oli sahtia, oli viinaa, Kilu-Kilu Kallen häissä, morsiankin huusi ruispellosta, minäkö se muka olen ainoa täällä, joka on ihan liikaa päissään!
Vastaukset 8
- Iso poika
Oli viinaa oli, sahtia oli, Kilu-Kilu Kallen häissä, haitari-Matti penkillä makas, morsiankin umpipäissään.
Tyttöni mulle hyvästit jätti, jätti niin mukavasti: Jalkansa nosti niskahan asti, pieraisi kimakasti.- Tan551hullu
mikä on oikeasti tuo biisi? olne kuullut tuon masurkan kerran, mutta en ole jäljityksessä päässyt tulokseen; ossatko kertoa, mistä voisi saada ko. levyn?
Kuka sen on esittänyt? - 25
Tan551hullu kirjoitti:
mikä on oikeasti tuo biisi? olne kuullut tuon masurkan kerran, mutta en ole jäljityksessä päässyt tulokseen; ossatko kertoa, mistä voisi saada ko. levyn?
Kuka sen on esittänyt?huuhaa mänt
- Anonyymi
Viinaa oli sahtia oli kilu kallen häissä aamuhun asti haitari soitti kaikki ne oli päissään.
- Tan551hullu
onko kenellä vastausta tähän kysymykseen; mikä kappale ja mistä löytyisi?
- Kilukalle
Hyvästijättö, Veikko Lavi. Isojen Poikien Lauluja 1.
- lerssiotsa
Tässä on rautaa: https://www.youtube.com/watch?v=OwMAA0CxcBs
- Anonyymi
Tämä ei ole Veikko Lavin kappale alunperin, vaan vanha suomalainen kansansävel. Veikko Lavi teki siitä muunnetun version, joka on aika kaukana pois alkuperäisestä sisällöstään.
Alkuperäistä ei todennäköisesti löydy levytettynä ja sen muistavatkin ovat jo menneet pois, joten lienee hävinnyt ja palauttamattomissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.115949Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo116857En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209694- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus54586- 38568