Aattelinpa että vois thedä taas vaihteeks näitä kumman kaa-juttuja...
Eli kumman kaa?
Haldir/Elrond
Kumman kaa?
14
1093
Vastaukset
- Atha
Haldir on minun valintani. Vaikka se näyttääkin vähän veemäiseltä mutta ei se nyt niin paljon haittaa. Elrond taas näyttää koko ajan myrtsiltä, en mä semmosen kestomyrtsin kanssa olisi...
- liittymätöntä
Ei oikein liity asiaan, mutta luulisi sellainen kulmien rypistely aiheuttavan pitemmän päälle Elrondille kunnon päänsäryn, vaikka haltiat eivät taidakaan sellaisesta kärsiä. Oma valintani olisi muuten Haldir, vaikka siinä on jotain häiritsevää... ehkä hiuksissa...
- Meliel
se olis Haldir,minusta se on jotenki kivan näkönen ja söpö=)
- Se toinen tyttö
Haldir :D Tykkään kyseistä näyttelijästä, Craig Parkerista, muutenkin kun vaan Haldirina. Ehdottomasti Haldirin.
- Galwyn
...valitsisin myöskin Haldirin. Ihastuin siihen heti kun näin sen Sormuksen ritareissa, ja Kahdessa tornissa on ihana kohtaus kun ne haltiat tulee sinne Helmin syvänteeseen ja Aragorn ja Legolas syleilee Haldiria. Ja kun Haldir sitten kuolee, niin tulee joka kerta kyyneleet silmiin...
- Galwyn
Elikkä pistetääs uus kyssä...
Kumman kaa? (tää on nyt aika tyhmä, mutta laitetaan nyt kumminkin tällanen)
Gandalf/Saruman - Atha
Galwyn kirjoitti:
Gandalf/SarumanEn harkinnut sekuntiakaan -Gandalf. Se on niin sympaattinen ja ihana. Saruman on paha, ja aika ärsyttävä. En tykkää. Tietysti joitain voi se kiehtoakin, muttei ainakaan minua.
- Queen
Galwyn kirjoitti:
Gandalf/SarumanHaldir... Elrond kurtistelee liikaa otsaansa ja eikä ole muutenkaan mun ihannemies... Vaikkei Haldirkaan ole mikään ihanainen...
Ihme kyllä, valitsisin Sarumanin. Saruman on jotenkin tyylikkämpi. Mutta sen pahismaisuus on aika inhaa. - Galwyn
Queen kirjoitti:
Haldir... Elrond kurtistelee liikaa otsaansa ja eikä ole muutenkaan mun ihannemies... Vaikkei Haldirkaan ole mikään ihanainen...
Ihme kyllä, valitsisin Sarumanin. Saruman on jotenkin tyylikkämpi. Mutta sen pahismaisuus on aika inhaa.Boromir/Faramir?
- Atha
Galwyn kirjoitti:
Boromir/Faramir?
Veljeksistä valitsisin ehkä Faramirin. Hän ei ole niin ylpeä ja karski kuin Boromir, ja pystyi lopulta vastustamaan sormusta (paitsi että kirjassahan Faramir ei joutunut edes kiusaukseen!)
- eowyn
Galwyn kirjoitti:
Boromir/Faramir?
Haldirin, gandalfin ehottomasti se on aivan ihana=) ja sit Fararmir se on niin nöyrä ja ihana=)
- mie
Haldirin, vaikken pidä juurikaan kummastakaan, niin silti mielummin Haldir.
Gandalf, viisas ja sympaattinen, se on selvä.
Ja EHDOTTOMASTI Faramir! Ei Boromiria ainakaan. Se oli niin omahyväinen ja liian altis houkutukselle. Ja Faramir taas on reilu ja mukava. Ei siltä puutu juuri mitään!
Tuleeko näitä vielä lisää...? - BLim
elrondin.
- Noitakuningas
Entä tämä:
Angmarin Noitakuningas vai Khamûl (Sormusaave 2.)?
Itse valitsen itseni eli Noitakuninkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232692Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292292- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532170Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211782Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891642Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961576- 2931461
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409- 1331408