Tiesivät vallan hyvin, että aikansa pilkattuaan saavat aikaan murhia.
Mitä me nyt siis tiedämme enemmän heidän possupiirrostensa takia.
Tai millä tavalla maailma parani ?
Provosointi lisää vain väkivallan määrää.
Oikeastaan nämä pilapiirtäjät ovat syypäitä kuolemiin
6
82
Vastaukset
- hurraaaaaa
Ja kun Suomalaisessa viihdeohjelmassa näytetään mallia lipun tallaamisesta maahan ja sen päälle kusemisesta, mitähän me oikein opimme.
No opimme että anarkia on aina oikein.- voi hulluus
Jep.
Oikein Ylen sivuilla joku viisas nyt paheksuu sitä, että jotkut pahoittivat mielensä tästä lipun tallaamisesta.
Eli me emme enää saa pahoittaa mieltämme mistään.
Mutta meidän täytyy saada pahoittaa kaikkien mieltä. voi hulluus kirjoitti:
Jep.
Oikein Ylen sivuilla joku viisas nyt paheksuu sitä, että jotkut pahoittivat mielensä tästä lipun tallaamisesta.
Eli me emme enää saa pahoittaa mieltämme mistään.
Mutta meidän täytyy saada pahoittaa kaikkien mieltä.Aikoinaan USA:ssa hypittiin rocklevyjen päälle; uskovien tarkoitus oli hävittää se musiikki maailmasta. Joku sitäkin anarkiaa kai paheksui.
Pilapiirroksia on "aina" ollut, ja joskus on joku päässyt hengestäänkin, kun joku ei ole tykännyt. Silti maailma jatkaa kulkuaan, ja tulee uusia satiirikkoja, jotka tölvivät keitä lystäävät. Tämä tuskin koskaan muuttuu, vaikka se tuntuukin nyt älyttömältä. Kaikki eivät pyri miellyttämään kaikkia.- tosiuskova
helsinkijokkeri kirjoitti:
Aikoinaan USA:ssa hypittiin rocklevyjen päälle; uskovien tarkoitus oli hävittää se musiikki maailmasta. Joku sitäkin anarkiaa kai paheksui.
Pilapiirroksia on "aina" ollut, ja joskus on joku päässyt hengestäänkin, kun joku ei ole tykännyt. Silti maailma jatkaa kulkuaan, ja tulee uusia satiirikkoja, jotka tölvivät keitä lystäävät. Tämä tuskin koskaan muuttuu, vaikka se tuntuukin nyt älyttömältä. Kaikki eivät pyri miellyttämään kaikkia.Meitä uskovia ei ainaska pidä pilkata. Meillä on rynnikset valmiina
- olet reppana
helsinkijokkeri kirjoitti:
Aikoinaan USA:ssa hypittiin rocklevyjen päälle; uskovien tarkoitus oli hävittää se musiikki maailmasta. Joku sitäkin anarkiaa kai paheksui.
Pilapiirroksia on "aina" ollut, ja joskus on joku päässyt hengestäänkin, kun joku ei ole tykännyt. Silti maailma jatkaa kulkuaan, ja tulee uusia satiirikkoja, jotka tölvivät keitä lystäävät. Tämä tuskin koskaan muuttuu, vaikka se tuntuukin nyt älyttömältä. Kaikki eivät pyri miellyttämään kaikkia.Sieltä se jokkeri hiipii kuin pieru verkkariin...
- typerää ehkä
Niin onko oikeestaan edes käsitystä, mitä niillä alkuperäisllä sika-muhammedeilla haluttiin sanoa.
Muistan kohun, mutta en todellakaan mikä oli se sanoma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351422
- 1101173
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634