Juopottelevat Cola-tontut
Olen hämmästellen katsellut Coca Colan uutta joulunajan mainosta. Siinä humlaisesti horjuvat ja ilmehtivät tontut kaatavat ensin poron ja horjahtelevat sitten sisään ja taistelevat siellä miekoilla. Yksi tonttu rojahtaa sohvalle kaukosäätimen kanssa. Sinänsä mainos voisi olal hauska, jollei tonttujen ilmeitä ja eleitä ja hidasta huojuvaa sekä rehvastelevaa tyyliä heti liittäisi eli assosioisi humalaisiin! Joidenkin pikkupoikien mielestä tämä voi olla hauskaa. Mutta moni lapsi saa liiankin läheltä kokea humalaisen Joulun, jota tämä mainos jo ennakoi. Mainos myös kertoo epäsuorasti tosin, mikä on elämässä ja joulussa hauskaa: Juominen! Coca Cola voisi tehdä "satumaisen" kauniin mainoksen rahoillaan, kuten ennenkin, ja antaa lasten elää vielä satua tai pujahtaa satuun raadollisesta todellisuudesta! Ankeaa Coca Cola!
Juopottelevat Cola-tontut
5
946
Vastaukset
Tonttujen humalatilaan en puutu, koska en ole kyseistä mainosta kovinkaan tarkasti katsonut, mutta siinä olet kyllä oikeassa, että tämä mainos oli pettymys. Ja suuri sellainen. Olen aina tykännyt todella paljon Cociksen joulumainoksista, ja odotinkin innolla tämän vuotista... Pettymys oli Suuuuuuuri!!!!
Miksi ei ole tänäkin vuonna sitä, missä kaikki pussailee toisiaan!!! Se on yksi töllön parhaista mainoksista!- Markkinatutkimus
Coca Cola on tehnyt kotiläksynsä hyvin, sillä on yleisessä tiedossa että suomalainen joulu todella suurimmassa osassa suomalaiskodeista tarkoittaa nimen omaan ylimielistä rehvastelua ja öykkäröintiä humalassa TV:n äärellä.
Suomalaiset pystyvät parhaiten samaistumaan itsensä kaltaisiin öykkäröiviin kännitonttuihin. Tästä seuraa luonnollisestikin se, että ennätysmäärä suomalaisperheitä hankkivat jääkaappiinsa mainostettua Colajuomaa aatonjälkeistä krapulaa lieventämään. Onnistunut mainos kertakaikkiaan.
Mainoksesta on tarkoituksella jätetty pois yksi olennainen osa suomalaista joulua; perheväkivalta, sillä mainosta pitää pystyä esittämään myös perheen pienimmille.- tähtisiina
Heh, mainio juttu :D
- joo
sait minut kyllä kympillä nauramaan :)
totta toinen puoli, ikävä kyllä.
- mainontaa
TODELLA ALA-ARVOISTA MAINOSTA!
Näin meille syötetään taas tuota viinan juonti mallia mainosten kautta ja sitten ihmetellään ,
miks nuoret juo ja mistähän ne vaikutteet tulee??
TODELLA SÄÄLITTÄVÄÄ MAINOSTAMISTA!
Eli olen kanssasi samaa mieltä että ennen cola mainokset oli oikeesti hyviä ja joulumielisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja4683614Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan242158Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1391997- 1081597
Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481470Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta361274Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa661236En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm841225Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631176Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar2091000