Miniäni on tosi outo yrittää tehä pojastani vaik minkälaisen hänessä ei oo itessä mitään vikaa??? On ollu jo pari kertaa aiemmin naimisissa/avoliitossa eikä oo niissä onnistunnu! Isovanhempana en edes saa tavata lastenlastani! Miniäni on hyväksikäyttäjä!!!!!!!!!!
Miniät
anoppi1
5
308
Vastaukset
- Välistä vetäjä jorma
Tunnen hyvin tapauksen ja harrastamme todella irstaita seksi akteja aina anaali yhdynttään saakka ainakin kerran kuukaudessa ja pidämme toisistamme hyvin paljon.
- se siitä
Onko se, se Mimmi. Jos sillä on vaan niiin iihanan hyvä toosa
- Mimmi,.-
Haista mun pillu ja hanki oma elämä.
- sepäs siitä
Harvoin natsaa, muttnyt tais tulla täysosuma oireiden perusteella
- Mimmi,.-
Mulla on paljon ystäviä hankkikaa oma elämä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481218Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206929Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13835- 72835
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 39812