Jalkapohjassani on ikävä syylä. Tietääkö joku , millä saisi sen hoidettua pois? Olisikko tuo pihkavoide siihenkin apu?
syyläongelma
20
155
Vastaukset
- Paistettu syylä.
Polttamalla lähtee, käteeni yritti kerran kasvaa moinen, poltin sen välittömästi eikä ole syylää sen koommin näkynyt.
- c c
Paistettu syylä.
Hyvä että kerroit, tietää muutkin. Viime ma.5.1 poltin tosjaan juotoskolvilla varpaan päällä olleen syylän. Poltin usiaan kertaan kun kipu oli loppunut.
Syylä paskiainen, joka hehkui keltaisena, otti niin nokkiinsa että alkaa vetäytyä. Syylä oli kivulias. Nyt tiedän melkein ilmaisen keinon, jolla se nitistetään. - juottokolvimies
Allekirjoitan tämän. Juottokolvilla hetki (0,5-2s) syylän päällä niin, että muuttuu valkoiseksi ja tulee vähän käryä. Sitten annoin rakon olla syylässä viikon kaksi, kunnes puhkaisin. Iho parantui ja syylä sai häädön.
- kommentoikaa
c c kirjoitti:
Paistettu syylä.
Hyvä että kerroit, tietää muutkin. Viime ma.5.1 poltin tosjaan juotoskolvilla varpaan päällä olleen syylän. Poltin usiaan kertaan kun kipu oli loppunut.
Syylä paskiainen, joka hehkui keltaisena, otti niin nokkiinsa että alkaa vetäytyä. Syylä oli kivulias. Nyt tiedän melkein ilmaisen keinon, jolla se nitistetään.Voiskohan syylän myös keittää?
Mitäs luulette?
- kuulaa, puulaa
Ajanvietesivulla kohdassa niksit, joku kirjoittaja sanoo polttaneensa juotoskolvilla syylää. Onhan terveyskeskus. Mistä tiedän ettet fuulaa?
- Eikös totta?
Todella ikävä ongelma aivankuin skeposetkin palstalla, mutta tuo pöltto-ohjelma kuulostaa hyvältä, sillä tulihan polttaa kaikki bakteerit virukset ja skeposetkin!
- oki toki
Eikö polttamisesta jää arpea ihoon? Vai pitääkö vain olla niin tarkka, että polttaa juuri vain syylän kohdalta? Jos juureen asti polttaa, niin luulisi arpeutuvan.
- juottokolvimies
Vaatimaton arpi jää. Ei ole juuri merkitystä, ellei syylä sijaitse kasvojen tai kaulan alueella.
- oki toki
Mitä asiasta olen lueskellut, niin syylien ja HPV virusten pitäisi kadota, tai ainakin viruksen muuttua oireettomaksi (syylättömäksi) elimistön immuunipuolustuksen johdosta. Ja siihen ei pitäisi mennä kovin pitkään, varsinkaan vuosia. Jos syyliä kukkii siitä huolimatta, niin elimistössä saattaa olla jotain muutakin ongelmaa, koska immuunipuolustus ei hoida tehtäväänsä.
- Soodahoito
Soodahoito auttaa välittömästi!
- suhusuhu
Soodahoito kirjoitti:
Soodahoito auttaa välittömästi!
verenpaine ainakin kohoaa hyvin ja korvissa suhisee.
- juottokolvimies
En tiedä vastustuskykyni tasosta, mutta syyliä oli vuosia. Ei tehonneet laastarit, ilmastointiteippi eikä typpijää. Sitten poltin ne ja lähtivät kerralla helvettiin.
- paljon_maksanut
Vain se syylä jonka virukset kuumennetaan kolvilla, alkaa kuivumaan. Niin ettei se muihin kehonosan syyliin vaikuta.
Kertakaikkiaan tekokas ja käytännössä ilmainen syylänpoistokeino.
- Juotoskolvi
Polttohoito auttaa!
Polttaminen auttaa molempiin kiusoihin niin syylinkiin kuin skeposiinkin!
Molemmat palavat iloisesti pois ja olet polttsmisen jälkeen täysin terve!Syylän juotoskolvilla kuumentaminen todellakin auttaa, käytännössä ilmaiseksi. Varpaan päällä ollut syylä vaikeutti jopa kävelyä. Maksoi paljon €uroja.
Suosittelen. Turvallisuusohjeita kuitenkin pitää noudattaa 100 asteisen työkalun käsittelyssä.
- sillä pois.
Menet apteekkiin ja ostat jalkasyylän poistoosi muurahaishappoa.
- MINÄkin
Ollessani tokallaluokalla kansakoulussa, niin oli ne pulpetit kaksin-istuttavia, ja "sain" vieruskaverikseni pojan, jolla oli MONTA syylää ((sanottiin silloin niitä känsiksi, onkohan sama kuin syylä???)) käsissään, ja hän RÄPELÖITTI minua niillä känsäisillä käsillään, otti aina käsistäni kiinni :(
Sanoin opettajalle, etten tahdo istua tuon pojankanssa samassa pulpetissa, kun minun käsiini tarttui häneltä KÄNSIÄ:(
Sitten sattumoisin eräs vanhankansan ihminen kuuli murheeni, niin hän neuvoi, että KUN AAMULLA HERÄÄT, NIIN ÄLÄ SYÖ ÄLÄKÄ JUO MITÄÄN, KAIKIS-ENSIMMÄISEKSI "LÄTRÄÄT" SEN KÄNSÄN YÖ-SYLJELLÄSI, ETKÄ PESE KOKOPÄIVÄNÄ KÄSIÄSI, NIIN KÄNSÄT HÄIPYVÄT!!!
Minähän kilttinätyttönä tottelin pilkulleen, ja ykskaks eräänä kauniina aamuna huomasin, että kaikki känsät olivat tipotiessään!!!:D , voi sitä riemua, vieläkin tunnen sen ilon sisälläni :)
Mielestäni ne häipyivät niin äkkiä, että ihan YLLÄTYIMME KOTONA KOKO PERHEKUNTAMME :D
Mutta kannattaa olla sisukas ja "sylkeä" aamuisin niitä känsiä, niin sitten saat PALKINNON ; KÄNSÄTTÖMÄT KÄDET :), "LÄTRÄÄT" SYLKEÄ aina muistaessasi päivälläkin, pääasia on ettet pese sitä sylkeä pois:), ÄITI voi pestä kasvosi aamuisin ja iltaisinkin:)
PS. Voihan tuota konstia kokeilla siihenkin jalkapohjasyyläänkin, sillä tuskin se kuitenkaan sinua tappaa se konsti :) - Neuvokaa
Lääkäri kyllä pystyy hoitamaan syylät leikkauksella tai syylätipoilla, mutta paljon pahempi ongelma on nuo vaihtoehtoilijat ja hörhöt!
Niihin ei oo nuo syylätipat tehonnet, vaikka olen kokeillut.
Eikä lääkäritkään niille mitään voi, kun lobotomia ei enää ole laillista.
Mitä tehdä? - skeponen
Minulla on pari syylää aivoissa ja se ahdistaa kovasti ajatteluani.
Miten ne saisi poistettua? - Hönppä
Itselläni oli muutamia pieniä syyliä joskus pienenä jalkapohjissa. Koulun liikuntatunneilla levisi.. Nam. Anyway, muistaisin, että ne hoidettiin teatree öljyllä. Muistan sen hajun. Ei miellyttänyt yhtään! Kai se oli jotenkin niin, että sitä töpöteltiin syyliin ja sukat jalkaan yöksi ja kappas vain syylä oli tippunut pois! :D En tiedä toimiiko sinun tapauksessasi... Kävin lääkärissäkin ja se jäädytti yhden lähinnä näyttääkseen miten se tapahtuu :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1222150
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h282056- 1582014
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue171356- 511017
- 86965
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To23895- 114874
Minä tunnen sinut
Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell51840Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon34833