Welcome back to #TwinPeaks Special Agent Dale Cooper! @Kyle_MacLachlan returns in '16 on @SHO_Network #damnfinecoffee
https://twitter.com/DAVID_LYNCH/status/554768700536938498/photo/1
Sarjan ensi-illan uumoillaan Deadline Hollywoodin mukaan olevan samoilla paikkeilla, kun tulee kuluneeksi 25 vuotta Twin Peaksin ensimmäisen jakson tulemisesta.
Dale Cooper on palannut!
7
139
Vastaukset
- 25<>25
Ei ole ihan saman näköinen kuin silloin 25 vuotta sitten tehty 25 vuotta vanhemmaksi.
- Elsa-Pekka
Myöskään neljäs tuotantokausi ei ole poissuljettu.
- Elsa-Pekka
Myös Denise Bryson saattaa palata.
- m40v
Hehe, tuon kyllä haluaisin nähdä =D
- kasarikotka
Ekalla kaudellahan oli se yksi unijakso jossa Dale Cooper uneksi istuvansa black lodgessa Kääpiön ja Laura Palmerin seurassa 25 vuotta vanhempana ja Kääpiö ilmoitti DC:lle että tämän lempipurkka on tulossa takaisin muotiin. Sikäli ihan häkellyttävän hyvä "continuity" Lynchillä.
- Elsa-Pekka
Myös Laura Palmerin psykiatri saattaa olla mukana.
- Elsa-Pekka
Epävarmuutta on ollut ilmassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854990- 983158
- 473052
- 1992433
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj302190- 1331989
- 1781580
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161521Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51489- 171385