Silloin kun luulin vielä että se on ihan ok, annoin sille yhden puhelinnumeron. Se kun oli niin h...tin ahdistunut ja tarvitsi tukea kun oli nettikiusaamisen uhri. En edes kysynyt lupaa tuolta jonka numeron annoin. Nyt se on postannut senkin tuonne ja väittää mun sanoneen sitä lakimieheksi. Tuo ei kyllä jää sairaudessa mitenkään jälkeen A:sta. Kuulinhan mä sen diagnoosit, mutta ei ne selitä tuota pahantahtoisuutta että kyllä siinä on psykopatia vielä lisämausteena. Hävettää kun olen aiheuttanut tämän.
Luminitasta vielä
8
130
Vastaukset
- Esan tuttu!
Häpeä!
- Kenen Esan?
Kuka tuttu?
Häpeä mitä? - Kuka tän kijotti?
"LähetäLähetetty: Maa Tam 12, 2015 3:57 pm Viestin aihe: Uhkaus
Useat ihmiset ovat tehneet hänestä nyt rikosilmoituksia, ja hänen taustansa on poliisin tiedossa.
Itse en tätä paikkaa seuraa, tänään vilkaisin.
Ari Savolainen vetää mukaansa likaiseen toimintaan myös ulkopuolisia"
Kuuka taman kijoitti? Kuka s**tanan paaska se ooli?
Mä tiädän kuka tän kijotti! Mulla on ridatomat toodiisteet!
Ny läähtee lakimiiesavuusteine roikosilmoitus! Nyt tärppää!
JIIIIIHHHHHHAAAA!!!! Ja määlli lentää!!!!- sylati3
Ellu tarttis taas laakeriremontin.
- Mä oon taas ollu
luovutamasa mällii. Annoin evolution vistikapulaa oiken huolella.
Ruiskin mälit niilekin ku ei ois oiken halunnu. Mä on gurgo. JIIIHHHAAAAA!! - Eikös tuo A.
Puustinen olekin se savolaisen kauan kadoksissa ollut isä?
Puustinenhan on "opettanut savolaiselle kaiken mitä itsekin osaa"
"isä&poika"- kauha
Ei ole sama.
AP on Elisan veli.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773661
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851628Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek261367- 1581262
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941043Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut191038- 351011
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?90989Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk105907- 62775