Tuossa pari vuotta sitten vietettiin pikkujoulua yrityksemme tiloissa, jossa onkin siihen hyvät puitteet. Paikalla oli väkeä lähes kaikki, jotka silloin siellä työskentelivät.
alkuilta meni ihan hyvin, syötiin ja juotiin sekä tanssittiinkin.
minulla tuli joutua tarjottuja juomia sekaisin turhan paljon ja pää pyörällä menin erään työtoverin (miehen) kanssa vähän sivummalle.
Olin siihen aikaan vielä avioliitossa ja ylitin rajan, jota ei olisi pitänyt tehdä.
Olin ilmeisesti sammunut jossain vaiheessa miesten vessaan ja minua oli ilmeisesti naitu oikein joukolla. Ainakin aamulla kun heräsin sieltä WC:sta, oli jalkovälini turtana ja aivan tahmea nesteistä.
Lopun varmaan arvaattekin, asia tuli jossain vaiheessa aviomieheni tietoon ja siitä sitten avioero..
Se oli aamulla yllätys..
Anja 35 v.
5
5703
Vastaukset
- tämä
oikeasti tapahtunut..?? Jos, niin eiköhän olisi syytä miettiä niitä rajoja viinan kittaamiselle..
- Alis
Usko tähän stooriin!!Voi tietysti olla totta,mutta sairasta!
- Mix
et sit mennyt poliisin puheille, jos oli joukolla naitu... Vai olitko siis ite suostunu siihen.. SAIRASTA!!
- EI NESTEINEN
HYH HYH!
- Anja
Kyllä se tosi tarina on. Mitäpä sitä nyt poliisin puheille menemään, kun on itse mokannut.
Olen kyllä jälkeenpäin syytellyt silloisia työkavereita, mutta itse minä annoin aiheen siihen. Näin jopa videon itsestäni niissä orgioissa, jossa en ollut tuntea minääni..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621117Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661077- 471012
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373999Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153902Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717837- 88802
Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182790Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu105699Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka48696