Veljekset Eenokki ja Mohikaani_27 ovat ainoita palstalla, joilla muista uskovista poikkeava käsitys "tempausopista"?
Heidän mielestää Jeesus tulee salassa ja kaksivaiheisesti.
Raamatun mukaan vain ajankohta on salainen.
Mutta kaikki huomaa tulon, kun torvet soi, käskyhuudot kajahtaa, tähdet tippuu ja taivaskin pimenee, niin ei se tulo silloin ole salainen.
Matt.24:36 Mutta sitä päivää ja hetkeä ei tiedä kukaan, eivät taivaan enkelit eikä edes Poika, sen tietää vain Isä.
Matt. 24:29... "Mutta kohta noiden päivien ahdingon jälkeen aurinko pimenee eikä kuu anna valoaan. Tähdet putoavat taivaalta ja taivaiden voimat järkkyvät. 30 Silloin taivaalle ilmestyy Ihmisen Pojan merkki. Kaikki maan sukukunnat puhkeavat valituksiin, kun näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suuressa voimassaan ja kirkkaudessaan. 31 Suuren torven soidessa hän lähettää enkelinsä neljälle ilmansuunnalle kokoamaan kaikkialta, maan kaikista ääristä ne, jotka hän on valinnut.
Eenokille ja Mohikaanille
44
146
Vastaukset
- KTS (Ei kirj.)
En tiijä eenokeista enkä mohkaaneista sun muista.
Mut Raamatun käsityksen tunnen:
Matteuksen evankeliumi:
13:41 Ihmisen Poika lähettää enkelinsä, ja he kokoavat hänen valtakunnastaan kaikki, jotka ovat pahennukseksi ja jotka tekevät laittomuutta,- raamatunkääntäjä
"13:41 Ihmisen Poika lähettää enkelinsä, ja he kokoavat hänen valtakunnastaan kaikki, jotka ovat pahennukseksi ja jotka tekevät laittomuutta, "
Olisko käännösvirhe?
"valtakunnastaan" pitäisi olla "valtakuntaansa". "13:41 Ihmisen Poika lähettää enkelinsä, ja he kokoavat hänen valtakunnastaan kaikki, jotka ovat pahennukseksi ja jotka tekevät laittomuutta, "
Tuo jae on tempaistu kristityille Vanhan testamentin puolelta Sefanjan kirjasta ja siihen on vaan Jumalan tilalle muutettu Jeesus.
Sef. 1:3 Minä tuhoan ihmiset ja eläimet, teen lopun taivaan linnuista ja meren kaloista, minä kaadan jumalattomat ja hävitän ihmiset maan päältä, sanoo Herra.raamatunkääntäjä kirjoitti:
"13:41 Ihmisen Poika lähettää enkelinsä, ja he kokoavat hänen valtakunnastaan kaikki, jotka ovat pahennukseksi ja jotka tekevät laittomuutta, "
Olisko käännösvirhe?
"valtakunnastaan" pitäisi olla "valtakuntaansa".Mohikaani ja Eenokki sanovat tempauksen olevan salainen muilta kuin uskovaisilta, mutta selkeästihän tuossa sanotaan ensin tempaistavan "pahat" , joten ei tuonkaan mukaan voi olla salainen.
Mat. 13:30 Antakaa niiden kasvaa yhdessä elonkorjuuseen asti. Kun sen aika tulee, minä sanon korjuuväelle: Kootkaa ensin rikkavilja ja sitokaa se kimpuiksi, että se poltettaisiin. Mutta vehnä korjatkaa aittaani.'"
Mat. 13:41 Ihmisen Poika lähettää enkelinsä, ja he kokoavat hänen valtakunnastaan kaikki, jotka ovat pahennukseksi ja jotka tekevät laittomuutta,- Pääkonttorin mies
Pe.ku kirjoitti:
Mohikaani ja Eenokki sanovat tempauksen olevan salainen muilta kuin uskovaisilta, mutta selkeästihän tuossa sanotaan ensin tempaistavan "pahat" , joten ei tuonkaan mukaan voi olla salainen.
Mat. 13:30 Antakaa niiden kasvaa yhdessä elonkorjuuseen asti. Kun sen aika tulee, minä sanon korjuuväelle: Kootkaa ensin rikkavilja ja sitokaa se kimpuiksi, että se poltettaisiin. Mutta vehnä korjatkaa aittaani.'"
Mat. 13:41 Ihmisen Poika lähettää enkelinsä, ja he kokoavat hänen valtakunnastaan kaikki, jotka ovat pahennukseksi ja jotka tekevät laittomuutta,Ahkerasti olen jaksanut Raamattua lukea, onko sinulle uskonnolliset asiat päivän tärkeä harrastus?
- Eenokki 12
Jos Peku kuulisi ylienkelin pasuunansoiton tulisi Pekulta pas...t housuihin ja etsisi kallionkoloa mihin piiloutuisi.Herran vihalta.
Näin on näppylät.
Ne jotka ovat katsottu arvollisiksi nousemaan Herraa vastaan tulevat ennen tapahtumaa tietämään silminnähden että itse Herra on tulossa pian.
Tuomion pasuunat soivat ateisteille ja muille kauhistuksen tekijöille.- Älä tuomitse
Tuliko Eenokille tuon sanomisesta hyvä mieli? Onko kiva kuvitella kuuluvansa "valittujen" ja "arvollisten" joukkoon? Siinä sitten samalla vähän koitat tuomita ja pelotella toisia.
Mitä Jeesus sanoisi sinun käytöksestäsi?
- pekun teoriaa
Kummallinen ateisti, kun "opettaa" Raamattua. Miten ateisti on noin kärkäs opettamaan Raamattua? Kerropas nyt peku! Sun teoriasi kylläkin on täyttä huuhaata, siis pekun teoriaa. Niillä ei ole mitään tekemistä oikean Raamatun tulkinnan kanssa. Vaan kun ateistilla ei ole elämää, niin pitää turhautumistaan ja pahaa oloaan purkaa täällä!
- Todellisuuden taju
Amerikkalaistutkimuksen mukaan ateistit tuntevat Raamatun paremmin kuin kristityt. Niin se varmaan onkin, sillä krisitty on pakotettu kuvittelemaan tekstille toinen toistaan ihmeellisimpiä konteksteja ja kytkentöjä omaan elämäänsä.
Todellisuuden taju kirjoitti:
Amerikkalaistutkimuksen mukaan ateistit tuntevat Raamatun paremmin kuin kristityt. Niin se varmaan onkin, sillä krisitty on pakotettu kuvittelemaan tekstille toinen toistaan ihmeellisimpiä konteksteja ja kytkentöjä omaan elämäänsä.
"Amerikkalaistutkimuksen mukaan ateistit tuntevat Raamatun paremmin kuin kristityt."
Itsekin olen havainnut tuon.
Tuskinpa moni olisi uskovainen jos ymmärtäisi Raamatussa kerrotut asiat.
Jopa Petri Paavola opettaa tempauksen olevan Raamatussa yksivaiheinen.
Aika yllätys, kun tietää hänellä olevan muutoin ihan raamatunvastaiset opit.
"Jotkut opettavat tempauksen olevan kaksivaiheinen sekä salainen. Raamattu opettaa tempauksen olevan yksivaiheinen ja julkinen:"
http://www.kotipetripaavola.com/tempaus6.htmlPe.ku
Aloituksessasi ja tähän mennessä ketjussasi muissakaan lainaamissasi kohdissa
ei puhuta seurakunnan tempauksesta.Jaa, että seurakunnan tempauskin vielä erikseen.
Jumalan profeetaksi itsensä ylentänyt menestysteologi David Owuor on käynytkin jo puhumassa seurakunnan tempauksesta helluntailaisille Suomessa ja on tulossa uudelleen talven aikana.
David Owuor kertoo itse jo kertaalleen tulleensakin tempaistuksi sillä tavalla väliaikaisesti, jotta voi kertoa toisille, miltä se tuntui.
"...huhtikuun 2. päivänä vuonna 2004 oli, kun
HERRA nosti minut ylös ja vei minua poikki koko Lähi-Idän."
http://www.repentfinland.fi/Lähtölaskenta_seurakunnan_tempaukseen.pdfPe.ku kirjoitti:
Jaa, että seurakunnan tempauskin vielä erikseen.
Jumalan profeetaksi itsensä ylentänyt menestysteologi David Owuor on käynytkin jo puhumassa seurakunnan tempauksesta helluntailaisille Suomessa ja on tulossa uudelleen talven aikana.
David Owuor kertoo itse jo kertaalleen tulleensakin tempaistuksi sillä tavalla väliaikaisesti, jotta voi kertoa toisille, miltä se tuntui.
"...huhtikuun 2. päivänä vuonna 2004 oli, kun
HERRA nosti minut ylös ja vei minua poikki koko Lähi-Idän."
http://www.repentfinland.fi/Lähtölaskenta_seurakunnan_tempaukseen.pdfSeurakunta on Kristuksen Morsian.
Tämän Morsiamensa Jeesus tulee noutamaan Isänsä Kotiin,
jonne on nyt valmistamassa Morsiamelleen asuinsijaa.
Tästä tapahtumasta eli seurakunnan tempauksesta yksikään
tähän mennessä lainaamasi raamatunkohta ei puhu.
Tämä tempaustapahtuma ei ole Jeesuksen paluu maan päälle.
Suunta on seurakunnan tempauksessa aivan toinen.
Jeesus vie omansa täältä pois Isän Kotiin.
Lainaamissasi kohdissa puhutaan aivan muista tapahtumista
kuin seurakunan tempauksesta.
Muun muassa siitä, kun Jeesus tulee vihityn Morsiamensa
kanssa taivaasta takaisin maan päälle. Se on näkyvä tapahtuma.
Tuota tulemista seuraa muun muassa maan päällä elävien kansojen tuomio,
joka ei ole sama asia kuin viimeinen tuomio.
Tässä yhteydessä kun Jeesus tulee takaisin maan päälle
ja perustaa Israelille Valtakunnan,
tapahtuu myös se, että Hänen Valtakunnastaan,
otetaan pois ne, jotka tekevät laittomuutta.
Siis, kun toinen otetaan ja toinen jätetään,
niin niiden, jotka otetaan, käy huonosti.kalamos kirjoitti:
Seurakunta on Kristuksen Morsian.
Tämän Morsiamensa Jeesus tulee noutamaan Isänsä Kotiin,
jonne on nyt valmistamassa Morsiamelleen asuinsijaa.
Tästä tapahtumasta eli seurakunnan tempauksesta yksikään
tähän mennessä lainaamasi raamatunkohta ei puhu.
Tämä tempaustapahtuma ei ole Jeesuksen paluu maan päälle.
Suunta on seurakunnan tempauksessa aivan toinen.
Jeesus vie omansa täältä pois Isän Kotiin.
Lainaamissasi kohdissa puhutaan aivan muista tapahtumista
kuin seurakunan tempauksesta.
Muun muassa siitä, kun Jeesus tulee vihityn Morsiamensa
kanssa taivaasta takaisin maan päälle. Se on näkyvä tapahtuma.
Tuota tulemista seuraa muun muassa maan päällä elävien kansojen tuomio,
joka ei ole sama asia kuin viimeinen tuomio.
Tässä yhteydessä kun Jeesus tulee takaisin maan päälle
ja perustaa Israelille Valtakunnan,
tapahtuu myös se, että Hänen Valtakunnastaan,
otetaan pois ne, jotka tekevät laittomuutta.
Siis, kun toinen otetaan ja toinen jätetään,
niin niiden, jotka otetaan, käy huonosti."Tästä tapahtumasta eli seurakunnan tempauksesta yksikään
tähän mennessä lainaamasi raamatunkohta ei puhu. "
Ei tietenkään puhu, kun sellaista ei ole.
Et itse löytänyt niitä Raamatun kohtia ja sitten syytät minua, kun en sellaisia esitä.Pe.ku kirjoitti:
"Tästä tapahtumasta eli seurakunnan tempauksesta yksikään
tähän mennessä lainaamasi raamatunkohta ei puhu. "
Ei tietenkään puhu, kun sellaista ei ole.
Et itse löytänyt niitä Raamatun kohtia ja sitten syytät minua, kun en sellaisia esitä.Kyllä Raamattu puhuu seurakunnan tempauksesta.
Ja aloituksesi selvästi viittaa juuri siihen.
Mutta lainaamasi kohdat Raamatusta
kuitenkin kertovat muista tapahtumista.
Seurakunnan ja seurakunnan tempauksen salaisuuden
Jeesus paljasti Paavalille.
Paavali kertoo tästä salaisuudesta
ensimmäisessä eli kaikkein vanhimmassa seurakuntakirjeessään eli Ensimmäisessä kirjeessä Tessalonikalaisille.kalamos kirjoitti:
Kyllä Raamattu puhuu seurakunnan tempauksesta.
Ja aloituksesi selvästi viittaa juuri siihen.
Mutta lainaamasi kohdat Raamatusta
kuitenkin kertovat muista tapahtumista.
Seurakunnan ja seurakunnan tempauksen salaisuuden
Jeesus paljasti Paavalille.
Paavali kertoo tästä salaisuudesta
ensimmäisessä eli kaikkein vanhimmassa seurakuntakirjeessään eli Ensimmäisessä kirjeessä Tessalonikalaisille.Paavalin kirjeeseen Tessalonikaisille.
>Jos kerran Jeesus on kuollut ja noussut kuolleista, niin kuin me uskomme, silloin Jumala myös on Jeesuksen tullessa tuova poisnukkuneet elämään yhdessä hänen kanssaan. [1. Kor. 15:22,23]
15 Ilmoitamme teille, mitä Herra on sanonut: Me elossa olevat, jotka saamme jäädä tänne siihen asti kun Herra tulee, emme ehdi poisnukkuneiden edelle. [1. Kor. 15:51,52]
16 Itse Herra laskeutuu taivaasta ylienkelin käskyhuudon kuuluessa ja Jumalan pasuunan kaikuessa, ja ensin nousevat ylös ne, jotka ovat kuolleet Kristukseen uskovina<
Onko tarkoitus sekoittaa uskossa kuolleiden ja uskossa elävien tempaus keskenään?
Sillä lailla tuon Paavalin kirjeen voisi käsittää?
"tuova poisnukkuneet elämään yhdessä hänen kanssaan" Tuleeko Jeesus jo poisnukkuneiden kanssa ensimmäisessä tempaus tapauksessa ja toinen tempaus olisi sitten että myös elävät uskovat temmataan?
Eli kaikki uskovat jo kuolleet ja kuopatut ja uskossa tempauksen ajankohtana elävät nousevat yhtäaikaa taivaaseen?
Tähän väliinhän jää takaportti? Jos Jeesus tulee jo poisnukkuneiden kanssa maanpäälle hakemaan eläviä uskovia, niin sillä aikaahan hitaat ehtivät tehdä parannuksen ja päästä mukaan siihen vihon viimeiseen tampaukseen?pakis__ kirjoitti:
Paavalin kirjeeseen Tessalonikaisille.
>Jos kerran Jeesus on kuollut ja noussut kuolleista, niin kuin me uskomme, silloin Jumala myös on Jeesuksen tullessa tuova poisnukkuneet elämään yhdessä hänen kanssaan. [1. Kor. 15:22,23]
15 Ilmoitamme teille, mitä Herra on sanonut: Me elossa olevat, jotka saamme jäädä tänne siihen asti kun Herra tulee, emme ehdi poisnukkuneiden edelle. [1. Kor. 15:51,52]
16 Itse Herra laskeutuu taivaasta ylienkelin käskyhuudon kuuluessa ja Jumalan pasuunan kaikuessa, ja ensin nousevat ylös ne, jotka ovat kuolleet Kristukseen uskovina<
Onko tarkoitus sekoittaa uskossa kuolleiden ja uskossa elävien tempaus keskenään?
"tuova poisnukkuneet elämään yhdessä hänen kanssaan" Tuleeko Jeesus jo poisnukkuneiden kanssa ensimmäisessä tempaus tapauksessa ja toinen tempaus olisi sitten että myös elävät uskovat temmataan?
Eli kaikki uskovat jo kuolleet ja kuopatut ja uskossa tempauksen ajankohtana elävät nousevat yhtäaikaa taivaaseen?
Tähän väliinhän jää takaportti? Jos Jeesus tulee jo poisnukkuneiden kanssa maanpäälle hakemaan eläviä uskovia, niin sillä aikaahan hitaat ehtivät tehdä parannuksen ja päästä mukaan siihen vihon viimeiseen tampaukseen?Juu kyllä.
Tuon mukaan tempauksen tulon tietäisi kaikki jo ennalta kovasta metelistä ja kirkkomailla alkaisi näkyä auki repeytyneitä hautoja ja ylöspäin viuhahtelisi epämääräisiä hahmoja, uskovaisten jäädessä rannalle odottamaan hampaitaan kiristellen, josko heidänkin vuoronsa tulisi nopeasti.
Odottavien aika voi olla pitkä.
"Jumalan silmissä yksi päivä on kuin tuhat vuotta....."Pe.ku kirjoitti:
Juu kyllä.
Tuon mukaan tempauksen tulon tietäisi kaikki jo ennalta kovasta metelistä ja kirkkomailla alkaisi näkyä auki repeytyneitä hautoja ja ylöspäin viuhahtelisi epämääräisiä hahmoja, uskovaisten jäädessä rannalle odottamaan hampaitaan kiristellen, josko heidänkin vuoronsa tulisi nopeasti.
"Jumalan silmissä yksi päivä on kuin tuhat vuotta.....""kirkkomailla alkaisi näkyä"
Matteus tietää kertoa, että jo Jeesuksen aikaan kun Jeesus oli heittänyt henkensä niin
"haudat aukenivat, ja monien poisnukkuneiden pyhien ruumiit nousivat ylös. [Hes. 37:12,13]
53 He lähtivät haudoistaan, ja Jeesuksen ylösnousemuksen jälkeen he tulivat pyhään kaupunkiin ja näyttäytyivät siellä monille"
Onko nyt sitten niin että ensimmäinen tempaus on jo tapahtunut? Jo Jeesuksen sukupolven aikana?
Vai miten tuon nyt ymmärtää. Mohikaania tarvitaan apuun!Pe.ku kirjoitti:
Juu kyllä.
"Jumalan silmissä yksi päivä on kuin tuhat vuotta.....""uskovaisten jäädessä rannalle odottamaan hampaitaan kiristellen"
Jees, tuota kutsutaan takaportiksi.pakis__ kirjoitti:
"kirkkomailla alkaisi näkyä"
Matteus tietää kertoa, että jo Jeesuksen aikaan kun Jeesus oli heittänyt henkensä niin
"haudat aukenivat, ja monien poisnukkuneiden pyhien ruumiit nousivat ylös. [Hes. 37:12,13]
53 He lähtivät haudoistaan, ja Jeesuksen ylösnousemuksen jälkeen he tulivat pyhään kaupunkiin ja näyttäytyivät siellä monille"
Onko nyt sitten niin että ensimmäinen tempaus on jo tapahtunut? Jo Jeesuksen sukupolven aikana?
Vai miten tuon nyt ymmärtää. Mohikaania tarvitaan apuun!"Vai miten tuon nyt ymmärtää. Mohikaania tarvitaan apuun! "
Mohikaanilla voisi olla tuosta lähipiirin tietoa, tai Eenokilla.
Selvää on kuitenkin Raamatun mukaan tuo hautojen aukeilu poisnukkuneiden noustessa stratosfääriin.pakis__ kirjoitti:
"uskovaisten jäädessä rannalle odottamaan hampaitaan kiristellen"
Jees, tuota kutsutaan takaportiksi.Justiinsa noin.
Apostoli Pietari on vahdissa etuportilla ja takaporttia raottelee tessalonikalaiskirjeen kirjoittaja Paavali, joka ei ollut Jeesuksen apostoli.pakis__ kirjoitti:
Paavalin kirjeeseen Tessalonikaisille.
Tähän väliinhän jää takaportti? Jos Jeesus tulee jo poisnukkuneiden kanssa maanpäälle hakemaan eläviä uskovia, niin sillä aikaahan hitaat ehtivät tehdä parannuksen ja päästä mukaan siihen vihon viimeiseen tampaukseen?Tuossa Tessalonikalaiskirjeen kohdassa puhutaan kahdesta asiasta.
1) Ruumiin ylösnousemus
2) Tempaus
Sinä lainasit nyt tuosta Tessalonikalaiskirjeen kohdasta
jakeita 4:14-16, jotka puhuvat tuosta ruumiin ylösnousemisesta,
mutta tämän ketjun aihe eli tempaustapahtuma mainitaan
vasta jakeessa 17, jonka jätit pois.
Siis ensin tapahtuu Kristuksessa kuolleiden ruumiin ylösnousemus.
Tuo YLÖSNOUSEMUS kirjaimellisesti käännettynä on
PYSTYYN/SEISOMAAN NOUSEMINEN.
Aivan niinkuin sinä aamulla heräsit ja nousit ylös.
Siis kuolleiden ruumiit herätetään.
Sitten heti tämän jälkeen, meidän elossa olevien
Kristuksen omien ruumiit muuttuvat
samanlaisiksi kirkastetuiksi ylösnousemusruumiiksi.
Tämä ruumiin muuttuminen tapahtuu yhdessä atomisekunnissa (atomos).
"Nyt ilmoitan teille salaisuuden:
Emme me kaikki kuolemaan nuku, mutta kaikki me muutumme,
yhtäkkiä, silmänräpäyksessä, viimeisen pasuunan soidessa.
Pasuuna soi,
ja kuolleet nousevat katoamattomina, ja me muutumme." (1 Kor 15:51)
Ja sitten tapahtuu tempaus.
Eli tulemme jakeeseen 17.
"Sitten meidät, jotka olemme elossa ja olemme vielä täällä,
temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä
Herraa kohti yläilmoihin, ja niin saamme aina olla Herran kanssa."
Ja sitten Jeesus vie meidät Isän Kotiin, jossa tapahtuu vihkiminen.
Morsiamesta tulee Karitsan Vaimo.
Puhuessaan miehen ja vaimon välisestä Rakkaussuhteesta
Paavali kirjoitti:
"Sen tähden mies luopukoon isästään ja äidistään
ja liittyköön vaimoonsa,
ja ne kaksi tulevat yhdeksi lihaksi.
Tämä salaisuus on suuri;
minä tarkoitan Kristusta ja seurakuntaa." (Ef 5:31-32)
Jeesus sanoi:
"Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa.
Jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille,
että minä menen valmistamaan teille sijaa?
Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa,
tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni,
että tekin olisitte siellä, missä minä olen" (Joh 14:2-3)
Nämä sanat ovat nimenomaan Sulhasen sanoja Morsiamelle.
Mutta esimerkiksi Johannes Kastaja ei kuulunut tuohon Morsiusjoukkoon.
Hän on Sulhasen ystävä. Johannes Kastaja sanoi:
"Sulhanen on se, jolla on morsian.
Mutta sulhasen ystävä, joka on läsnä ja kuuntelee sulhasta,
iloitsee suuresti hänen äänestään.
Nyt tämä minun iloni on täydellinen." (Joh 3:29)
Nämä Sulhasen ystävät ovat kutsutut Karitsan hääaterialle.
He siis ovat läsnä hääjuhlassa, joka pidetään
taivaan Temppelissä pidetyn vihkimisen jälkeen maan päällä,
kun Jeesus (vihityn Vaimonsa kanssa,
joka on yhtä ruumista Hänen kanssaan
ja joka on valmistanut itsensä Isän kodissa hääjuhlaa varten)
tulee taivaasta takaisin maan päälle.
>>Iloitkaamme ja riemuitkaamme
ja antakaamme kunnia hänelle,
sillä Karitsan häät ovat tulleet,
ja hänen vaimonsa on itsensä valmistanut.
Ja hänen annettiin pukeutua liinavaatteeseen,
hohtavaan ja puhtaaseen:
se liina on pyhien vanhurskautus."
Ja hän sanoi minulle: "Kirjoita:
Autuaat ne, jotka ovat kutsutut Karitsan hääaterialle!" (Ilm 19:7-9)- 1234567...
kalamos kirjoitti:
Tuossa Tessalonikalaiskirjeen kohdassa puhutaan kahdesta asiasta.
1) Ruumiin ylösnousemus
2) Tempaus
Pasuuna soi,
Paavali kirjoitti:
ja liittyköön vaimoonsa,
Tämä salaisuus on suuri;
Jeesus sanoi:
hohtavaan ja puhtaaseen:
Autuaat ne, jotka ovat kutsutut Karitsan hääaterialle!" (Ilm 19:7-9)Jeesus on pyhiensä kanssa 1000 vuotta taivaassa. Tämä maa on 1000 vuotta autio ja tyhjä, jossa kaikki jumalattomat ovat kuolleina ja paholainen sidottuna.
1000 vuoden jälkeen on jumalattomien herätys kuolleista ja paholainenkin päästetään vankeudestaan vähäksi aikaa.
He nousevat yli maan avaruuden ja piirittävät pyhien leirin. Tuomio tulee kaikille jumalattomille. Tuli lankeaa alas taivaasta ja kuluttaa heidät. Tämä on toinen kuolema, eikä heistä jää juurta, eikä oksaa.
Tämän kaiken jälkeen luodaan uusi taivas ja uusi maa, jossa vanhurskaus asuu. 1234567... kirjoitti:
Jeesus on pyhiensä kanssa 1000 vuotta taivaassa. Tämä maa on 1000 vuotta autio ja tyhjä, jossa kaikki jumalattomat ovat kuolleina ja paholainen sidottuna.
1000 vuoden jälkeen on jumalattomien herätys kuolleista ja paholainenkin päästetään vankeudestaan vähäksi aikaa.
He nousevat yli maan avaruuden ja piirittävät pyhien leirin. Tuomio tulee kaikille jumalattomille. Tuli lankeaa alas taivaasta ja kuluttaa heidät. Tämä on toinen kuolema, eikä heistä jää juurta, eikä oksaa.
Tämän kaiken jälkeen luodaan uusi taivas ja uusi maa, jossa vanhurskaus asuu.Raamatussa ei suinkaan sanota,
että tämä maa on 1000 vuotta autio ja tyhjä.- 1234567...
kalamos kirjoitti:
Raamatussa ei suinkaan sanota,
että tämä maa on 1000 vuotta autio ja tyhjä.Maa on autio pakostakin koska KAIKKI jumalattomat saavat surmansa Jeesuksen toisessa tulemisessa Hänen ilmestyksestään, ja pyhät Jeesus vie 1000 vuodeksi taivaaseen.
Tätä maata ei jumalattomia varten uudisteta 1000 vuodeksi, ei, ei, vaan he ovat kuolleina. - kyssärinpoikanen.
kalamos kirjoitti:
Raamatussa ei suinkaan sanota,
että tämä maa on 1000 vuotta autio ja tyhjä.Tarkoittaako kalamos että 1000 valtakuntaan maan päälle jää ainoastaan Mohikaani hänen alkuperäisen vaimonsa kanssa? Muut temmataan silmänräpäyksessä?
Ihmisen ei ole hyvä olla yksin. 1234567... kirjoitti:
Maa on autio pakostakin koska KAIKKI jumalattomat saavat surmansa Jeesuksen toisessa tulemisessa Hänen ilmestyksestään, ja pyhät Jeesus vie 1000 vuodeksi taivaaseen.
Tätä maata ei jumalattomia varten uudisteta 1000 vuodeksi, ei, ei, vaan he ovat kuolleina.Jeesus ei vie ketään taivaaseen,
silloin kun Hän tulee takaisin maan päälle
ja perustaa Israelille Valtakunnan.
Aivan päinvastoin.
Hänen taivaassa vihitty vaimonsa
tulee Hänen kanssaan takaisin maan päälle,
ja on hääjuhlan aika.- 1234567...
kalamos kirjoitti:
Jeesus ei vie ketään taivaaseen,
silloin kun Hän tulee takaisin maan päälle
ja perustaa Israelille Valtakunnan.
Aivan päinvastoin.
Hänen taivaassa vihitty vaimonsa
tulee Hänen kanssaan takaisin maan päälle,
ja on hääjuhlan aika.Ilmestyskirjan sanoma ei ole kalamokselle vielä auennut.
- hääateria
kalamos kirjoitti:
Tuossa Tessalonikalaiskirjeen kohdassa puhutaan kahdesta asiasta.
1) Ruumiin ylösnousemus
2) Tempaus
Pasuuna soi,
Paavali kirjoitti:
ja liittyköön vaimoonsa,
Tämä salaisuus on suuri;
Jeesus sanoi:
hohtavaan ja puhtaaseen:
Autuaat ne, jotka ovat kutsutut Karitsan hääaterialle!" (Ilm 19:7-9)Ruumis siis ensin nousee pystyyn ja sitten tempaistaan?
hääateria kirjoitti:
Ruumis siis ensin nousee pystyyn ja sitten tempaistaan?
Ilmaisin asian näin:
...
Ja sitten tapahtuu tempaus.kalamos kirjoitti:
Ilmaisin asian näin:
...
Ja sitten tapahtuu tempaus."Tämä ruumiin muuttuminen tapahtuu yhdessä atomisekunnissa (atomos). "
Ei ole olemassa atomisekunteja.
"Atomikellolla" on kyllä määritelty sekunnin aika vuodesta1967.
Minuuteiksi ja tunneiksi muuttava seksagesimaalijärjestelmä on puolestaan sumerilaisten keksimä ja babylonialaisten käyttämä.Pe.ku kirjoitti:
"Tämä ruumiin muuttuminen tapahtuu yhdessä atomisekunnissa (atomos). "
Ei ole olemassa atomisekunteja.
"Atomikellolla" on kyllä määritelty sekunnin aika vuodesta1967.
Minuuteiksi ja tunneiksi muuttava seksagesimaalijärjestelmä on puolestaan sumerilaisten keksimä ja babylonialaisten käyttämä.Tarkoitin yhtä atomivärähdystä.
Raamatun alkutekstin ilmaisu atomos
tarkoittaa aikayksikköä,
joka on niin pieni, ettei sitä enää voi jakaa/leikata.
"Tuo YLÖSNOUSEMUS kirjaimellisesti käännettynä on
Aivan niinkuin sinä aamulla heräsit ja nousit ylös. "
Kyllä uskon pitää olla vahva, kun noin uskoo! Kaikki uskossa kuolleet pukeutuvat jälleen liharuumiiseensa Jeesuksen tempauksen koittaessa?
"Muut kuolleet eivät heränneet eloon, ennen kuin tuhat vuotta oli täyttynyt. Tämä on ensimmäinen ylösnousemus. [1. Tess. 4:16]
6 Autuaita ja pyhiä ovat ne, jotka pääsevät osallisiksi ensimmäisestä ylösnousemuksesta! Heihin ei toisella kuolemalla ole valtaa, vaan he ovat Jumalan ja Kristuksen pappeja ja hallitsevat Kristuksen kanssa tuhat vuotta."
Tämän mukaan on taas ylösnousemusta?
" Heihin ei toisella kuolemalla ole valtaa,..."
Hyvä kun tarvitse montaa kertaa uskovien kuolla.
Kyllä on yhtä vaikeaa ymmärtää kuin mormonien uskonto!
.Tämän ketjun aiheena on siis tempaus, ei ylösnousemus.
Lainaamassasi Ilmestyskirjan kohdassa ei puhuta mitään tempauksesta.
Siinä puhutaan ahdistuksen aikana surmansa saaneiden eloon herättämisestä.
Eli Johannes kirjoittaa:
"minä näin niiden sielut,
jotka olivat teloitetut Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden,
ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa
eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä;
ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta.
Näiden tempaamisesta ei puhuta mitään.
He vain heräävät eloon ja hallitsevat sitten Kristuksen kanssa
siinä valtakunnassa, jonka Hän perustaa tullessansa takaisin maan päälle.
Jokainen ihminen on kerran kokeva ruumiin ylösnousemisen.
Toisille ylösnousemus merkitsee iankaikkista elämää,
toisille iankaikkista häpeää ja kauhistusta.
On siis olemassa kaksi erilaista ylösnousemusta.
1) Elämän ylösnousemus
2) Tuomion ylösnousemus
1) Vanhurskasten ylösnousemus
2) Vääräin ylösnousemus
1) Ensimmäinen ylösnousemus
2) Toinen kuolema
Ensimmäinen eli Elämän eli Vanhurskasten ylösnousemus
on jo alkanut. Kristus on noussut esikoisena kuolleista.
Heti hänen ylösnousemisensa jälkeen nousi
joukko pyhiä ikäänkuin esikoislyhteenä.
Seuraava ylösnousemusvuoro on sitten se,
joka liittyy seurakunnan tempaukseen.
Eli Kristuksessa kuolleet kokevat ruumiin ylösnousemisen.
Ja heti perään elossa olevien Kristuksessa omien
ruumiit muuttuvat samanlaisiksi kirkastetuiksi ylösnousemusruumiiksi,
ja sitten nämä kummatkin yhdessä temmataan Kristusta kohti yläilmoihin.
"Tämän ketjun aiheena on siis tempaus, ei ylösnousemus. "
Voi hyvänen aika sentään. Mitä eroa on Jeesuksen toisella tulemisella ja sen myötä ylösnousemuksella?No ero oli siinä,
että lainaamassasi Ilmestyskirjan kohdassa ei puhuta mitään tempauksesta,
vain kuolleitten herättämisestä eli ruumiin ylösnousemisesta.
Näitä eloon herätettyjä kuolleita ei temmata mihinkään.
* Eihän nämä hengelliset avaudu lihalisille, eli tässä tapauksessa Pe.kulle ! Ei, vaikka kovasti yrittää olla suurikin saarnaaja, ja puhuu ikäänkuin olisi paremmin selvillä Jeesusken tulemuksesta, kuin seurakunta, eli Kristuksen ruumis.
* Meistä jokaisen, joka puhuu tai kirjoittaa Raamatun iloituksesta, evankeliumin kaikilla osoilla, PITÄÄ olla täytetty Pyhällä Hengellä, eli että omistaa VOITELUN ! 1Joh.2:27. Siinä Jumalan sana, ja lupaus, millä ja miten Sana aukeaa. LUE !
* Tässä Pe.ku on mahdottomassa tilnateessa, hän on täynnä Jumalan vastaista henkeä, eli antikristillistä JUmalaa vihaavaa henkeä. Hän on lihallinen, eikä siis voi ymmärtää hengellistä Raamattua. Jumalan fackta ! Se Pe.kusta !
* Totuus Jeesuksen tulemuksesta on aivan selkeä ja hengellisille Pyhän Hengen kautta täysin ymmärrettävä ja selkeä tapahtuma. kaikki yksityis kohtia Raamattu ei tietenkään ilmoita, koska me , päästessämme perille, tulemme näkemään uskon vaihtuessa näkemiseen, ja silloin näemme täydellisesti ja käsitämme täydellisesti, ei sitten enää ole mitään hämärän peitossa, joka hämärä näyttää olevan monilla tämän Jeesuksen tulon oikein ymmärtämisessä.
* 1Tess. 4:13-18. 13. Mutta me emme tahdo pitää teitä, veljet, tietämättöminä siitä, kuinka poisnukkuneiden on, ettette murehtisi niinkuin muut, joilla ei toivoa ole.
14. Sillä jos uskomme, että Jeesus on kuollut ja noussut ylös, niin samoin on Jumala Jeesuksen kautta myös tuova poisnukkuneet esiin yhdessä hänen kanssaan.
15. Sillä sen me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet.
16. Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin;
17. sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, TEMMATAAN yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.
18. Niin lohduttakaa siis toisianne näillä sanoilla."!
* Mikä tuossa Paavalin ilmoituksessa on epäselvää ? Siinä selkeästi kuvataan, että Jeesus ei tule alas maanpäälle saakka, vaan selvästi sanotaan, että hän on YLÄILMOISSA, ja sieltä kutsuu seurakuntansa, jonka sitten TEMPAAKIN pilvissä, nousemme siis Herraa vastaan yläilmoihin. Ja pivissä, pilvi estää näkemästä kirkastettua seurakuntaa, joka nousee Herraa vastaan. Jumala ei siis tahdo, että muumaailma näkee Jeesusken enen aikojaan, vaan kätkee seurakunnan pilvi massoihin, ja huomaa, tämä pivimassa on ympäri maapallon, toieille Jeesus tulee yöllä, toisille päivällä, kaikkina vuorokauden aikoina, riippuu siitä, missä puolella maapalloa asuu sillä hetkellä, kun tempaus tapahtuu.
* Tämän tempaus tapahtuman todistaa myös 1Kor.15: 51." Katso, minä sanon teille salaisuuden: emme kaikki kuolemaan nuku, mutta kaikki me muutumme,
52. yhtäkkiä, silmänräpäyksessä, viimeisen pasunan soidessa; sillä pasuna soi, ja kuolleet nousevat katoamattomina, ja me muutumme."!
* Tässä on lisä tietoa tempauksesta, joka tapahtuu "silmänräpäyksessä". Kun väitette, että sen näkee kaikki, niin räpäytäppä simmujasi, niin nopeaan kuin osaat, ja hupsis, seurakunta on yläilmoissa Jeesuksen luona, ja vie morsiamensa Isän kotiin.
* Kaikki uskovat MUUTETAAN, kuolleet ja sitten meidät, jotka olemme eolossa Jeesusken tullessa. Meidät muutetaan Hänen kuvansa kaltaisiksi, tulemme olemaan sellaisia kuin Hän on, eli saamme kirkkastetun , taivaallisen , hengellisen ruumiin, mutta silti aineellisen. Siinä silmänräpäyksessä, kun ylienkelin ääni ja Jumalan pasuna kajahtaa. Nämä pasunat ja enkelien äänet kuulee vain ylöstemmattu seurakunta, ja kun Paavali puhuu viimeisestä pasunasta, se on uskoville kuuluva viimeinen voiton pasuna, zilloin seurakunta jättää tätmän maan, ja muuttaa , edellä olevien Raamatun kohtien mukaan taivaaseen, jonne Ylkä vie morsiamensa. Siihen päättyy seurakunnan maallinen taival, usko muuttuu näkemiseksi, se on seurakunnan UUSI AAMU !* Jatkoa edeliseen:
*
* Ja tällä edellisellä seurakunnan ylöstempauksella ei ole tulevien tapahtumien , kun Israel ottaa vastaan väärän profeetan ja tunnustaa sen Jumalaksi. Kunnes havahtuu, ja ymmärtää tulleen huijatuksi ! Antikristus menee Jumalan temppeliin, ja julistaa olevansa Jumala, silloin Israel tajuaa, että on uskonut saatan-an valheen. Tästä alkaa antikristuksen vainot ja aiheuttaa suuren ahdistuksen, lähinnä Israelille, mutta kaikki maassa asuvat joutuvat suureen ahdistukseen.
* Ja kun tätä vainoa ja sortoa on kestänyt kolme ja puoli vuosiviikkoa, tulee Jeesus uudelleen, tapahtuu siis toinen osio Hänen tulemuksestaan. Ja nyt Hän tulee suurella voimalla ja kirkkaudella, ja jokainen ihminen tulee Hänet näkemään, niidenkin, jota Hänet lävistivät. Silloin Hänen merkkinsä näkyy taivaalla, ja mikäs muu se voisi olla, kuin RISTI, silloin jokainen tietää, kuka on tulossa , varma merkki, että OIKEA Jeesus Kristus, Jumalan Karitsa tulee, ja silloin monet hakeutuu piiloon, eivät halua nähdä Häntä, kun eivät uskoneet Häneen ja nyt Hän tulee kaikessa voimassaan ja suuressa kunniassaan ja Majesteettiudessaan, monet jop toivoo kuolemaa ja pyytävät, että vuoret kaatuisiva heidän päälleen, ja varsinkin ne , jotka Hänet tappoivat ja naulistsvat ristiin, nyt palsjastuu koko maailman kaikkeudelle, että pini, sittemmin halveksittu, kielletty, pilkattu häväisty KRISTUS on tulossa, se synnyttää kauhua ja paniikkia, syntiselle maailmalle. Tällöin Hän tulee Israelille, keskelle suurinta ahdistusta, (Sak.14:4,5.) Hänen oli pakko tulla, ikäänkuin etuajassa, koska maanpäällä on niin suuri ahdistus, että jos ei niitä päiviä lyhennettäisi, mikään liha ei voisi siitä antikristuksen teurastamisesta pelastua, siksi Jeesuksen pitää tulla, ja lyhentää nämä vihan päivät ja lopettaa sodat ja kärsimykset. varsinkin Israelin kohdalta, onhan Israel Hänen kansansa. Joskin koko maailaman kansat saa kokea liennytyksen ja helpottuu, kun peto vangitaan, enkeli sitoo isoilla kahleilla ja heittää saata-nan vankeuteen tuhanneksi vuodeksi.
* Sutten Jeesus voittaa sodan petoa vastaan, tuhoaa sen sotajoukot totaalisti. Nyt on aika perustaa tuhatvuotinen valtakunta MAANPÄÄLLE. Tämä aika tulee olemaan Israelin kulta aikaa, se saa kokoea kaikki ne siunaukset ja lupaukset, mitä Jumalan on luvannut Aabrahamista alkaen, aina uudelle jälkeläiselle, silloin Israel on maailman kansojen pää, Jerusalem on maailman pääkaupunki, ja kaikki kansat vaeltavat Jerusalemiin, nähdäkseen Herran Jeesuksen. Ja kaikki ne tuhannentuhennet pyhät, eli nykyisen seurakaunnan, mutta kirkkastettuna ja muutetettuna, Jeesusken kaltaisiksi ! Tule Herra Jeesus. Paavali kehoittikin lohduttamaan toinen toistamme, että kestäismme vielä vähän aikaa, sillä Jeesus tulee todella PIAN, esgatologiseen aikaan nähden, tosi pian, emme arvaakkaan, kuinka pian ?
* Tämä tällä kertaa, mutta kysy ihan vapaasti, jos on jotain epäselvää, ?- Epäselvää?
Mohikaani_27 kirjoitti:
* Jatkoa edeliseen:
*
* Ja tällä edellisellä seurakunnan ylöstempauksella ei ole tulevien tapahtumien , kun Israel ottaa vastaan väärän profeetan ja tunnustaa sen Jumalaksi. Kunnes havahtuu, ja ymmärtää tulleen huijatuksi ! Antikristus menee Jumalan temppeliin, ja julistaa olevansa Jumala, silloin Israel tajuaa, että on uskonut saatan-an valheen. Tästä alkaa antikristuksen vainot ja aiheuttaa suuren ahdistuksen, lähinnä Israelille, mutta kaikki maassa asuvat joutuvat suureen ahdistukseen.
* Ja kun tätä vainoa ja sortoa on kestänyt kolme ja puoli vuosiviikkoa, tulee Jeesus uudelleen, tapahtuu siis toinen osio Hänen tulemuksestaan. Ja nyt Hän tulee suurella voimalla ja kirkkaudella, ja jokainen ihminen tulee Hänet näkemään, niidenkin, jota Hänet lävistivät. Silloin Hänen merkkinsä näkyy taivaalla, ja mikäs muu se voisi olla, kuin RISTI, silloin jokainen tietää, kuka on tulossa , varma merkki, että OIKEA Jeesus Kristus, Jumalan Karitsa tulee, ja silloin monet hakeutuu piiloon, eivät halua nähdä Häntä, kun eivät uskoneet Häneen ja nyt Hän tulee kaikessa voimassaan ja suuressa kunniassaan ja Majesteettiudessaan, monet jop toivoo kuolemaa ja pyytävät, että vuoret kaatuisiva heidän päälleen, ja varsinkin ne , jotka Hänet tappoivat ja naulistsvat ristiin, nyt palsjastuu koko maailman kaikkeudelle, että pini, sittemmin halveksittu, kielletty, pilkattu häväisty KRISTUS on tulossa, se synnyttää kauhua ja paniikkia, syntiselle maailmalle. Tällöin Hän tulee Israelille, keskelle suurinta ahdistusta, (Sak.14:4,5.) Hänen oli pakko tulla, ikäänkuin etuajassa, koska maanpäällä on niin suuri ahdistus, että jos ei niitä päiviä lyhennettäisi, mikään liha ei voisi siitä antikristuksen teurastamisesta pelastua, siksi Jeesuksen pitää tulla, ja lyhentää nämä vihan päivät ja lopettaa sodat ja kärsimykset. varsinkin Israelin kohdalta, onhan Israel Hänen kansansa. Joskin koko maailaman kansat saa kokea liennytyksen ja helpottuu, kun peto vangitaan, enkeli sitoo isoilla kahleilla ja heittää saata-nan vankeuteen tuhanneksi vuodeksi.
* Sutten Jeesus voittaa sodan petoa vastaan, tuhoaa sen sotajoukot totaalisti. Nyt on aika perustaa tuhatvuotinen valtakunta MAANPÄÄLLE. Tämä aika tulee olemaan Israelin kulta aikaa, se saa kokoea kaikki ne siunaukset ja lupaukset, mitä Jumalan on luvannut Aabrahamista alkaen, aina uudelle jälkeläiselle, silloin Israel on maailman kansojen pää, Jerusalem on maailman pääkaupunki, ja kaikki kansat vaeltavat Jerusalemiin, nähdäkseen Herran Jeesuksen. Ja kaikki ne tuhannentuhennet pyhät, eli nykyisen seurakaunnan, mutta kirkkastettuna ja muutetettuna, Jeesusken kaltaisiksi ! Tule Herra Jeesus. Paavali kehoittikin lohduttamaan toinen toistamme, että kestäismme vielä vähän aikaa, sillä Jeesus tulee todella PIAN, esgatologiseen aikaan nähden, tosi pian, emme arvaakkaan, kuinka pian ?
* Tämä tällä kertaa, mutta kysy ihan vapaasti, jos on jotain epäselvää, ?Historiaa Mohikaani 12.11.2008. Kyllä Jeesus itse, ilmestyi Mohikaanille. Miksi Mohikaani ei kysynyt Jesukselta milloin Hän tulee?
Epäselvää? kirjoitti:
Historiaa Mohikaani 12.11.2008. Kyllä Jeesus itse, ilmestyi Mohikaanille. Miksi Mohikaani ei kysynyt Jesukselta milloin Hän tulee?
* Ei Hän olisi mitään aikoja kuitenkaan voinut sanoa, koska vain Isä tietää tarkalleen tuon hetken, ja jos hieman ymmärrämme sitä hetkeä valaista, se tapahtuu sitten, kun viimenenkin pakana on sisälle tullut, siis uskonut Jeesukseen ja uudestisyntynyt, Jumala tietää tämän pakanain luvun, ja kun viimeinen tästä luvusta on sisäpuolella seurakunnassa, ja liittynyt Kristuksen ruumiiseen, silloin pasuna soi, ja ylienkelin ääni kajahtaa, Jumalan pasuna soi seurakunnalle, voiton ja uuden aamun pasuna, uskovein odotus päättyy, ja vielä voi lohduttaa toinen toistamme, että me saamme panna täyden toivon, Hänen armoonsa , me saamme uuden armon silloin kun tämä hetki koittaa, meidät vielä lähtö hetkellä puhdistetaan Jeesuksen veressä ja saamme ikään kuin uudestisyntyä uudelleen ja silloin on turvallista lähteä kotimatkalle. Tule Herra Jeesus !
Mohikaani_27 kirjoitti:
* Ei Hän olisi mitään aikoja kuitenkaan voinut sanoa, koska vain Isä tietää tarkalleen tuon hetken, ja jos hieman ymmärrämme sitä hetkeä valaista, se tapahtuu sitten, kun viimenenkin pakana on sisälle tullut, siis uskonut Jeesukseen ja uudestisyntynyt, Jumala tietää tämän pakanain luvun, ja kun viimeinen tästä luvusta on sisäpuolella seurakunnassa, ja liittynyt Kristuksen ruumiiseen, silloin pasuna soi, ja ylienkelin ääni kajahtaa, Jumalan pasuna soi seurakunnalle, voiton ja uuden aamun pasuna, uskovein odotus päättyy, ja vielä voi lohduttaa toinen toistamme, että me saamme panna täyden toivon, Hänen armoonsa , me saamme uuden armon silloin kun tämä hetki koittaa, meidät vielä lähtö hetkellä puhdistetaan Jeesuksen veressä ja saamme ikään kuin uudestisyntyä uudelleen ja silloin on turvallista lähteä kotimatkalle. Tule Herra Jeesus !
* Rientäkää siis uskovat, jotka olette varustettu Pyhän Hengen valtuuksilla ja Kristuksen todistus voimalla, viekää evankeliumia ja te saatte voiman siihen, julistakaa ristiinnaulittua syntisten Vapahtajaa, kertokaa, että Jeesus kuoli ja ylösnousi, Katso Jumalan Karitsa, joka pois ottaa maailman synnin. Siinä yksinkertainen selkeä sanoma, ei tartte mitään hienoja viisaita saarnoja pitää, kunhan vaan on voitelu, ja Sana Herralta saatu, ja sitä lukemalla oppii tuntemaan Herran mielen ja Hänen sydämensä ajatuksia, Pyhässä Hengessä. Mitä enemmän voitetaan siluja päivttäin, sen pikemmin Jeesus voi tulla. Tule Herra Jeesus ! Ilaman rakkautta ei puheemme vaikuta mitään, ja se rakakus on siinä voitelussa, eikä siis kumpua meistä itsesästämme, vaan se on Jeesuksen koeteltua Golgatan rakkautta, " Isä, anna heille anteeksi, he eivät tiedä, mitä tekevät" ! Jeesus rukoili Isää, että Hän armahtaisi pilkkaajiaan ja murhaajiaan, vain tämän rakkauden omaavina ihmisä pelalstuu !
Mohikaani_27 kirjoitti:
* Rientäkää siis uskovat, jotka olette varustettu Pyhän Hengen valtuuksilla ja Kristuksen todistus voimalla, viekää evankeliumia ja te saatte voiman siihen, julistakaa ristiinnaulittua syntisten Vapahtajaa, kertokaa, että Jeesus kuoli ja ylösnousi, Katso Jumalan Karitsa, joka pois ottaa maailman synnin. Siinä yksinkertainen selkeä sanoma, ei tartte mitään hienoja viisaita saarnoja pitää, kunhan vaan on voitelu, ja Sana Herralta saatu, ja sitä lukemalla oppii tuntemaan Herran mielen ja Hänen sydämensä ajatuksia, Pyhässä Hengessä. Mitä enemmän voitetaan siluja päivttäin, sen pikemmin Jeesus voi tulla. Tule Herra Jeesus ! Ilaman rakkautta ei puheemme vaikuta mitään, ja se rakakus on siinä voitelussa, eikä siis kumpua meistä itsesästämme, vaan se on Jeesuksen koeteltua Golgatan rakkautta, " Isä, anna heille anteeksi, he eivät tiedä, mitä tekevät" ! Jeesus rukoili Isää, että Hän armahtaisi pilkkaajiaan ja murhaajiaan, vain tämän rakkauden omaavina ihmisä pelalstuu !
"* Rientäkää siis uskovat, jotka olette varustettu Pyhän Hengen valtuuksilla....."
Pidät Pyhää Henkeä Jumalana ja nyt sanot uskovilla Olevan Pyhän Hengen valtuudet.
Uskovilla on siis sinun mielestä samat valtuudet kuin Jumalalla.
- leahimnn2ei kirj.
"Rientäkää siis...."
Tulossa ollaan mohis,
vaan emme mahdu varmaan mielestäsi
samalle portille?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841349- 52977
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370808- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56604