voisko joku sanoo mitä vikassa jaksossa tapahtu?? meillä meni telkkari paskaks,eli en nähny jaksoo..voisko joku kiltisti kertoa mulle???
iik!!!!mitä vikassa tapahtu?
3
392
Vastaukset
- vika?
mistäköhän sarjasta puhut??
- hojo
et simmottis
- mr. big
no Carrie teki bänät Petrovskyn kanssa, yllättäen mr. Big oli tullut pariisiin ja sit ne palas nykkiin ja kaikki ok.
Sit se punapää asustaa nyt brooklynissä perheensä kanssa, mutta sen lisäksi miehensä dementoitunut äiti on heidän riesanaan. Mutta punapää onnellisen näköisenä pesi dementoitunutta kylpyammeessa, joten oppipa sekin emansipoitunut nainen paikkansa! Eli loppu hyvin kaikki hyvin.
Sitten seksihullun naisen mies oli menossa tekemään leffaa kanadaan, ja seksihullu antoi ja käski hänen mennä sänkyyn että edes hän saa seksiä, mutta miespä palasi keskellä yötä takaisin kanadasta nykkin ja tunnusti rakkauttaan ja jälleen kaikki hyvin.
Sitten höpsö nainen ja kaljupää tapasivat pariskunnan, jonka lapsen heidän piti adoptoida, mutta pariskunta tulikin katumapäälle. Kuitenkin sitten kiinasta tulikin terveisiä, että adoptiolapsi on tulossa puolen vuoden päästä. Loppu hyvin kaikki hyvin.
Loppukohtauksessa kaikki tapasivat toisensa kahvilassa ja kirkuivat, kun Carrie palasi Pariisista, sieltä eurojunttikylästä.
Loppujakso oli todellinen mahalasku ja hyvin konservatiivinen jenkkilopetus muuten niin "liberaalille" sarjalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895095
- 514012
- 232073
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161775Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271717- 151414
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹261185Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201006T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43971- 21960