Kirppiksen tarkoitus on KIERRÄTTÄÄ, ei RIKASTUA.
Minä en teidän paskoista maksa mitään.
Ihan pilalla koko kirppisidea
11
222
Vastaukset
- raps raps
Väärin. Ideana on jakaa kirppuja.
- hyvä kun on.
KIRPPIS ON LAATU AIKAA,LAATU TAVARAA,.OSTO VAPAUS.on....hyvä tapa viettää luppo aikaa.
- luppo aikaa
LAATU AIKAA
LAATU TAVARAA
OSTO VAPAUS
luppo aikaa
- pelle4
Sitähän sitä tehdään koko ajan,miksei siinä sivussa voisi rikastuakkin vähän...
- nami.nami.
mikä,että ei...ootko kade.kun joku vie herkun nokkas alta.hä.
- uuno finnis stallion
minä ostan lukemiset,katselemiset,taidetta,laatuvaatteita(ei tarvii kulkea dressmannin rääsyis)ym. kaikkia löytyy sopivaan hintaan kun jaksaa kiertää.uutena ei tarvii ostaa enää paljon mitään,tarjonta sen verran hjyvä.
- komsiikomsaa
Kuka sen sanoo,mikä on kirppiksen tarkoitus.Se on yhdelle yhtä ,toiselle toista.
Ostaminen ja myyminen on vapaaehtoista,jokainen tekee sitä omien intressiensä mukaan.
Minulle ostaminen ja myyminen on mukava eläkeläispäivien harrastus,huvi ja hyöty samassa paketissa ja jokaisella on oikeus tehdä mitä itse haluaa,kunhan se on rehellistä.- silwiisii
juur näin.ja kirppikseltä voi ostaa tavaraa mitä ei enää uutena saa mistään,monia hyviä arjen tavaroita ja keräiltävää.
- 17-5
Suomalaisilla yleistettynä on taito pilata kaikki hyvät ideat. Kuten kirppis/käytetyn tavaran kierrättäminen kohtuuhinnalla. Kun tässä maassa alkaa olemaan niin paljon köyhiä niin toisaalta jotenkin ymmärränkin tämän mutta silti harmittaa.
- äläosta
Eihän kallista tuotetta kannata ostaa kirpparilta-hölmö maksaa.
- upeeta
niinpä,ei se ole tyhmä, joka pyytää,vaan se joka maksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san1872395- 581315
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621187Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661137Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?1871068Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731059Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221028- 961026
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153982Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58975