Elikkäs, joku kyseli ohjelmaa pikkujouluihin...tässä kerron omista pikkujouluistani...
Eli, pikkujoulut oli oikeastaan poikakaverin työpaikan ja minut kutsuttiin mukaan (ei kaikki parit halua viettää pikkujouluja erikseen, kaksin aina hauskempaa) ja työpaikka kustansi meidät
AJELEMAAN MIKROAUTOILLA!
Oli todella mukavaa =) Oli aika-ajot ja kilpailut ja lopuksi voittajat nousivat korokkeelle, saivat mitalit ja ruiskuttaa vielä kuohuja päällensä. Oli suomen liput ja musiikit. Kilpailujen jälkeen lähdimme sitten saunomaan ja juomaan juomisia. Ruokailukin oli, ja pientä ohjelmaa (minigolffia) halukkaille. Muuten vain yhdessäoloa ja tuloksien vertailuja ja leikkimielistä katkeruutta "formula-ajoista"
En voi muuta sanoa, kuin että oli mielettömän mukavaa =)) Tälläisiä pitäisi pikkujoulujen olla, että kaikille jää hauska mieli, eikä kukaan epäilisi toista pettämisestä tai muusta....
Kaikille oikein hauskaa pikkujouluaikaa!
Meidän pikkujoulut..
Nimetön
1
1248
Vastaukset
- Adonis_FIN
aika surkean tylsää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026963
- 594622
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s364171- 703219
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271686- 171670
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341439
- 1431227