A. on löytänyt naisen!

ole kohtelias!

Mutta miksi se heti kättelyssä haukkuu sitä apinan näköiseksi?

Vieras Lähetetty: Lau Tam 10, 2015 1:47 am Viestin aihe: Huomio

"Öbergi sulkee uhrin Facebook tilin ja on ottanut uhrin valokuvan siitä, ja sitten hän kirjoittaa uhrin profiililla itselleen.

Tinalla ei ollut Apinan kuvaa profiilissaan tuolloin, vaan se oli hänen julkisissa kuvissaan.

Kiero on ämmä Öbergi, on suunnitellut Tinan jutun näinkin tarkkaan. "

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lippis Diary

      Jos herran historia vähäänkään toistaa itseään, niin tuo hehkeä neito juoksee Espoon Turvakotiin, ja herra itkee sivuillaan ei neidon katoamista vaan sitä, että Espoon "sosiaali Kyytöt" vainoavat häntä, viatonta miesta.

    • lkurir

      Ehkä tänään on uusien paljastuksien aika Elisan toiminnasta. Todisteiden kera toisaalla....

      Sitähän Kissa kerjää :(

    • alttarille

      Tämä nainen ei ole ensimmäistä kertaa ns. pappia kyydissä. Se suorastaan janoaa päästä jonkun kiusattavaksi. Sen mielestä se on samaa kuin seksuaalinen huomio :) Ja sitä on varoitettu Lippiksestä niin monta kertaa että tavallaan voi sanoa, että ansaitsee kaiken mitä tulee saamaan.

    • Kuka keksi rakkauden

      Ei voi olla! Ei voi sanoa enää kumpi niistä on hullumpi. Ilmoitin naispuoliselle, että teen hänestä rikosilmoituksen. Sieltä tuli takaisin viesti: "älä uhkaile mua enää lehmä".

    • Ne oli nähty

      Sellon parkkiksella, missä "herra A" hakkasi molemmin käsin naista päähän ja nimitteli sitä mm. "kyyttö-huoraksi".

      Naiselle on jo myös kerrottu, miten "herra A" yritti aikanaan raiskata S.K. :n,
      tuon n. 150 cm naisen, jolle "herra A" kähisi sohvalla korvaan: "sä oot mun pikku tyttö"...
      siis samaan aikaan kun "herra A" yritti maata väkisin tuon pienikokoisen naisen.

    • Naisii riittää

      No sittenhän se lempi vasta leiskuu. Juuri tuollaista se nainen on etsinyt. Meille kaikille on olemassa se oikea. Mut se motoristin exä jää nyt sitten yksin.

      • varma

        Naisella on kihlaus


      • romantiikannälkä
        varma kirjoitti:

        Naisella on kihlaus

        Nytkö ne jo on kihloissa! Karmeesti onnea!!!


    • Ennen lumien

      sulamista toi nainen on hakattu 8-10 kertaa.
      Väkisinmaattu ja sen pankkitilit on putsattu.
      Mut hei ! Onnee vaan !
      Ootte ihan varmasti ansainneet toisenne :) !

    • hirveesti onnee

      Mut hei, sehän oli jo joulun kuulemma turvakodissa. Että avioelämä tulee sujumaan ihan rutiinilla.

      • Sosiaalipummi.

        Niimpä, nakkasin ukon huhtikuussa yksiöön että tulisimme paremmin toimeen. Juttelin siitä keväällä ryhmässä.
        En kai jää kiinni kaikista niistä, mitä tuli ryhmässä avauduttua?
        Sitä vaan jos joku ilmoo kelaan:(


    • sos

      Infoo vaan, mäkin oon infonnu lastensuojeluun etteivät enää anna sulle sijaislasta. Aika korkeat kriteerit niillä näyttää Espoossa olevan...

    • Ylläpitäjä haki

      sijaislasta Espoossa jo vuonna 2008 - se ilmoitti "panevansa lapsen asiat kuntoon".
      Espoon sosiaalitoimi nauroi vedet silmissä ja pissit housussa sen hullun hakemuksia.

      Seuraavaksi se käytti sijaislapsen saamisen perusteena sitä, että se kuulemma "luovuttaa spermaansa säännöllisesti" - ihan joka päivä ja eri tahoille. Koko ajan.
      Espoon sosiaalitoimessa muutama nainen jäi saikulle, kun ne ei pystyneet olemaan nauramatta sen pervon hakemuksille.

      Osa Espoon sosiaalivirastosta nauraa vieläkin noita vuosien takaisia asioita ja heittää roskiin ihan viikoittain tulevia, ylläpitäjän mällipurkkeja. Haisevat kuulemma hirveelle.

    • sos

      Mutta Espoon lastensuojelustahan voitte keskustella lisää A:n kanssa. Ihmeellistä että sulle edes annetaan sijaislapsi kun omasikin on tarvinnut lastenvalvojaa.

    • Ylläpitäjä haki kans

      harkinnanvaraista toimeentulotukea prostituoidun saamiseksi. Ylläpitäjä ilmoitti ettei sillä ota eteen jos se ei saa hakata naista oikein huolella ensin.

      Kukaan normaali nainen ei suostunut ylläpitäjän pahoinpitelemäksi ja siksi tarvittiin alan "ammattilainen". Espoon etuuskäsittely myönsikin sitten 300 euroa, hakijan "tilapäisiin harrastemenoihin".

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      100
      3136
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      82
      3066
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      317
      1951
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      89
      1444
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1236
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1155
    7. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      878
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      124
      805
    9. 46
      783
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      747
    Aihe