Meidän firman kusipäinen omistaja on melkoinen riitapukari kännissä. Traditioksi on muodostunut että firman pikkujouluissa sillä jossakin vaiheessa on nyrkit pystyssä kun koko firman väelle on ensin "annettu lopputili".
Aikaisempina vuosina olen saanut seurata tämän pikku paskan uhoamista sivusta naureskellen, mutta tänä vuonna se tuli soittamaan poskeaan meikäläiselle, joka en ole koskaan ollut tunnettu pitkästä pinnastani, eikä juurikaan kukaan toimivalla itsesuojeluvaistolla varustettu ryhdy muutenkaan haastamaan riitaa kanssani.
Hermostuin siinä vaiheessa kun se kävi käsiksi vaatetukseeni kuvitellen pystyvänsä riepottelemaan meikäläistä, hermostuin ja tarjoilin sille muutaman rystysvoileivän purukalustoon.
No onneksi se kuitenkin tuli maanantaiaamuna oikein erikseen pyytämään anteeksi, eikä nostanut suurempaa metelia muutamasta puuttuvasta hampaastaan. Oli kyllä hieman vittumainen olo koko viikonlopun kun ei tiennyt tuleeko loparit vai ei. No, ehkäpä ensi vuonna sitten saa ainakin meikäläinen olla rauhassa :)
Tappelu pikkujouluissa
2
1994
Vastaukset 2
- Selvä kuin pukki
teitä jotka törttöilette kerta toisensa jälkeen kännispäissänne ja silti jatkatte viikonloppu toisensa jälkeen ryyppäämistänne. Jos tuo ei ole merkki alkoholiongelmasta niin mikä sitten on? Olet varmasti hirveän ylpeä teostasi? Minä en viitsisi edes mennä moisiin "juhliin" jos kerran tiedossa on, että jossain vaiheessa nyrkitkin heiluu. En oikeastaan tiedä mitään tyhmempää kuin tällaiset surkuhupaiset "miehet" jotka hiukan viinaa nautittuaan ovat niin kovaa jätkää että ihan puistattaa. Sinä ja pomosi kuulutte molemmat siihen idioottien kastiin.
- ongelmainen...
Pikkujouluissa aina sattuu ja tapahtuu...:)
Viime vuonna sain osakseni firmamme toimarin laskuhumalan... ensin se anto "loparit" kesken pikkujoulujen ja sitten se halus näyttää esimerkkiä vallastaan heivaamalla mut omakätisesti pihalle ravintolasta. No, hermothan siinä palo rauhallisellakin miehellä ;) ja niin kävi että toimari "niias" ja minä jatkoin iltaa..
Maanantaina oli kieltämättä pientä pelkoa perseessä, mutta asia sovitiin ja anteeksi pyydeltiin molemmin puolin.
Mutta tätähän ne pikkujoulut on ja siksi niin helvatan hauskoja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5981505Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44827Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl473703Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll10629- 38570
- 42566
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin29528Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37500- 29478
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE154461