Kumman kaa?

Galwyn

Aattelinpa että vois thedä taas vaihteeks näitä kumman kaa-juttuja...
Eli kumman kaa?

Haldir/Elrond

14

1084

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Atha

      Haldir on minun valintani. Vaikka se näyttääkin vähän veemäiseltä mutta ei se nyt niin paljon haittaa. Elrond taas näyttää koko ajan myrtsiltä, en mä semmosen kestomyrtsin kanssa olisi...

      • liittymätöntä

        Ei oikein liity asiaan, mutta luulisi sellainen kulmien rypistely aiheuttavan pitemmän päälle Elrondille kunnon päänsäryn, vaikka haltiat eivät taidakaan sellaisesta kärsiä. Oma valintani olisi muuten Haldir, vaikka siinä on jotain häiritsevää... ehkä hiuksissa...


    • Meliel

      se olis Haldir,minusta se on jotenki kivan näkönen ja söpö=)

    • Se toinen tyttö

      Haldir :D Tykkään kyseistä näyttelijästä, Craig Parkerista, muutenkin kun vaan Haldirina. Ehdottomasti Haldirin.

      • Galwyn

        ...valitsisin myöskin Haldirin. Ihastuin siihen heti kun näin sen Sormuksen ritareissa, ja Kahdessa tornissa on ihana kohtaus kun ne haltiat tulee sinne Helmin syvänteeseen ja Aragorn ja Legolas syleilee Haldiria. Ja kun Haldir sitten kuolee, niin tulee joka kerta kyyneleet silmiin...


      • Galwyn

        Elikkä pistetääs uus kyssä...

        Kumman kaa? (tää on nyt aika tyhmä, mutta laitetaan nyt kumminkin tällanen)

        Gandalf/Saruman


      • Atha
        Galwyn kirjoitti:

        Elikkä pistetääs uus kyssä...

        Kumman kaa? (tää on nyt aika tyhmä, mutta laitetaan nyt kumminkin tällanen)

        Gandalf/Saruman

        En harkinnut sekuntiakaan -Gandalf. Se on niin sympaattinen ja ihana. Saruman on paha, ja aika ärsyttävä. En tykkää. Tietysti joitain voi se kiehtoakin, muttei ainakaan minua.


      • Queen
        Galwyn kirjoitti:

        Elikkä pistetääs uus kyssä...

        Kumman kaa? (tää on nyt aika tyhmä, mutta laitetaan nyt kumminkin tällanen)

        Gandalf/Saruman

        Haldir... Elrond kurtistelee liikaa otsaansa ja eikä ole muutenkaan mun ihannemies... Vaikkei Haldirkaan ole mikään ihanainen...

        Ihme kyllä, valitsisin Sarumanin. Saruman on jotenkin tyylikkämpi. Mutta sen pahismaisuus on aika inhaa.


      • Galwyn
        Queen kirjoitti:

        Haldir... Elrond kurtistelee liikaa otsaansa ja eikä ole muutenkaan mun ihannemies... Vaikkei Haldirkaan ole mikään ihanainen...

        Ihme kyllä, valitsisin Sarumanin. Saruman on jotenkin tyylikkämpi. Mutta sen pahismaisuus on aika inhaa.

        Boromir/Faramir?


      • Atha
        Galwyn kirjoitti:

        Boromir/Faramir?

        Veljeksistä valitsisin ehkä Faramirin. Hän ei ole niin ylpeä ja karski kuin Boromir, ja pystyi lopulta vastustamaan sormusta (paitsi että kirjassahan Faramir ei joutunut edes kiusaukseen!)


      • eowyn
        Galwyn kirjoitti:

        Boromir/Faramir?

        Haldirin, gandalfin ehottomasti se on aivan ihana=) ja sit Fararmir se on niin nöyrä ja ihana=)


    • mie

      Haldirin, vaikken pidä juurikaan kummastakaan, niin silti mielummin Haldir.

      Gandalf, viisas ja sympaattinen, se on selvä.

      Ja EHDOTTOMASTI Faramir! Ei Boromiria ainakaan. Se oli niin omahyväinen ja liian altis houkutukselle. Ja Faramir taas on reilu ja mukava. Ei siltä puutu juuri mitään!

      Tuleeko näitä vielä lisää...?

    • BLim

      elrondin.

      • Noitakuningas

        Entä tämä:
        Angmarin Noitakuningas vai Khamûl (Sormusaave 2.)?
        Itse valitsen itseni eli Noitakuninkaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      327
      2752
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      89
      2055
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1600
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1144
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1012
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      973
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      940
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      873
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      832
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      734
    Aihe