Huutokauppakeisarin 3. kausi

malttamatontäällä

9

880

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kusettamisenmaku...

Missä menee yrittäjien rehellisyyden raja?

Jos joku myy arvoesinettä tietämättään, ja huutokaupanpitäjä hoksaa tuotteen olevan suunnattoman arvokas ja tarjoaa siitä vain muutaman kympin.

Eikö tässä jo tule huijaamisen maku, varsinkin jos ostaja tekee huutokauppaa työkseen.

Joku jakso sitten nuori nainen myi pronssipatsaan (sille harjoittelijalle), ja suurin osa maallikkoista tajus että patsaalla on satojen eurojen arvo. Siitä huudettiinkin jotain 800 euroa. Nuori nainen myi sen muiden roinien seassa alle 80 eurolla.

• Kate Euronen

Tyhmyydestä sakotetaan. Siinhän on sen kaupan idea, osta halvemmalla, myy kalliimmalla.

• tökeetyyppi

Mitäs hyväksy 80€:n hinnan. Mua taas häiritsi et se akka myi ex-miehensä anopin tavaroita ominaan;kaamee lehmä!

• business as usual

Tässä huutokauppaohjelmassa havainnollistuvat kaupankäynnin perusteet. Ne tuntuvat olevan monelle vieraita.

• Erikoistuvat

Noin se menee todellisuudessakin. Harva tietää eri esineiden todellisen hinnan. Ei kaikki ammattilaisetkaan.

• akia lisää.,

Olen Aki fani.Hieno huumori!

• Hnka

Ekalla kaudella kun naisella ei ollut tiedossa tavaroidensa arvo ja pyysi niistä alhaisen hinnan, niin Aki kertoi naiselle, ettei saisi yöllä nukuttua jos maksaisi tuon hinnan ja tarjosikin sitten naiselle 300 euroa pyyntihintaa enemmän. Eli ajattelevainen ja rehellinen mies on Aki. Tai ainakin sellaisen kuvan olen hänestä saanut sarjaa katsomalla.

• trtrtt

huutonetissä vois saada paremman hinnan noista romuista ja jos hinta ei miellytä niin voi ottaa pois myynnistä. eihän noi salissa istuvat satavuotiaat juntit tajua mitään noiden tavaroiden päälle. kolmesataa vuotta vanhoja hopeakelloja myydään muropaketin hinnalla.

• MetsäVastaa

Ne kellot eivät olleet toimivia. Lähinnä varaosatasoa. Satavuotiaat sen tiesivät, mutta tuttia imevä kakara ei näy tajuavan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      221
      7452
    2. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      45
      4820
    3. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4752
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      75
      3418
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      2005
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      30
      1860
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      31
      1809
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      44
      1667
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      37
      1578
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      146
      1328
    Aihe