Oletteko huomanneet, että Rene näyttää ihan samalta kuin Matti Nykänen nuorena. Itselläni ei ole suurempia intohimoja koko Popstars-touhuun, mutta eilen Hyppösen Enbusken show'ssa oli aivan kuin nuorta Mattia olis katsellut. Ilmeetkin oli ihan samanlaisia. Toivottavasti ei tulevaisuus ole Renellä yhtä vauhdikas.
Rene = Nykänen
3
837
Vastaukset
- ^^GeGGuLi^^
Itse en ole kummemmin nähny Nykästä nuorempana, muutaman kuvan vaan - mutta kylläpä se yhdennäköisyys on huomattava! Ehkäpä jokin salaisen rakastajattaren kanssa tehty lapsi, tämä Rene Nykäselle? *virn* Eipä vaan pilailin vain! Mutta samaltapa näyttää!!
- krrrrrrrrrrrrr
(sen stailauksen, mikä popstars kustansi) huomasin ite ihan saman. Kokoblondina ei muistuttanu niin paljon Nykästä. Ja Arista tehtiin jani Wickholmin näköinen, mikä oli todella paha moka.
- Merkurius
paha moka oli tehdä Arista Jani. Ketä sitten Jackson muistuttaa? Vctoriaa? xD Entä siinä tyttöbändissä? Nopealla vilkaisulla katsoin että Miia olisi näyttänyt ihan Anniina Karjalaiselta.. Mutta emt. En seurannu koko sarjaa paljonkaan. Daniela si? Eeva-Leena? Tea? xD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 422880
- 622804
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle492262Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3401956- 1401729
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161545Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71358Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101217- 421136
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661096