Ihme paperi

Nyt jehovan todistajat joutuu täyttämään ihme paperin jotta pääsee työhön.


http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1421137632183.html


Jehovan todistajat kyselevät tarkkaan vapaaehtoistensa taustat: ”Oletko kuluneen vuoden aikana katsonut pornografiaa?”












Jehovan todistajat kyselevät tarkkaan vapaaehtoistensa taustat: ”Oletko kuluneen vuoden aikana katsonut pornografiaa?”

27

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyhmät kyssärit

      en ymmärrä miksi nuo Jehovan todistajat
      saavat liikkua ovien takana ja
      aina kaksin,

      he ihan tietoisesti väärentävät raamattua,esim.pilkun paikka ei ole oikealla paikalla,ja eihän JEESUS ole muka JUMALAN poika,
      tässä syystä kaikki lähtee väärille raiteille.


      kyllä niitten Beteliin pitäs päästä vapaaehtoistyöhön pornon katselijoitten ja homojen,
      olen _artonissin_ kanssa ihan samaa mieltä.

      artokin haluaa että vapaaehtoistyöhön ei kysytä onko homo tai pedari, mitäs se kellekään kuuluu.

      onkos siellä Betelissä söpöjä ladyboysia töissä,
      me tullaan arton kanssa sinne mielellään kämppäkavereiksi niille

    • miksikö kysytään...

      uskonnollisen yhteisön vapaaehtoishommiin
      pitää ottaa NIMENOMAAN homoja, haluaa arto?

      artokin niiiin mielellään on
      esim. Patavahtina ladyboysien kanssa,
      ja
      majoittuu työrupeaman ajan
      yöksi samaan kämppään homon kanssa :D

      • No huhhuijaa taas

        "pitää ottaa NIMENOMAAN homoja, haluaa arto"

        Tuo on taas tuota ääliömäistä logiikkaasi. Jos homoudesta ei kysytä, niin eihän se sitä tarkoita, että nimenomaan homoja haluttaisiin töihin. Olet kyllä niin kiero mieleltäsi kuin olla voi.


    • ei se vaan osaa

      IHMEPAPERI olis sekin
      jonka arto täyttäis
      kertomalla suomeksi,
      mikä onkaan GUDU

    • pikeus

      Jokaisella duunilla ja yhteisöllä on omat vaatimuksensa jäsenistön suhteen, eihän kukaan kai halua porukan sisään valmiiksi sopivaa riidan ja muun kaunan kylvöön sakissaan?

      • odd JP

        ne siis asuu siellä työpaikallaan,
        aika vinkeetä että J-P haluaa
        Beteliin homoja...


        millnen käsitys hänellä onkaan jehovantodistajuudesta...?
        että sinkku jt vois saada kämppäkaveriksi homon...heheheheh


    • Että näin

      JT kyselee näitä sen takia, että heitä ei voi sitten jälkeen päin syyttää mistään jos sattuu jotain vastoin JT oppia tai jotain rikollista.

    • on aikoihin eletty

      Raksamies ei saa katsoa pornoa?

      • ghggg

        Saa, mutta jt:een kohdalla se olisi ainakin arveluttavaa.


      • von Girbbu
        ghggg kirjoitti:

        Saa, mutta jt:een kohdalla se olisi ainakin arveluttavaa.

        Pointti on, että kun todistajat tuevat kaksikkona ovelle vartiotorneineen, he aloittavat ns rakkauspommitukseksi sanomansa rituaalin, asunto kehutaan, avaaja imarrellaan, puhutaan mukavia, ja jos sen antaa kutitella itseään, saa kohta kutsun kahville todistajakotiin.

        Sen sijaan kaksikon tulisi vain kertoa että he tähtäävät siihen, että tulisit palkattomaan työhön lahkoon ja että et antaisi julkisuuteen kyselykaavaketta joka sinun tulee täyttää


      • ghvfgg
        von Girbbu kirjoitti:

        Pointti on, että kun todistajat tuevat kaksikkona ovelle vartiotorneineen, he aloittavat ns rakkauspommitukseksi sanomansa rituaalin, asunto kehutaan, avaaja imarrellaan, puhutaan mukavia, ja jos sen antaa kutitella itseään, saa kohta kutsun kahville todistajakotiin.

        Sen sijaan kaksikon tulisi vain kertoa että he tähtäävät siihen, että tulisit palkattomaan työhön lahkoon ja että et antaisi julkisuuteen kyselykaavaketta joka sinun tulee täyttää

        Miksi he kertoisivat tuollaista mikä ei ole totta? Ei heillä ole pakkotyötä, jos ei voi tehdä niin ei sitten.

        Vaikka en ole uskontojen kannalla niin ei tuollainen provoilu kuin teet ole oikein.


      • Hevonhierakka
        ghvfgg kirjoitti:

        Miksi he kertoisivat tuollaista mikä ei ole totta? Ei heillä ole pakkotyötä, jos ei voi tehdä niin ei sitten.

        Vaikka en ole uskontojen kannalla niin ei tuollainen provoilu kuin teet ole oikein.

        ghvfgg 14.1.2015 09:34

        "Ei heillä ole pakkotyötä"

        -Koetko, että lahkollasi olisikin pakkotyötä, vai miksi käytät tuota sanaa ?


      • ghcxcg
        Hevonhierakka kirjoitti:

        ghvfgg 14.1.2015 09:34

        "Ei heillä ole pakkotyötä"

        -Koetko, että lahkollasi olisikin pakkotyötä, vai miksi käytät tuota sanaa ?

        En ole lahkoissa, en usko kristilliseen jumalakuvaan, enkä muuhunkaan. Mitä tulee pakkotyöhön, niin se tuli sinun vihjailuistasi siitä että ihmiset mukaasi rakkauspommituksella huijataan töihin jne.


      • Hevonhierakka
        ghcxcg kirjoitti:

        En ole lahkoissa, en usko kristilliseen jumalakuvaan, enkä muuhunkaan. Mitä tulee pakkotyöhön, niin se tuli sinun vihjailuistasi siitä että ihmiset mukaasi rakkauspommituksella huijataan töihin jne.

        Et siis ole sanomasi mukaan lahkolainen, mutta olet hankkinut lahkosta sellaiset tiedot sitä tarkoitusta varten, että voit sitä kehua palstalla jossa mahdollisesti uteliaat käyvät lukemassa.

        Paitsi että todistajat eivät saa palkkaa, eivät he myöskään saa eläketurvaa tekemisistään.
        Ulkomailta tiedetään, että kun semmoinen lahkokonttori asuntotiloineen lopetetaan, jää lahkolaiset samalla myös asunnottomiksi.


      • fgvc
        Hevonhierakka kirjoitti:

        Et siis ole sanomasi mukaan lahkolainen, mutta olet hankkinut lahkosta sellaiset tiedot sitä tarkoitusta varten, että voit sitä kehua palstalla jossa mahdollisesti uteliaat käyvät lukemassa.

        Paitsi että todistajat eivät saa palkkaa, eivät he myöskään saa eläketurvaa tekemisistään.
        Ulkomailta tiedetään, että kun semmoinen lahkokonttori asuntotiloineen lopetetaan, jää lahkolaiset samalla myös asunnottomiksi.

        En ole enää, joten tiedän ja tiedän myös työasioista eläkekertymistä jne.


      • Tottis Tietää !!!
        Hevonhierakka kirjoitti:

        Et siis ole sanomasi mukaan lahkolainen, mutta olet hankkinut lahkosta sellaiset tiedot sitä tarkoitusta varten, että voit sitä kehua palstalla jossa mahdollisesti uteliaat käyvät lukemassa.

        Paitsi että todistajat eivät saa palkkaa, eivät he myöskään saa eläketurvaa tekemisistään.
        Ulkomailta tiedetään, että kun semmoinen lahkokonttori asuntotiloineen lopetetaan, jää lahkolaiset samalla myös asunnottomiksi.

        Hevonhierakka14.1.2015 10:56

        Paitsi että todistajat eivät saa palkkaa, eivät he myöskään saa eläketurvaa tekemisistään. ******

        Vaan ku jt-asiantuntija Totuusvoittaaaina
        on täällä jo vuoden kertonut
        (sisäpiirin tietoja siis)
        että hän on kateellinen todistajille,
        koska ne saa
        200 000€/v käteen ,

        niin eikös muka Beteliläiset saa vieläkin enemmän?

        Eläketurvan voi itse ostaa itselleen vanhuuden varalle.


      • ghcc
        Tottis Tietää !!! kirjoitti:

        Hevonhierakka14.1.2015 10:56

        Paitsi että todistajat eivät saa palkkaa, eivät he myöskään saa eläketurvaa tekemisistään. ******

        Vaan ku jt-asiantuntija Totuusvoittaaaina
        on täällä jo vuoden kertonut
        (sisäpiirin tietoja siis)
        että hän on kateellinen todistajille,
        koska ne saa
        200 000€/v käteen ,

        niin eikös muka Beteliläiset saa vieläkin enemmän?

        Eläketurvan voi itse ostaa itselleen vanhuuden varalle.

        Jos heille palkkaa edes maksetaan siitä on suoritettava työnantajan maksut ja velvoitteet palkan päälle. Luultavasti he sumblivat kaikin laillisin keinoin velvoitteet minimiin kuten kaikki yrittäjät ja Wahlroosia myöden, kuten tekisi jokainen meistä.


      • ai jaaha
        Hevonhierakka kirjoitti:

        Et siis ole sanomasi mukaan lahkolainen, mutta olet hankkinut lahkosta sellaiset tiedot sitä tarkoitusta varten, että voit sitä kehua palstalla jossa mahdollisesti uteliaat käyvät lukemassa.

        Paitsi että todistajat eivät saa palkkaa, eivät he myöskään saa eläketurvaa tekemisistään.
        Ulkomailta tiedetään, että kun semmoinen lahkokonttori asuntotiloineen lopetetaan, jää lahkolaiset samalla myös asunnottomiksi.

        Hevonhierakka14.1.2015 10:56
        Ulkomailta tiedetään, että kun semmoinen lahkokonttori asuntotiloineen lopetetaan, jää lahkolaiset samalla myös asunnottomiksi. #####

        ööh?
        siis ne Betelin laajennushomman tekevät raksamiehet jääkin asumaan sinne loppuiäkseen?
        nehän siis majotetaan alueelle rempan ajaksi...
        ja käy kokouksissa ja kentällä vapaa-aikana

        itelleenkö ne sitä laajentaakin?


      • outo gubbe
        ai jaaha kirjoitti:

        Hevonhierakka14.1.2015 10:56
        Ulkomailta tiedetään, että kun semmoinen lahkokonttori asuntotiloineen lopetetaan, jää lahkolaiset samalla myös asunnottomiksi. #####

        ööh?
        siis ne Betelin laajennushomman tekevät raksamiehet jääkin asumaan sinne loppuiäkseen?
        nehän siis majotetaan alueelle rempan ajaksi...
        ja käy kokouksissa ja kentällä vapaa-aikana

        itelleenkö ne sitä laajentaakin?

        kamalan kateellinen on Peltoniemi nyt
        kun tyypit nyt asuu Betelin pihalla parakkeihin majoitettuina,
        ja raivoaa kun ei pääse mukaan :D


      • Tsiduudidam
        ai jaaha kirjoitti:

        Hevonhierakka14.1.2015 10:56
        Ulkomailta tiedetään, että kun semmoinen lahkokonttori asuntotiloineen lopetetaan, jää lahkolaiset samalla myös asunnottomiksi. #####

        ööh?
        siis ne Betelin laajennushomman tekevät raksamiehet jääkin asumaan sinne loppuiäkseen?
        nehän siis majotetaan alueelle rempan ajaksi...
        ja käy kokouksissa ja kentällä vapaa-aikana

        itelleenkö ne sitä laajentaakin?

        Siellä päämajassa Tikkurilassa on ollut kymmenien todistajien yhteisö, jotka tekivät esim. juuri kirjapainotyötä, sitä tehtiin kai moneen maahan, monella kielellä.

        Työeläke kertyy vasta tietystä minimipalkasta, ei lahkon "taskurahasta".

        Espanjassa aikoinaan teki tuomioistuin ratkaisun, että eläketurva on järjestettävä sittenkin (ja lahkon maksettava eläkemaksut) jolloin lahko muutti toimintonsa toiseen maahan. Espanjassa jatkettiin vain värväämistä rakkauspommituksen merkeissä, jotta saataisiin kaupittelijoita niille nyt muualla painetuille vartiotorneilla.

        Ruotsissa on lahkopäämaja sanonut itseään luostariksi, jotta välttyisi, muistaakseni verottajan joiltakin perimiltä maksuilta. Edelleen muistaman mukaan tuli vesiperä siitä luostarisirkuksesta, verottaja sai oikeuden ratkaisun hyväkseen. Ruotsin entisten todistajain sivut: Hjalpkallan.se


      • Tottis Tietää !!! kirjoitti:

        Hevonhierakka14.1.2015 10:56

        Paitsi että todistajat eivät saa palkkaa, eivät he myöskään saa eläketurvaa tekemisistään. ******

        Vaan ku jt-asiantuntija Totuusvoittaaaina
        on täällä jo vuoden kertonut
        (sisäpiirin tietoja siis)
        että hän on kateellinen todistajille,
        koska ne saa
        200 000€/v käteen ,

        niin eikös muka Beteliläiset saa vieläkin enemmän?

        Eläketurvan voi itse ostaa itselleen vanhuuden varalle.

        He ilmoittavat nollan verottajalle eikä maksa eläkemaksuja ja näin ovat vailla eläke ja työttömyys turvaa. Paljonko on gudun kleinosen ansiot?


      • kleinosen? häh?
        totuusvoittaaaina kirjoitti:

        He ilmoittavat nollan verottajalle eikä maksa eläkemaksuja ja näin ovat vailla eläke ja työttömyys turvaa. Paljonko on gudun kleinosen ansiot?

        gudu on antilooppi...

        paljonkos Andilooppien Liitto
        on vaatinut Minimipalkaksi?


    • 5+16

      Mitä jt:n vastauksilla on merkitystä jos ne eivät ole totta. Jt:hän voi valehdelle, ettei ole katsonut pornoa.

      • Sotureita

        Watchtower 1957 May neuvoo todistajaa valehtelemaan lahkon eduksi. Sitä ei kuitenkaan sanota valehteluksi vaan teokraattiseksi sodankäynniksi.


    • suomeksi?

      IHMEPAPERI

      olis sekin
      jonka arto täyttäis

      kertomalla suomeksi,
      mikä onkaan GUDU

      • gudun kleinosen :D

        eihän arto osaa edes kysymystä lukea
        joten
        ei sitten osaa vastaustakaan kirjoittaa
        LOL


      • todistettavasti
        gudun kleinosen :D kirjoitti:

        eihän arto osaa edes kysymystä lukea
        joten
        ei sitten osaa vastaustakaan kirjoittaa
        LOL

        eihän se osaa lukeakaan kuin
        ekaluokklaisen taidolla


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      137
      987
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      599
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe