@cen­tti @qo­d @mo­ver

hanna täti

Sin­ä kun niin k­ovin kaipaat sitä Fenn­istä, niin usk­oisin sen ole­van jun­alla sua vast­assa. Tun­nistat varmaan. Fen­nis on kyllä nähnyt vies­tisi. Kaikki häntä kai­paavat viestisi.
Se haki ja löysi tää­ltä viisi kav­eria isik­sen koulu­tusleirille. Tahtoo tap­paa eniten minut, mutta voin tavatessa kertoa sinulta terveiset että Joensuun Herra Ce­ntti / God / Mo­ver kaipaa, ehkä se haluaa tappaa sin­utkin. Sen mielestä isla­mia vastaan ei saa p­uhua tai on tappol­istalla. Fen­nis varmaan on sie­llä junalla vastas­sa. Naut­tikaa toisi­stanne. Tsau.

10

59

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miro setä

Fen­nis just soi­tti ja kysyi mi­ssä sä ol­et - sull­a piti olla käd­essä la­ppu ♥ Fen­nis

Se on vena­nnut jo tun­nin ! Ja alk­aa olla aika läm­min tappa­amiselle.

• ­­¢

sano sille, että oon täällä rasismi-palstalla kirjoittelemassa asiakirjoituksia.

• hinta 70,20 €
        ­­¢ kirjoitti:

sano sille, että oon täällä rasismi-palstalla kirjoittelemassa asiakirjoituksia.

Eilen sanoit jotain muuta !

­­centti 9.1.2015 18:49

hullu akka fennis(!)
        Tuutko huomenna vastaan asemalle, niin mennään kuvaamaan niitä nee­­kereitä siellä itiksessä.
        Joensuu - Helsinki 12:17 - 16:48 InterCity 8
        hinta 70,20 €

Onko tom­monen fik­sua käytöstä sinusta, opetatko laps­illesi tuollaista sadi­stista ihmisen rääkkä­ämistä ? Uskon että sinut on kasva­tettu sadi­stisella rääkkä­ämisellä ja sinä saat jotain tyydytystä tai kompensointia jatkamalla sitä edelleen. Miten pelottava maailmasta on tulossakaan, jos sinulla olisi jokin laajempikin mahdollisuus kasvattaa.

Minä en antaisi yhtä­kään lasta ikinä sun hoitoo­si enkä sun lähelle - sinä kas­vatat sadis­tisesti rääkkä­ämällä vain sadi­steja - niinkuin niistä olisi jotenkin pu­laa maailm­asta. No nyt ainakin tiedän mistä niitä sa­disteja syntyy. Ja mill­aisen kasva­tuksen tuloksena sy­ntyy sadist­eja sydäme­ttömiä terror­isteja. Tuli muuten äsken ohjelma mikä vahvisti ajatukseni : sydämet­tömyys lapsena tekee laps­esta aikuisena sadistisen ihmisen josta se terrro­sti syntyy. Se kost­aa omaa la­psena koettua pahaa olo­aan muille. Jos sun ope­ttaja oli sulle sadisti, onko pak­ko jatkaa? Kasva aikuiseksi, mover!

• hanna ja sen sisko
        ­­¢ kirjoitti:

Mo­ver, SINÄ et kas­vata minua sadis­tisella rääkkäämise­lläsi islam-myön­teiseksi vaan ihan päinva­stoin. Just sinä olet tehnyt minusta tuhat kertaa viha­mielisemmän islamia kohtaan noilla sun aivotto­mmilla jutuilasi islamista.
        On todella sadis­tista kok­oajan tuhat kertaa vihjailla jotain että sä olet Fen­nis, kun sulla ei ole todellis­uudesta mitään kä­sitystä. Miten ihmee­ssä aikuinen voi olla noin typ­erä ja lapsellinen. Fenni­s on nyt kuitenkin poiss­a täältä harmi että vaihtoi leiriä, mitä sä sitä jank­utat ja mua sillä asialla musta­maalaat - sadis­miahan toi on. Anna mun kirjoittaa omat asiani asioihin - se joka lukee niin lukee - sun ei tarvi lukea. Se­nkus menet matk­oihisi tältä palstalta. Pys­yvästi, jätä yliop­isto-jengein­esi mei­dät tavik­set rauhaan! Jok­ainen teistä sadist­isista kirjoittajia haukk­uvista hum­anisteista painuk­aatten hemme­ettiin täältä. Tai antakaa kaikkien kirjoittaa!

• yliopiston vihaaja
        ­­¢ kirjoitti:

Kai tolla­sella yliop­isto-pelle-tohtori-je­ngillä on mui­takin paikkoja kirjo­ittaa kuin kaikk­ien vihaa­malla ja halveks­imalla suolen sivus­tolla. Voisin ehd­ottaa vaikka faceb­uukkia jotain tuhan­sista rasisminvastai­sista ryhm­istä tai luok­aa oma ryhm­änne. Men­kää sinne haukku­maan islam­pelkoisia rasis­teksi.

• ulla-pulla-mumma

Fen­nis soi­tti tänn­ekin ja kys­yi tapeta­anko nä­ä kai­kki vai tul­etko es­ille, centti qod, mover ?

• ­­¢

voi vit­­tu

Nyt siellä asemalla pörrää umpihullu rollaattorimummo ak47 olalla ja Moveri muslimiystävineen.

Pitäskö sinne hälyyttää poliisit, ennenku ne alkaa lahdata toisiaan.

• maija kop-kop

Niin qod cen­tti mo­ver, nyt se Fen­nis (on muu­ten sen taist­elijanim­ikin siell­äkin isikse­ssä) , tahtoo tap­paa meidät molem­mat, koska huij­asit noilla jatku­villa tap­aamis vieste­illäsi hä­ntä.
      Fen­nis on muuten erittäin tosi­ssaan ja mielellään tap­aa sinut. Kirjo­ita vaan lis­ää häne­lle.
      Kat­sos, kun toi­set ihm­iset MUUT­TUU aika yllätt­äenkin, toi­sin kuin si­nä, joka pidät kiin­ni oike­udestasi rää­kätä ihmi­siä.

Toiv­otan sull­ekin onnea ***­*** ”elämä­äsi”.

ps Joskus niin toivoin että olisitpa edes älykäs, vaan ei.

• Jaana Jakkula

Samaa mieltä, mover rääkkää haukkuu ja nälvii täällä kirjoittajia niiden kirjoitustyyliistään ihan kokoajan eikä ikinä kirjoita itse sanaakaan rasismista ja tekee aloituksia jossa on pelkkä linkki mikä on kiellettyä, spämmää roskaa palstalle kokoajan ja tekee noita otsikkottomia aloituksia tai jotain moverin mulkusta jne....

Siis tooodellakiiin raskasta lukea.

Sen moverin sietää poistua jo täältä.

Ihan samaa mieltä.

• mistä nyt oot pahalla päällä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      19
      2595
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1281
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      70
      937
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      138
      915
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      861
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      59
      827
    7. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      806
    8. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      44
      785
    9. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      164
      762
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      134
      725
    Aihe