Lokakuussa viidakkoveitsillä aseistautunut joukko hyökkäsi kirkkoon rukoustilaisuudessa olevia kristittyjä vastaan. Hyökkäyksessä sai surmansa kaksi miestä. Toinen uhreista oli Dioniz Ng'wandu (31). Hänellä oli vaimo ja kaksi pientä lasta. Toinen miehistä oli Temistores (25).
Kirkko, johon hyökkäys tapahtui, sijaitsi Tansaniassaa muslimienemmistöisellä alueella. Kirkko oli uusi ja sitä vasta rakennettiin. Ääri-islamilaiset olivat aiemmin uhkailleet seurakunnan jäseniä ajaakseen kristityt pois alueelta.
http://ihmisoikeus.blogspot.fi/2015/01/hyokkays-kirkkoon-tansaniassa.html
Vapaus uskoa uhattuna
1
164
Vastaukset 1
- näitäkölisää
Suomen vastaanottokeskuksissa olleet ja olevat henkilöt ovat 80-90 prosenttisesti nuoria miehiä. Missä ovat hätää kärsivät naiset ja lapset?
Ovatko nämä salskeat nuorukaiset terroristeja jotka ovat täällä saamassa hoitoa, lepäämässä ja keräämässä varoja järjestölleen?
Kaikki jihadistit on pantava maahantulokieltoon. Sama pakolaisille jotka lomailevat kotimaassaan josta ovat paenneet. Tämä touhu on meidän kustantamaamme ja meidän härskiä hyväksikäyttämistämme.
Samoin yli ymmärryksen menee ehdollinen tuomio terroristijärjestön rahallisesta tukemisesta. Jopa -hyväntekeväisyys- nimikkeellä he keräsivät Suomessa rahaa terroristeille. Tällä toiminnallaan he ovat osoittaneet, etteivät he sovellu yhteiskuntaamme.
KARI SUOMALAINEN JO PIIRSI MEIDÄN TULEVAISUUDEN Ja sai fudut HS lehdestä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921576
- 831062
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su378977- 68975
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177924- 94851
- 64633
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60622Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta169602- 37598