Kenen loppu oli paras?!?!

christy

Kenen "loppu" oli teidän mielestänne paras?

Mun mielestä se oli Mirandan. Oikeesti meinas tulla kyyneleet silmiin, kun se Magda(?) tuli sen luo ja sanoi: "What you did was love." Se oli kyllä herkkä hetki, kun Magda vielä suuteli Mirandaa.
Tokaks paras loppu oli mun mielestä Charlottella. Se oli ihan oikeasti niin iloinen, kun se sai tietää, että saa vauvan... hei, kiinalaisen vauvan! Mut se oli kuitenkin ihan sika iloinen.
Sitten Samanthan loppu. (Smith oli kyl tosi herrasmies ;)
Viimeiseksi sitten Carrien loppu. Se ei ollut mielestäni niin jännittävä kuin muiden. Noh, oli se kyl hyvä, mut ei kyl niin hyvä kuin Mirandan!

Laittakaa vastauksianne perään! Numeroikaa :)

2

685

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oli

1. Carrie, koska vihdoinkin Mr Big tajus.
      2. Miranda, koska vihdoinki tunnusti itsestään löytyvän herkkyyden ja hyvyyden.
      3. Charlotte, koska saivat adoptiolapsen.
      4. Samantha.

• Mr Big

So what. Ne on pari viikkoo yhessä ja sit se on ohi. Jos Mr Big todella antautuisi Carrielle pitäisi Carrien löytää uusi tavoittamaton Mr Big koska alkuperäinen Mr Big olisi muuttunut tylsäksi rakastavaksi poikaystäväksi. Ellei se taas sitä tehnyt niin tie kutsuu Mr Bigiä taas kohta ja Carrie soittelee lehdellä. Tosielämässä tällaiset kuviot eivät toimi koskaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      82
      3263
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2955
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      53
      2212
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1655
    5. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      19
      1554
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      8
      1497
    7. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      22
      1418
    8. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1361
    9. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      35
      1325
    10. Olisitpa rakkaimpani

Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras
      Tunteet
      6
      1288
    Aihe