Steam lakkas toimimasta kympissä

Kohta lähtee kybä

Tällä menolla ei tuu mistään mitään!

10

144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toimii hyvin

Steam, ja kaikki uusimmat ja parhaat pelit tähän mennessä toimivat win10 serverissä ongelmitta (joka on buildia 9841 eikä siihen ole tullut päivityksiä). Server-versio on kivenvakaa ja toiminut jo 3½ kuukautta täysin ongelmitta.

• hankkisivatpa elämän

Näillä eri WIndowsin verioille tarkoitetuilla palstoilla pyörii lähinnä työttömiä ja rahattomia trolleja, jotka käyttävät linuxia. Paikat väärällään typeriä ja perusteettomia aloituksia ja kommentteja, joiden ainoa tarkoitus on dissata Windowsia.

• ei laput silmillä

Tuskin linux-prukkaa windows kiinnostaa. Minä sensijaan voin kritisoida windowsia, kun sitä käytän ja mikäli koen, että siihen on aihetta, viimeaikoina on paljon ollut, esim päivitykset ei omassa Windows 7 koneessa ole menneet ongelmattomasti.
        Kasiin en silti koskisi pitkällä tikullakaan, kymppi on se millä moni seiskan käyttäjä jatkaa windowsin käyttöä, sen soisin olevan hyvä. Luulenpa, että kasiin pettyneet ovat windowsia dissaavien kommenttien takana.

• pidä silmälappusi
        ei laput silmillä kirjoitti:

Tuskin linux-prukkaa windows kiinnostaa. Minä sensijaan voin kritisoida windowsia, kun sitä käytän ja mikäli koen, että siihen on aihetta, viimeaikoina on paljon ollut, esim päivitykset ei omassa Windows 7 koneessa ole menneet ongelmattomasti.
        Kasiin en silti koskisi pitkällä tikullakaan, kymppi on se millä moni seiskan käyttäjä jatkaa windowsin käyttöä, sen soisin olevan hyvä. Luulenpa, että kasiin pettyneet ovat windowsia dissaavien kommenttien takana.

Et näköjään pyöri käyttöjärjestelmät / sodat -palstalla ja tunne sinne kirjoittavien linux-käyttäjien kirjoitustyyliä ja toimintatapoja.

• buahahahahahaha
        ei laput silmillä kirjoitti:

Väitätkö, että esim. tämä

http://keskustelu.suomi24.fi/node/13301433

on Windows.käyttäjän tekemä aloitus?

• ei laput silmillä
        pidä silmälappusi kirjoitti:

Et näköjään pyöri käyttöjärjestelmät / sodat -palstalla ja tunne sinne kirjoittavien linux-käyttäjien kirjoitustyyliä ja toimintatapoja.

Kävin katsomassa ja enpä ole moista potaskaa näillä windows-palstoilla suollettavan. Nyt vähän sitä foliopipoa löysemmälle.

• JööJästi

• Kohta tulee uusi

Tiedetään. build 9901 on niin buginen kasa että sitä ei kannata kenenkän asennella.

• i5 tahmaa...

Uudessa joka just ilmesty, toimii, jos koneessasi tehot riittää!
        On meinaan tosi raskas windows!

• ultrakevyt ja nopea 10
        i5 tahmaa... kirjoitti:

Uudessa joka just ilmesty, toimii, jos koneessasi tehot riittää!
        On meinaan tosi raskas windows!

Tammikuun versio julkaistaan vasta ensi viikolla, ja tällä hetkellä se ei ole edes vuotanut nettiin. Mitenkään raskas se ei ole. Sitähän demottiin mm. hitaalla surface tabletilla, jossa se toimii paljon kevyemmin ja paremmin kuin 8, puhumattakaan seiskasta tai vistasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2463
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1628
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1366
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      157
      1205
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1115
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      116
      1101
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1054
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1051
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      929
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      892
    Aihe