Vaimo Afrikasta?

26v,

Kirjoitan tämän siksi tälle palstalle, koska poikuus vielä tallella, ja oon 26v. mies.

Eli Afrikassa kävin Gambiassa, ja siellä kävin avioliittotoimistossa, nyt 3-naista Gambiasta haluaisi kanssani avioliittoon heti, jotta pääsisivät Suomeen.

Olen itse täysin valkoihoinen, mutta nämä kaikki naiset täysin mustia. Minun pitäisi maksaa vain avioliiton rekisteröinti konsulaatissa, kuulemma 700e.

Miten pärjää vaimon kanssa, kun ei olisi yhteistä kieltä? kovasti laittavat tekstiviestiä, mailia, puhelujakin, vaikkei yhteistä kieltä ole.
Olisiko tässä mahdollisuus minulle, kun en löydä suomesta tyttöystävää/vaimoa?

kannattaako tähän sortua, vai pitäisikö hakea venäjältä länsimaalaisemman näköinen nainen? tai odottaa, että joku nainen suomessa huolii minut?

Asiallisia kommentteja, kiitos.

29

1849

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sad:(

      Ei, kusettaa sult rahat ''perheelle'' ja joudut sit lähettelemää kerra kuukaudessa sen ''perheelle'' rahaa joku 500€

    • Kokematon 26v

      Itse en osaa tuohon valitettavasti vastausta antaa kun olen jo aika pitkän aikaa itsekkin epätoivoisena miettinyt että kai sitä ulkomailta pitäis nainen käydä hakemassa kun suomalaiset naiset on niin nirsoja.

      Ainut vaan että vieraista kielistä osaan vain englantia ja sitäkin välttävästi niin miten ihmeessä pärjäisin ulkolaisen naisen kanssa? Lisäksi olen muutenkin todella arka tutustumaan ihmisiin ja olemaan sosiaalisessa kanssakäymisessä joten vaihtoehdot ovat todella vähissä jos niitä nyt ylipäätään edes on. :(

    • rohkeasti vaan

      Gambiasta ja Senegalista löytyy hyviä naisia vaimoksi. Järjestät tietenkin vaimollesi mahdollisimman hyvän kielikurssin. mielellään suomi ja englanti.

    • Tuotantopäällikkö50v

      Kyllä onnistui, ainakin minulla ja 500e/kk on pikkurahaa verrattuna suomalaiseen naiseen!

      Sitten tosiaan maksaa jopa 2500e/kk! Näin minulle kävi! Piti olla merkkitavaraa ja kampaamolla vähintään 1krt/kk yms.... Huh huh.

      • Tuotantopäällikkö50v

        Niin sen verran vielä, että tuo nykyinen on 20v herttainen- nainen! Eli puolet nuorempi EX-VAIMOSTANI!


      • Anonyymi

        Epätoivoset luuserit maksaa


    • Anonyymi

      Vanha juttu. Kirjoitettu 7 vuotta sitten. Toivottavasti pääsit naimisiin. Olisin ainakin suositellut sitä. Tuonut vaimosi suuomeen ja nussinut. Olisi sitten voinut nainen päättää jatkaako sinun kanssa miten. 
      tädin-oma-jani-petteri

      • Anonyymi

        Mun tädillä oli useat Gambian matkat takana. Jossain vaiheessa se otti mut mukaan. Onhan se mun kummitäti. 
        Sillä oli vaki paikallinen seuralainen. Musta Mies. Mua kymmenen vuotta vanhempi. Tarjos palveluita kaikille. Täti varas sen samalla kun varas matkat. Se oli tosi kohtelias ja innoissaan mun mukana olosta.
        Käytiin ulkona syömässä. Täti istui meitä vastapäätä. Me kaksi vierettäin. Sen käsi lepäs mun reidellä. En tiedä huomasko täti. Mut sen kaverin täytyi homata kun mun nakki jäykkeni sen sormien alla. 
        tädin-oma-jani-petteri


    • Anonyymi

      Bisnestä.. Myydä sexsiä kavereille!

      • Anonyymi

        Luusereitten hommia


    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        On kyllä hyvämuotoinen ja kiihottava pillu!


    • Anonyymi

      Musta ihonväri on kaunis. Naisista ne kauneimmat *mustista siis* kiihottaa. Paneminen on niillä verissä. Olen yhtä afrikkalaista kaunista naista pannut, siis monen monta kertaa kun oltiin suhteessa, ja oli kyllä halukas daami. Lopulta suhde kuivui mun henk.koht. ongelmiini ja sitten kaunotar muutti Ruotsiin. On yhä FB kamu, ja hänellä 2 kaunista tytärtä ja onnellinen aviomies. Ei ihme kun oli niin hyvä seksissä. Sain päivittäin seksiä hänen kanssa. Kaipaan yhä. Nyt olen naimisissa valkoihoinen Suomi pihtariakan kanssa :(

      • Anonyymi

        Buaahaa spede se taas jaksaa


      • Anonyymi

        Olisi kyllä mukavaa vaihtelua olla suhteessa afrikkalaiseen kaunottareen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi kyllä mukavaa vaihtelua olla suhteessa afrikkalaiseen kaunottareen.

        Jos vaihtoehdot ovat musta nainen kuppaniksi tai yksinolo, valitsen yksinolon, joku tolkku sentään pitäis olla, vaikka sitten panettaiskin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos vaihtoehdot ovat musta nainen kuppaniksi tai yksinolo, valitsen yksinolon, joku tolkku sentään pitäis olla, vaikka sitten panettaiskin..

        Ei ihon värillä ole väliä. On hyvin kauniita mustia naisia. Yhtä lailla ottaisin kumppaniksi, Jon kemiaa löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihon värillä ole väliä. On hyvin kauniita mustia naisia. Yhtä lailla ottaisin kumppaniksi, Jon kemiaa löytyy.

        No eipä ole moista ihmettä tullut nähdyksi.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Huippuluokan nainen, kaunis! Toinen kaunis musta nainen on Whitney Houston. Ja mikä ääni! 😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huippuluokan nainen, kaunis! Toinen kaunis musta nainen on Whitney Houston. Ja mikä ääni! 😍

        I Will aaaaalways Love juuuuuuu! Mieletön kappale ja kertoo, mitä on kun rakastaa *oikeesti*.


      • Anonyymi

        On kyllä kaunis.


    • Anonyymi

      Neitsyydellä tarkoitat ehkä lapsettomuutta, että et ole isä.
      Kuitenkin olet valmissanainen, mikä voi tarkoittaa, ett olet vahva luonne.
      Kun olet vahva luonne, niin kyllä sinulla pitäisi olla suosiota naisten kesken
      tai olisit itse osannut löytää naisen sisukkuudellasi.

      Maailma on mielenkiintoinen ja siksi kannattaa löytää jotakin mielenkiintoista sieltä.

      Mikä ettei?

      Rakkaus on kansainvälinen kieli, että ymmärrys syntyy kun rakastaa.

      Miksi on kaksipäinen valinta - Afrikka tai Venäjä?

      Onhan naapurissa Ruotsi ja etelässä Viro.

      • Anonyymi

        Afrikkalainen voisi vastata, kuvittelen, sinulle jotakin kuten

        "miksi lähteä kaukaa, löydä jo takapihallasi kaiken"

        afrikkalainen tarkoittaisi, että power is in your hands

        tai olet itse oma herrasi kunhan järkeä ja sisua riittäisi

        tai sinussa on kaikki mitä tarvitset

        kun et pysty löytämään tai ymmärtämään kaikkea,
        niin tahdot lähteä kauas kauas pois
        ja pyytää muut apuun

        mikä on ymmärrettävää, koska itsen on mahdotonta olla itsenäinen


    • Anonyymi

      Ei ikinä vaimoa Afrikasta. Ikinä.

    • Anonyymi

      Minä olen 41v. suomalainen mies. Haen nuoria miehiä ulkomailta. Jotkut pidemmäksi jotkut lyhemmäksi aikaa. Tänä ja viime vuonna minulla on ollut espanjalainen joka täyttää 18 vasta ensi kesänä. Oli juuri täyttänyt 16 kun tavattiin. Naimisiinhan sen kanssa ei voi mennä ainakaan vielä. Onneksi saa panna laillisesti.

      Yleensä minulla on ollut venäläinen poika.

    • Anonyymi

      U­­­us­­i sek­­­si­­tea­tteri ava­­­utu­­­u Su­ome­­­en! Ku­­­tsumme kai­­kk­­i. Il­­mo­ittau­tum­­ine­­­n ry­­­hmä­­­ämm­e tä­­ällä - http://5555523.com/H/8wJT 👈

    • Anonyymi

      Mistä tuollaisia avioliittotoimistoja löytää? Mitä vaatimuksia heillä? Myyvätkö siellä vaimoja vai mitä?

      Lisäksi, eikö Suomi vaadi avioliiton lisäksi sitä, että olisi tietty vuosimäärä yhteistä asumisaikaa ENNEN KUIN saa tuoda aviopuolison Suomeen, tulorajojen lisäksi.

    Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      262
      2481
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      91
      1977
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      77
      1596
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      157
      1417
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      65
      1244
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1185
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1074
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1010
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe