Suomen kansa, ainakin 75%, kiittää perussuomalaisia tärkeästä työstä pakkoruotsin poistamiseksi.
Ruotsalaisuus yleensäkin vie suomen kansataloudesta hirvittävästi rahaa. Ilman tuota päänsärkyä Suomi voisi keskittyä vapaasti maailmankieliin.
Vehkeilijät tekevät välistävetojaan lakiin vedoten, ruotsalaiset tukevat toisiaan rajojen yli.
Onneksi on PS
4
78
Vastaukset
- pakkokiina
Tässäkin tapauksessa tulos on täysi pyöreä nolla.
- ollaan ihmisiksi
"Suomen kansa, ainakin 75%, kiittää perussuomalaisia tärkeästä työstä pakkoruotsin poistamiseksi."
Perussuomalaiset on ainoa puolue jolla asia on vaaliteema.
Kuitenkin PS ei ole käytänössä tehnyt asian eteen yhtään mitään.
PS:n tulisi laatia sellainen vaihtoehtoinen kokonaisuus kieliasiassa että se saisi yli puolet eduskunnasta sen taakse. Pelkkä kansalaialoiotteen sisältö ei siihen riitä
Mutta eihän PS ole tuonkaan lupauksen pitänyt. Mutta jos äänestäjille riittää näennäinen pakollisuuden vastustaminen teatraalisin puheenvuoroin eduskunnassa, mutta vailla konkreettisia toimia, niin silloin äänestäjä saa juuri sitä mitä tilaa. Ei yhtään mitään.
Minusta persujen kannattajien pitäisi pontevasti vaatia persuilta tekoja eikä pelkästän lupauksia ja tyhjää puhetta. Teoilla lakeja muutetaan - ei huutamisella. - Halla-ahon äänestäjä
Niin siis Lenin ei pärjännyt vaaleissa vaikka vastassa
oli
1. maailmansodan heikentämä maaorjayhteiskunta
Venäjä tsaareineen ja pajareineen
Lenin teki vallankaappauksen
Voi hyvin olla että PS projekti jäätyy
se ei saa tarvittavia ääniä
ja
muutama kaveri istuu eduskunnassa vastaan panemassa
vähän kuin kommunisteilla kävi
Esko-Juhani Tennilän kaltaisena koomikkona
Silloin me MarttiLuukkaan kanssa varmaan istuskellaan
Bocas de Torosissa ja otetaan vanhojen hyvin aikojen
muistoksi Pina Coladaa
http://bocasdeltoro.travel/es/
Täältähän on pakko lähteä jos Venäjän raja siirtyy Haaparantaan
http://jussiniinisto.fi/index.php/2015/01/suomen-puututtava-haitalliseen-mielipidemuokkaukseen/
Nostin debattipuheenvuorokierroksella esiin venäläismedian loppuvuodesta pyörittämän huolestuttavan huhumyllyn venäläislasten huonosta kohtelusta Suomessa. Äänessä oli etenkin Venäjän lapsiasiamies Pavel Astahov, mutta taustatukea on tullut myös suomalaisilta epämääräisiltä tahoilta.
Totesin, että tällaisella mielipidemuokkauksella Venäjällä pyritään luomaan kokemusta siitä, että länsivallat kohtelevat venäläisiä huonosti. Näin voidaan esimerkiksi hakea oikeutusta Venäjän voimatoimille. Empä nyt usko, että ne kaikki Persuja kiittää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116958- 125906
- 78694
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483