Vähän aikaa vielä ,ja evokit uskovat Jumalaan? 2015-2016!

T.K.

Lopun ajat ovat alkaneet! On hyvin todennäköistä että ylöstempaus tapahtuu 2015-2016!

Itse raamatun ilmoittama peto on istunut jopa jo 6 vuotta valkoisessa talossa....(Obama).
Joten evokit,uskotteko Jumalaan jos ylöstempaus tapahtuu 2015-2016?

39

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lyön miljardista eurosta vetoa ettei minkäänlaista uskovaisten tarkoittamaa ylöstempausta tapahdu vuosina 2015-2016, eikä milloinkaan muulloinkaan.

      Niin että rahat tänne ja heti.

      • T.K.

        No...ylöstempaus selitetään maailmalle kuitenkin yhtenä suurena valheena.
        esim. että alienit,ufot sun muut olis kyseisen tapahtuman takana...

        Tai vaikka he voivat pistää ylöstempauksen terroristien syyksi.

        Mikä ei kuitenkaan kuullosta minun mielestä uskottavalta,koska tuskin ISIS ja co. omaavat sellaista teknologiaa millä saataisiin satoja tuhansia tai miljoonia ihmisiä katoamaan samalla sekunnilla.


      • T.K. kirjoitti:

        No...ylöstempaus selitetään maailmalle kuitenkin yhtenä suurena valheena.
        esim. että alienit,ufot sun muut olis kyseisen tapahtuman takana...

        Tai vaikka he voivat pistää ylöstempauksen terroristien syyksi.

        Mikä ei kuitenkaan kuullosta minun mielestä uskottavalta,koska tuskin ISIS ja co. omaavat sellaista teknologiaa millä saataisiin satoja tuhansia tai miljoonia ihmisiä katoamaan samalla sekunnilla.

        Toistaiseksi porukka on kadonnut vasta hartaissa lahkolaistoiveissasi, ja niin tulee olemaankin kunnes puret multaa.


      • T.K. kirjoitti:

        No...ylöstempaus selitetään maailmalle kuitenkin yhtenä suurena valheena.
        esim. että alienit,ufot sun muut olis kyseisen tapahtuman takana...

        Tai vaikka he voivat pistää ylöstempauksen terroristien syyksi.

        Mikä ei kuitenkaan kuullosta minun mielestä uskottavalta,koska tuskin ISIS ja co. omaavat sellaista teknologiaa millä saataisiin satoja tuhansia tai miljoonia ihmisiä katoamaan samalla sekunnilla.

        Boko Haram se sitten taisi vasta ylöstempauttaa parisen tuhatta henkiöä Nigeriassa.


    • BlackNemo

      Eipä kai sitten muuta kuin Kaurismäkeä lainaten. "Pidä huivista kiinni, Tatjana".

      • T.K.

        Kyllä sulta pian hymy hyytyy ,ja loppuu tuo pilkkaaminen.....

        Obama on antikristus.Minä tiedän sen tietämällä.
        Ja raamattu todistaa sen että Obama on antikristus.


      • Jааkob
        T.K. kirjoitti:

        Kyllä sulta pian hymy hyytyy ,ja loppuu tuo pilkkaaminen.....

        Obama on antikristus.Minä tiedän sen tietämällä.
        Ja raamattu todistaa sen että Obama on antikristus.

        XXXXXJa raamattu todistaa sen että Obama on antikristus. XXXXX

        Totisesti kysyn: voitko täsmentää? Hoo, jos hän on musta, on hän kaikkialla tunnettu, hoo, jos hän on musta, on hän monilta kaivattu.


      • T.K.
        Jааkob kirjoitti:

        XXXXXJa raamattu todistaa sen että Obama on antikristus. XXXXX

        Totisesti kysyn: voitko täsmentää? Hoo, jos hän on musta, on hän kaikkialla tunnettu, hoo, jos hän on musta, on hän monilta kaivattu.

        TOTISESTI vastaan sinulle Jaakob! Että Obama on antikristus mistä Danielin kirja tai ilmestyskirja kertoo.

        Jos haluat todisteet niin voin antaa ne sinulle.


      • Epäilen suuresti
        T.K. kirjoitti:

        Kyllä sulta pian hymy hyytyy ,ja loppuu tuo pilkkaaminen.....

        Obama on antikristus.Minä tiedän sen tietämällä.
        Ja raamattu todistaa sen että Obama on antikristus.

        Tässä kymmenkunta muuta ehdokasta Antti Kristukseksi ja kaikki nykypäivän kanditaatteja.

        http://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=0CB4QFjAA&url=http://www.laverdaduniversal.org/kandidaatit.html&ei=3ne1VKBux__KA9TSgIgC&usg=AFQjCNG5tY6FDeaQvhqPxe1GkPhYoKBl4g&bvm=bv.83640239,d.bGQ&cad=rja

        Keisari Neron piti olla antikristus ja Lutherille se oli Paavi. Myös Stalinin, Mao ja Hitler ovat olleet podiumilla aikanaan ja YK:n pääsihteereistä varmaan joidenkin piirien mukaan jokainen.
        Paljon on ihmisiä tyrkyllä Antti Kristukseksi, Antti Kristuksen paikalle. Mahtaakohan tuo Obamakaan siihen kyetä.


      • T.K.
        T.K. kirjoitti:

        TOTISESTI vastaan sinulle Jaakob! Että Obama on antikristus mistä Danielin kirja tai ilmestyskirja kertoo.

        Jos haluat todisteet niin voin antaa ne sinulle.

        Jaakob jos sinä kirjoitit todella tuon tekstin ...niin mielelläni kirjoittelisin sun kanssa yksityisesti....

        Jos kirjoitit tuon tekstin,niin rukoile,ja pyydä jumalalta vastausta siihen että onko Obama antikristus.


      • Selväksi tuli
        T.K. kirjoitti:

        Jaakob jos sinä kirjoitit todella tuon tekstin ...niin mielelläni kirjoittelisin sun kanssa yksityisesti....

        Jos kirjoitit tuon tekstin,niin rukoile,ja pyydä jumalalta vastausta siihen että onko Obama antikristus.

        Kysyin Jumalalta, että ilmoita jos Obama on antikristus. Mitään ei kuulunut. Obama ei siis ole antikristus.


      • JohnnyBlaze
        Epäilen suuresti kirjoitti:

        Tässä kymmenkunta muuta ehdokasta Antti Kristukseksi ja kaikki nykypäivän kanditaatteja.

        http://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=0CB4QFjAA&url=http://www.laverdaduniversal.org/kandidaatit.html&ei=3ne1VKBux__KA9TSgIgC&usg=AFQjCNG5tY6FDeaQvhqPxe1GkPhYoKBl4g&bvm=bv.83640239,d.bGQ&cad=rja

        Keisari Neron piti olla antikristus ja Lutherille se oli Paavi. Myös Stalinin, Mao ja Hitler ovat olleet podiumilla aikanaan ja YK:n pääsihteereistä varmaan joidenkin piirien mukaan jokainen.
        Paljon on ihmisiä tyrkyllä Antti Kristukseksi, Antti Kristuksen paikalle. Mahtaakohan tuo Obamakaan siihen kyetä.

        Ja paaville Luther...


    • ohi mänt

      Kyllä se oli Bushin Jorkka,joten...

    • Epäjumalienkieltjä

      "Lopun ajat ovat alkaneet! On hyvin todennäköistä että ylöstempaus tapahtuu 2015-2016!"

      Lupaatko että vuonna 2017 myönnät että Jesse V2.0 jäi suutariksi ja kristinusko on palturia? Ihmiskunta on elänyt Jeesus-uskoisten mielestä "ihan viimeisiä vuosiaan" yli 1900 vuotta. Onko nyt viimein se raja, jonka jälkeen myönnetään, että reisille meni?

    • >Itse raamatun ilmoittama peto on istunut jopa jo 6 vuotta valkoisessa talossa....(Obama).

      Presidentti, joka edes vähän yrittää hillitä rahavallan ahnetta jyräämistä ja pitää kansan puolta, on tietysti peto. Sehän on päivänselvää.

      >Joten evokit,uskotteko Jumalaan jos ylöstempaus tapahtuu 2015-2016?

      Selviin todisteisiin uskoo jokainen järkevä ihminen.

      • T.K.

        En tiedä pitäiskö NAURAA vai ITKEÄ.....

        Et tiedä kyseisestä henkilöstä pätkän vertaa...


      • T.K. kirjoitti:

        En tiedä pitäiskö NAURAA vai ITKEÄ.....

        Et tiedä kyseisestä henkilöstä pätkän vertaa...

        Ei uskonnollisen oikeiston keksimät valheet ja loanheitto mitään tietoa ole. Oikeiston silmitön viha on nykymaailmassa ehkä paras todiste siitä että tyyppi on hyvä.

        No, mitäs kamalaa tässä seuraavien kahden vuoden kuluessa nyt sitten ihan varmasti tapahtuu? Videoita en katso, joten kerropa tai linkitä suomalaisten Obama-asiantuntijoiden teksteihin, jos vastaus niistä helposti löytyy.


      • ihan pimeetä
        T.K. kirjoitti:

        En tiedä pitäiskö NAURAA vai ITKEÄ.....

        Et tiedä kyseisestä henkilöstä pätkän vertaa...

        No totta Mooses tiedän.
        Obama ei ole USA:n syntyperäinen kansalainen, vaan hänen Hawaijilainen syntymätodistuksensa on väärennetty. Taustalla on joko USA:n varjohallitus, kansainvälinen illuminaatti tai synkimpänä kaikista Teiskon Martat.
        Lisäksi Obama on 100 % varmuudella kaappimusulmaani, ateisti, kommunisti, satanisti, Baabelin portto, vapaamuurari ja Ku Klux Klanin presidentti.
        Eikä siinä vielä kaikki. On julkinen salaisuus, että Obaman naaman väri on aivan väärä ja hänen poliittinen ohjelmansa persideistä.

        Antti Kr. se on. Sanokaa minun sanoneen.


      • Niinkö luulet?
        ihan pimeetä kirjoitti:

        No totta Mooses tiedän.
        Obama ei ole USA:n syntyperäinen kansalainen, vaan hänen Hawaijilainen syntymätodistuksensa on väärennetty. Taustalla on joko USA:n varjohallitus, kansainvälinen illuminaatti tai synkimpänä kaikista Teiskon Martat.
        Lisäksi Obama on 100 % varmuudella kaappimusulmaani, ateisti, kommunisti, satanisti, Baabelin portto, vapaamuurari ja Ku Klux Klanin presidentti.
        Eikä siinä vielä kaikki. On julkinen salaisuus, että Obaman naaman väri on aivan väärä ja hänen poliittinen ohjelmansa persideistä.

        Antti Kr. se on. Sanokaa minun sanoneen.

        Ai niin, pedofiili, homo ja transu jäivät ansiolistalta pois.


      • T.K.
        ihan pimeetä kirjoitti:

        No totta Mooses tiedän.
        Obama ei ole USA:n syntyperäinen kansalainen, vaan hänen Hawaijilainen syntymätodistuksensa on väärennetty. Taustalla on joko USA:n varjohallitus, kansainvälinen illuminaatti tai synkimpänä kaikista Teiskon Martat.
        Lisäksi Obama on 100 % varmuudella kaappimusulmaani, ateisti, kommunisti, satanisti, Baabelin portto, vapaamuurari ja Ku Klux Klanin presidentti.
        Eikä siinä vielä kaikki. On julkinen salaisuus, että Obaman naaman väri on aivan väärä ja hänen poliittinen ohjelmansa persideistä.

        Antti Kr. se on. Sanokaa minun sanoneen.

        Unohdit että hän on kloonattu faarao.

        Ja tätä en sano mitenkään pilaillen...

        Uskon että tuollakin jutulla olis jotain perää...

        mitä nyt sitten olen tutkinut asioita...


      • T.K.
        T.K. kirjoitti:

        Unohdit että hän on kloonattu faarao.

        Ja tätä en sano mitenkään pilaillen...

        Uskon että tuollakin jutulla olis jotain perää...

        mitä nyt sitten olen tutkinut asioita...

        Niin ja raamattu puhuu Obamasta seuraavasti: Babylonian kuningas,kadotuksen lapsi ,peto,antikristus...


      • T.K.
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Ei uskonnollisen oikeiston keksimät valheet ja loanheitto mitään tietoa ole. Oikeiston silmitön viha on nykymaailmassa ehkä paras todiste siitä että tyyppi on hyvä.

        No, mitäs kamalaa tässä seuraavien kahden vuoden kuluessa nyt sitten ihan varmasti tapahtuu? Videoita en katso, joten kerropa tai linkitä suomalaisten Obama-asiantuntijoiden teksteihin, jos vastaus niistä helposti löytyy.

        Tyypillistä tietämättömän ateistin propagandaa sinulta taas repe......

        mulle on aivan saman tekevää onko obama valkone musta keltanen sininen tai punanen....

        Hän vaan sattuu nyt täyttämään raamatun profetiat!!!


      • T.K. kirjoitti:

        Niin ja raamattu puhuu Obamasta seuraavasti: Babylonian kuningas,kadotuksen lapsi ,peto,antikristus...

        Näytä missä kohtaa raamatussa puhutaan Obamasta tai vedä synnytin korvillesi.


      • T.K. kirjoitti:

        Tyypillistä tietämättömän ateistin propagandaa sinulta taas repe......

        mulle on aivan saman tekevää onko obama valkone musta keltanen sininen tai punanen....

        Hän vaan sattuu nyt täyttämään raamatun profetiat!!!

        >Hän vaan sattuu nyt täyttämään raamatun profetiat!!!

        Et kuitenkaan pysty näyttämään, mitkä profetiat. Jos sulla ei ole raamattua, netistä kyllä löytyy.


      • T.K. kirjoitti:

        Tyypillistä tietämättömän ateistin propagandaa sinulta taas repe......

        mulle on aivan saman tekevää onko obama valkone musta keltanen sininen tai punanen....

        Hän vaan sattuu nyt täyttämään raamatun profetiat!!!

        Mitkäköhän profetiat hän nyt täyttää?

        Raamatussa ei muuten ole kuin yksi (1) profetia, jossa on mitään järkeä, eli aikakausi ilmoitettu, jolloin se tulee tapahtumaan. Tai siis tuli tapahtumaan. Tai siis jäi tapahtumatta. Kaikki muut ns. profetiat ovat pelkkää roskaa.


      • owifoij
        The_Rat kirjoitti:

        Mitkäköhän profetiat hän nyt täyttää?

        Raamatussa ei muuten ole kuin yksi (1) profetia, jossa on mitään järkeä, eli aikakausi ilmoitettu, jolloin se tulee tapahtumaan. Tai siis tuli tapahtumaan. Tai siis jäi tapahtumatta. Kaikki muut ns. profetiat ovat pelkkää roskaa.

        Raamatun profetioista on jo yli 90% toteutunut.

        Sinun kirjoituksesi on pelkkää roskaa.


      • huu haa ....
        T.K. kirjoitti:

        Unohdit että hän on kloonattu faarao.

        Ja tätä en sano mitenkään pilaillen...

        Uskon että tuollakin jutulla olis jotain perää...

        mitä nyt sitten olen tutkinut asioita...

        Obaman syntymän aikoihin ihmisen kloonaus olisi ollut täysin mahdotonta.
        Vai oliko kloonaaja kenties kehittynyt avaruusrotu vai muinainen atlantislainen. Yhtä uskottavia selityksiä nekin.


      • owifoij kirjoitti:

        Raamatun profetioista on jo yli 90% toteutunut.

        Sinun kirjoituksesi on pelkkää roskaa.

        >Raamatun profetioista on jo yli 90% toteutunut.

        Niin on! Vaivanaikojakin on ollut niin hemmetisti. Olen monta kertaa sanonut, että toteutuneet ovat jo eikä enää kannata ihmeempiä odottaa, jos mitään.


      • owifoij kirjoitti:

        Raamatun profetioista on jo yli 90% toteutunut.

        Sinun kirjoituksesi on pelkkää roskaa.

        Miten yhdestä profetiasta voi toteutua yli 90%?

        Profetian tunnusmerkit:
        1) Kerrotaan että jotain tulee tapahtumaan tulevaisuudessa
        2) Tämä ei saa olla ilmeistä
        3) Tapahtuman pitää olla tarkasti määritelty ja
        4) Sillä pitää olla järjellinen aikaraja.

        Raamatusta löytyy vain yksi "profetia", joka täyttää nuo kaikki kohdat. Ja huppista, mites sen kanssa sitten kävikään? :)

        Ai niin, Raamatussa on myös "profetioita", jotka eivät tule toteutumaan (täysin mahdotonta jo). Raamatun mukaan nämä profetiat esittänyt henkilö on siis väärä profeetta. Mitenköhän tuollaisten henkilöiden kirjoituksia on kyseiseen teokseen päätynyt? Uskovaisille dilemma, joka on kätevästi ohitettavissa kun pistää sormet korviin ja silmät kiinni...


    • ogijo

      Trollit vastaa trollin viesteihin.

      • Ai ettei neiti kuulu avaajan lahkoon? Kiitos infosta.


      • ojigo
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Ai ettei neiti kuulu avaajan lahkoon? Kiitos infosta.

        Kyllä minä uskon että sinä, neiti, kuulut avaajan lahkoon.


      • ojigo kirjoitti:

        Kyllä minä uskon että sinä, neiti, kuulut avaajan lahkoon.

        Mikä ettet. Uskothan pöljyyksiin mielelläsi ja riemuiten.


    • JohnnyBlaze

      Sanonko mitä saat mennä tempomaan?

      • Hirvinaudan utaretta? Jos vaikka heruisi.


    • huutis.

      Onhan palstakretut ennenkin olleet sekaisin, mutta tässä viimepäivinä heidän juttunsa on lähteneet varsin korkealentoisiksi.

      Mites on, veli T.K., alatko uskomaan evoluutioon, jollei vielä vuoden 2016 jKr loppuun mennessä ole tapahtunut ylöstempausta? Vai lupaatko jotain vähän kevyempää?

      Annasku arvaan: kyseessä oli pieni laskuvirhe, oikeasti tempaus siirtyykin joillakin vuosilla, mutta silti et myönnä olleesi väärässä.

      — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — —

      Sit yks asia, johon kaipaisin selitystä. Eli siis miten päättelet Obaman olevan peto?
      Ne perustelut, kiitos.

      • owjo

        T.K. on kylläkin evokkitrolli.


      • vituttaa hiukan
        owjo kirjoitti:

        T.K. on kylläkin evokkitrolli.

        Sinä nyt ainakin oot, kun esität kretiinit puhuvina aaseina ja kärmeinä 100 x day.


    • Pukkeli

      Ilman muuta uskon, jos sellainen "ylöstempaus" tapahtuu!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3279
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      235
      1788
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1325
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1273
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1173
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1168
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1103
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      984
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      916
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      854
    Aihe