Olen iloinen koska olen huomannut että tässä maailmassa on ihan oikeesti semmosia ihmisiä jotka välittää, eikä kaikki ookkaa niin julmaa ku luullaan ja näyttää.
ILOINEN
3
509
Vastaukset
- näin on
ja olen iloinen niin ikään. Perjantaina erityisesti sen huomasin, useasti jopa. Lähimmäisillä on yllättävän hyvä sydän, kun inputtikin on välittävää.
- MK1
Olen myös huomannut sen, että aidosti lähimmäisellä ihmisellä on aidosti hyvä sydän. Eikä siihen ole tarvittu minkäänlaista inputtia. On riittänyt kun on vaan aidosti lähimmäisellä ihmisellä yllättävän hyvä sydän. Olen huomannut sen useasti jopa muulloinkin kun perjantaina.
- vaz 2105
OLISI HIENOA PÄÄSTÄ PITKÄLLE ELÄMÄSSÄÄN AINA NAIMISIIN < SALAA SAAKKA.JA SAADA LAPSIA.OLISI HIENOA PÄÄSTÄ NÄKEMÄÄN RANNIKKOKAUPUNGIT < RAUMA.PORI.KOKKOLA JA OULU MM SEKÄ NÄYTTÄÄ ETTÄ SAATANA < SINÄHÄN SAATANA OIKEIN KOVA OLET....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560