Kirppiksen tarkoitus on KIERRÄTTÄÄ, ei RIKASTUA.
Minä en teidän paskoista maksa mitään.
Ihan pilalla koko kirppisidea
11
157
Vastaukset
- raps raps
Väärin. Ideana on jakaa kirppuja.
- hyvä kun on.
KIRPPIS ON LAATU AIKAA,LAATU TAVARAA,.OSTO VAPAUS.on....hyvä tapa viettää luppo aikaa.
- luppo aikaa
LAATU AIKAA
LAATU TAVARAA
OSTO VAPAUS
luppo aikaa
- pelle4
Sitähän sitä tehdään koko ajan,miksei siinä sivussa voisi rikastuakkin vähän...
- nami.nami.
mikä,että ei...ootko kade.kun joku vie herkun nokkas alta.hä.
- uuno finnis stallion
minä ostan lukemiset,katselemiset,taidetta,laatuvaatteita(ei tarvii kulkea dressmannin rääsyis)ym. kaikkia löytyy sopivaan hintaan kun jaksaa kiertää.uutena ei tarvii ostaa enää paljon mitään,tarjonta sen verran hjyvä.
- komsiikomsaa
Kuka sen sanoo,mikä on kirppiksen tarkoitus.Se on yhdelle yhtä ,toiselle toista.
Ostaminen ja myyminen on vapaaehtoista,jokainen tekee sitä omien intressiensä mukaan.
Minulle ostaminen ja myyminen on mukava eläkeläispäivien harrastus,huvi ja hyöty samassa paketissa ja jokaisella on oikeus tehdä mitä itse haluaa,kunhan se on rehellistä.- silwiisii
juur näin.ja kirppikseltä voi ostaa tavaraa mitä ei enää uutena saa mistään,monia hyviä arjen tavaroita ja keräiltävää.
- 17-5
Suomalaisilla yleistettynä on taito pilata kaikki hyvät ideat. Kuten kirppis/käytetyn tavaran kierrättäminen kohtuuhinnalla. Kun tässä maassa alkaa olemaan niin paljon köyhiä niin toisaalta jotenkin ymmärränkin tämän mutta silti harmittaa.
- äläosta
Eihän kallista tuotetta kannata ostaa kirpparilta-hölmö maksaa.
- upeeta
niinpä,ei se ole tyhmä, joka pyytää,vaan se joka maksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1435930
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2704998Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400002733627- 122081
- 1661776
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak1901710- 1041343
Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii2281327Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj1021235- 621205