Kosmetologi Seinäjoelta!

3mmi

Heippa!
Olis hakusessa hyvä kosmetologi Seinäjoelta. Olen itse vasta päälle kaksikymppinen, joten olisi kiva että kosmetologikin olisi vähän nuorempi:) Ja kasvohoitoon haluaisin nyt ainakin ensimmäisenä tässä:) Ehdotelkaas !

18

7766

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiero mainos

Ensin itse kysytään ja pian sama "kysyjä" kehuu itseään ;)

• 3mmi

Hahah, no se ei kyllä ole tarkoitus tässä :D Olen vasta muuttanut, ja kaipailisin vain apua :) Nettiä olen jo vähän tutkinut, mutta niistä ei oikein noiden ammattilaisten ikiä tule ilmi mistään, joten päätinpä lähteä tätä kautta:/ Kurjaa, että joku ajattelee asiat noin kieroutuneesti... Mutta mukavaa lauantaita!:)

• 11 + 6

Kovasti tuntuvat olevan kosmetologipalvelut ylihinnoiteltuja suhteessa laatuun. Kävin eräässä kasvohoidossa jolle tuli hintaa n. 100 euroa; hoidon aikana kosmetologi mm. vastaili puhelimeen ja puuhaili muita asioita, eikä keskittynyt hoitotilanteeseen. Turha oli maksaa hunajaa jostain rentouttavasta kasvohoidosta. Olin pettynyt enkä mene tämän "kaupan" asiakkaaksi uudelleen. Balettia ja bingoa löytyy naapurista.

• 3mmi

Kellään hyviä kokemuksia? :/

• 3mmi

up

• Joppe

Olen asioinut vuosikaudet Kahden kaupassa ja saanut aina erinomaista palvelua. Jos kulmiini laitetaan väriä ja odotellessa kosmetologi vastaa puhelimeen, eipä tuo minua kauheasti haittaa. Aiempi kirjoittaja viittasi oletettavasti ko. kosmetologeihin... Voin siis suositella. En ymmärrä sitä, että jos joku pyytää asiallisesti neuvoa, niin heti aletaan valitus.

• 11 + 6

Jos "rentouttava kasvohoito" tms maksaa 100 euroa, kyllä pitäisi olla kaikin puolin laadukas hoito eikä vasemmalla kädellä huitaistu. Ei kai minun asiakkaana tarvitse ruveta neuvomaan kosmetologia, että voisitko laittaa puhelimesi äänettömälle ym. Lisäksi jos hoidon kesto on hinnastossa esim. 1 h, sen on myös oltava sen tunnin pituinen!

Kokemukseni mukaan kerroin, asiallista neuvoa en osaa antaa koska en ole Seinäjoelta vielä kunnollista kosmetologia löytänyt.

• Saijuliini

Mun ei tarvi käydä kosmetologilla koska mulla
        on niin hyvä iho, ei tarvi hoitoja.

• Paree vaimo

Jos haluat että hoidon aikana hoitaja ei tee muuta, ei siis vastaile puhelimeen ym muuta toimintaa, vaan tilanne on rauhoitettu sua varten omassa huoneessa, niin suosittelen Hair & Beauty spa. Iso ja vähän kalliskin paikka, mutta siellä kyllä saa sitä mistä maksaa, rauhallisen spa-kokemuksen, ja kaikki työntekijät nuoria naisia. Käyn muualla vain jos on kovia tarjouskuponkeja, muuten käyn aina H&B spa:ssa.

Muitakin hyviä kasvohoitoja olen Seinäjoella saanut, mutta parissa paikassa hoitotilat/ympäristö olivat epämiellyttävät (kuului taustaääniä, tai samassa huoneessa pelkän verhon takan oli meneillään joku toinen kasvohoito), ja parissa paikassa hoitaja ramppasi puhelimessa ym muiden asiakkaiden asioita toimittelemassa. Kyllä se häiritsee kun haluaisi rauhoittua ja rentoutua!

• Sirpa maakunnasta

Mä olin kosmetologilla kasvohoidossa ja kasvonaamion vaikutusajalla
      otti tämä nuori diplomikosmetologi ja lähti paskalle Wc tilaan joka oli siinä samassa huoneessa, toki erilillinen wc huone. Sieltä sitten kuului ähkintää ja kovia pieruja toimituksen ajan.
      Ei tainnut edes neiti kosmetologi käsiään pestä vaan hyökkäs sieltä mun naaman kimppuun paskasine käsineen.
      Toimitteli siinä vielä ettei taida oikeen kebabbi sopia hänen vatsalleen ja rojautti siinä vielä mojovan pierun ja nauroi päälle.
      Että tämmöstä palvelua diplomikosmetologilta.

• hyvä mielikuvitus

Joo niin varmaan ja lehmät lentää. Taitaa vaan olla sun omia paskafantasioitas.

• Sirpa maakunnasta

No kyllä tämä diplomikosmetologi näin teki, eli ei oo mun fantasioita.

• Kosmetoloogi

Kosmetologit eivät piereskele töitä tehdessään eikä
      muutoinkaan!

• Pettynyt2016

Ei missään nimessä Hair & Beauty spahan. Kosmetologit ammattitaidottomia, vaikka hinnat sanoo ihan muuta. Hain juuri sieltä elämäni rumimmat, ylihintaiset ripsipidennykset. :(

• Annukkii

Millainen se Raitanen on? Vai mikä oli nimi, siinä ihan keskustassa Kauppakadulla toimii.

• Anonyymi

Aika vanha ja väsynythän se alkaa olemaan..

• reeti3

Eikös se täällä Seinäjoella suunnilleen joka toinen ämmä oo kosmetologi tai parturi. Siis nämä pikkurouvat, jotka juoksee kaiken kiiltävän perässä, sisustaa, leikkii starttirahoilla kosmetologia. Miehen tuloilla kuitenkin käytännössä elelevät, ja yli varojensa tietenkin. Velkaahan Seinäjoella on aina saanu, ja saa lisää kun pyytää.

• Anonyymi

Hoitola Raija / Marja Entrich kauneushoitola. En suosittele missään tapauksessa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      79
      3214
    2. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      49
      2410
    3. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      32
      2137
    4. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      481
      2122
    5. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      137
      1889
    6. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      31
      1822
    7. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1755
    8. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      10
      1599
    9. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      5
      1350
    10. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      1274
    Aihe