Piian uni tammikuun alussa 2015

Piian uni tammikuun alussa 2015

Näin viime viikolla erikoisen ja mieleenjäävän unen.

Olin unessa lapseni kanssa isossa rakennuksessa, olimme ikään kuin jossain "leirillä", jossa meitä koulutettiin. Siellä oli paljon ihmisiä ja meidän johtajamme leirillä oli Sauli Niinistö.

Olin isossa aulassa, kun alkoi pieni kuhina ihmisten kesken ja supistiin, että Putin on tulossa tarkastuskäynnille. Sitten näinkin Putinin tulevan ylätasanteelta rappusia pitkin alas suureen aulaan ja hän käveli minun eteeni (Niinistö oli vieressäni). Kumarruin alas toinen polvi maata vasten ja laskin katseenikin lattiaan (ikään kuin nöyristellen). Sitten vieressäni oleva Niinistö kehotti nostamaan katseen Putiniin, joka alkoi puhua minulle venäjäksi jotain, mitä en ymmärtänyt, mutta koin sen rohkaisevaksi. Sitten Putin kääntyi poikani puoleen ja Niinistö alkoi kehua poikaani Putinille: "Tässä on reipas ja hyvä poika, siitä tulee vielä hyvä sotilas.” Sitten Putin poistui ja lähti pois.

Heräsin unesta ja olin hämilläni, mitä tämä oikein tarkoittaa. Ajatukseni unesta oli, että Niinistö on edelleen Suomen johtaja (presidentti), mutta Putin on kuitenkin vieläkin ylemmässä asemassa Niinistöön nähden ja hallitsee jollain tapaa Suomea. Kuitenkin koin kohtaamisen Putinin kanssa hyväksi, niin että ainakaan meillä uskovilla ei ole pelättävää. Jotenkin koin myös sen "nöyristelyni" Putinin edessä sellaiseksi, että me Suomen kansana ollaan alistuttu vapaaehtoisesti Putinille.

10

225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KTS (Ei kirj.)

Eikös tuossa ollut vaan ihan alitajuinen kuva valtiovierailusta ja oltiin molemmin puolin kohteliaita protokollan mukaisesti.

• avohoitaja,

Iltasanomien sivuilta:

Suomen itärajaa pitkin pohjoisesta etelään on valtavia, sekä maa-, ilma- että merivoimien tukikohtia, joissa on aseistusta massiiviset määrät. Kuva on Montshegorskista kesäkuulta 2014. Tukikohdassa toimii 175. hävittäjärykmentti. Yleensä Venäjän ilmavoimat käyttää Su-27, MIG-29 ja MIG-31-hävittäjiä.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1421291643631.html

Eli kaikki on todellakin valmiina rajalla. Odottaa vaan Putinin käskyä.

• ....

....

• .....

.....

• ...
        ..... kirjoitti:

.....

....

• ....
        ... kirjoitti:

....

....

• 1001

avohoito ei ole paras hoitokeino kaikille.

• Että näin

Asiaan ei varmaankaan millään tavalla vaikuta se, että tämä Piia todennäköisesti seuraa Pihon sivujen profetioita aktiivisesti, ja kun ne Pihon profetiat ovat suurimmaksi osaksi "Ryssät tulloo!" matskua, niin tuommoinen herkkäusk-, siis herkkäsieluinen, varmasti voi alitajuntaansa kerätä pelkoja, jotka sitten tulevat esille unissa.

• ette ole tuttujakaan

Et tunne tätä henkilöä, joten todennäköisesti vain arvailet hänestä jotain sinulle kuulumattomia asioita.

• se jouko pihon sivu

Hyvä vihje googlettaa Pihon sivuille, uusimpiin profetioihin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      84
      5097
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      24
      3446
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      32
      2771
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      58
      1800
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1576
    6. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1362
    7. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1346
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      241
      1321
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      73
      1058
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      54
      945
    Aihe