Onneksi on PS

pois riesaruotsi

Suomen kansa, ainakin 75%, kiittää perussuomalaisia tärkeästä työstä pakkoruotsin poistamiseksi.

Ruotsalaisuus yleensäkin vie suomen kansataloudesta hirvittävästi rahaa. Ilman tuota päänsärkyä Suomi voisi keskittyä vapaasti maailmankieliin.
Vehkeilijät tekevät välistävetojaan lakiin vedoten, ruotsalaiset tukevat toisiaan rajojen yli.

4

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pakkokiina

      Tässäkin tapauksessa tulos on täysi pyöreä nolla.

    • ollaan ihmisiksi

      "Suomen kansa, ainakin 75%, kiittää perussuomalaisia tärkeästä työstä pakkoruotsin poistamiseksi."

      Perussuomalaiset on ainoa puolue jolla asia on vaaliteema.

      Kuitenkin PS ei ole käytänössä tehnyt asian eteen yhtään mitään.

      PS:n tulisi laatia sellainen vaihtoehtoinen kokonaisuus kieliasiassa että se saisi yli puolet eduskunnasta sen taakse. Pelkkä kansalaialoiotteen sisältö ei siihen riitä

      Mutta eihän PS ole tuonkaan lupauksen pitänyt. Mutta jos äänestäjille riittää näennäinen pakollisuuden vastustaminen teatraalisin puheenvuoroin eduskunnassa, mutta vailla konkreettisia toimia, niin silloin äänestäjä saa juuri sitä mitä tilaa. Ei yhtään mitään.

      Minusta persujen kannattajien pitäisi pontevasti vaatia persuilta tekoja eikä pelkästän lupauksia ja tyhjää puhetta. Teoilla lakeja muutetaan - ei huutamisella.

    • Halla-ahon äänestäjä

      Niin siis Lenin ei pärjännyt vaaleissa vaikka vastassa
      oli
      1. maailmansodan heikentämä maaorjayhteiskunta
      Venäjä tsaareineen ja pajareineen

      Lenin teki vallankaappauksen

      Voi hyvin olla että PS projekti jäätyy
      se ei saa tarvittavia ääniä
      ja
      muutama kaveri istuu eduskunnassa vastaan panemassa
      vähän kuin kommunisteilla kävi
      Esko-Juhani Tennilän kaltaisena koomikkona

      Silloin me MarttiLuukkaan kanssa varmaan istuskellaan
      Bocas de Torosissa ja otetaan vanhojen hyvin aikojen
      muistoksi Pina Coladaa
      http://bocasdeltoro.travel/es/

      Täältähän on pakko lähteä jos Venäjän raja siirtyy Haaparantaan




      http://jussiniinisto.fi/index.php/2015/01/suomen-puututtava-haitalliseen-mielipidemuokkaukseen/

      Nostin debattipuheenvuorokierroksella esiin venäläismedian loppuvuodesta pyörittämän huolestuttavan huhumyllyn venäläislasten huonosta kohtelusta Suomessa. Äänessä oli etenkin Venäjän lapsiasiamies Pavel Astahov, mutta taustatukea on tullut myös suomalaisilta epämääräisiltä tahoilta.

      Totesin, että tällaisella mielipidemuokkauksella Venäjällä pyritään luomaan kokemusta siitä, että länsivallat kohtelevat venäläisiä huonosti. Näin voidaan esimerkiksi hakea oikeutusta Venäjän voimatoimille.

    • Empä nyt usko, että ne kaikki Persuja kiittää.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      958
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      694
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe