Kertokaa homot jos olette käyneet sivarin, tai jos ette ole niin miksi ette`?
Monikaan homoseksualisti ei ole käynyt armeijaa! Vai tuleeko nykyäänkin C-paperit jos kutsunnoissa jo kertoo olevansa homo?
Käyttekö homot sivarin vai lusmuatteko siitäkin, senkin ruojat?
4
162
Vastaukset
- Terveet päihittää tyhmät
Eihän homoseksuaalisuus ole vapauttamisen automaattinen peruste.
Typerykset olisi sen sijaan karsittava. Se olisi paras puolustus.
Jokaisen pitää olla mahdollista halutessaan ja pysyessään suorittaa varusmiespalvelus kuulematta 'sairaanruojan' tyylilajin kommentteja. Ja ihan sama jos haluaa sivariin. - TosiMies v.2.0
15 vuotta sitten intissä aina iltavapailla lätkyteltiin jätkien kanssa kyrpiä yhteen ja ulvottiin. Se oli mukavaa aikaa se.
- Ruskea sotilas
Mä oon tulossa inttiin ja voin jo valmiiksi sanoa että odotan innolla yhteisiä saunomisia ja nukkumista teltassa. Nuoria miehiä kuin lihaa kaupan tiskillä... penikseni jäykistyy jo pelkästä riemusta
- Gaylord_69
Itse homona kävin luonnollisesti armeijan. Saihan siellä hävän hiplailla ja katsella, aika härskiä menoa oli. Sivari on heteroiden ja hihhuliuskovaisten paikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773929
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.513248Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1542989Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,592913SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.752436Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.42249Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a251964Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s621951Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.1611902- 911301