peltisiä kahvipurkkeja myytiin prismassa puoleen hintaan jo ennen joulua ja myytiin edelleen kun viimeksi kävin. Tämä tarkoittaa n. 9 € -> 4,50 €.
Kas kummaa, joku pyytää torilla kahdesta peltipurkista 38 €. Toinen on sama ja toinen edellisvuoden malli.
Joitain aikoja sitten lidlissä myytiin kalorivaakaa. Torilla oli sama vaaka sitten myynnissä 4 x kalliimmalla hinnalla.
Mitä mt-ongelmaisia siellä liikkuu...!?
Voi hyvää päivää
nojoopajooo
6
156
Vastaukset
- unohtuiko pilleri
Ei mikään kiellä pyytämästä. Taitaa olla ongelma muualla jos niin vaivaa
- ap.
Tuo ei ole normaalia, vaikka sen miten päin kääntäisi. Täytyy olla päässä vikaa, että on noin ahne. Tai sitten joku (monet) tekevät pilaa toisten kustannuksella ja täyttävät turhaan tilaa.
- Jobbari1
Aina ne joku ostaa...kaikki eivät ole niin hintatietoisia!
- hintatietone
se ei ole tyhmä joka pyytää...
- myyttty
JAA olen minäkin myynyt 80e roskista löytämän peltipurkin. itke sitä
- sakeus
Myytiinkö niitä samaan aikaan kaupassa eurolla?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984