Tampereen viisaimmat asuvat Pyynnikillä ja Pispalassa. Tyhmin ja epätoivoisin asukasryhmä Kaukajärvellä. Laiskimmat asuvat Aitolahti - Teisko välillä. Kauneimmat ja suvaitsevimmat asukkaat Hervannassa. Juopoimmat asuvat Kaukajärvellä ja Linnainmaalla.
Tampereen viisaimmat asukkaat
33
423
Vastaukset
- kauksulla
Ohoh asun Kaukajärjellä, oonko mä tyhmä häh vai
- yks t
Asuin ennen Kaukajärvellä, onneksi tulin järkiini ja muutin Amurin Krouvin lähelle!
- ifi4
Ei sua kukaan tyhmäksi kukaan ole väittänykkään,
mutta aivan normaali manselainen...
- Kauksu
Jep! Asun minäkin tyhmyyttäni Kaukajärvellä, mutta en kauan. Pimeepäisiä riittää täällä, viinasta tai huumeista tyhmistyneitä sekopäitä.
- Pässit 14
Kiva että porukka jakaa itseään kategoroihin trollin mukaan. Keep going. :D
- Sanos mulle
Mää asun niemessä oonko hullu?
- niuvvanniemi
niuvassa vai pitkässä
itse niuvassa - Viisaimmat
ovat muuttaneet pois Tampereelta - pois Konkurssilasta
- .,,rpo0+3
"suomen gallup"Hiukan jäi vaivaamaan,että missä se älymystö asuu,viisaita
ns kirjaviisaita on maailma täynnä,mutta missä tämä älymystö luuraa. - Eivät
asu Tampereella
- Itä vai Länsi?
Asuuko hörhöimmät Tesomalla vai Hervannassa?
- jepjepe
Nekalassa
- ifie
Pata kattilaa soimaaa...
- nääs Radon
Pispalan harju säteilee eli ei ole kauhean viisas paikka asua. Säteilyarvot on 15-kertaiset.
- VAARALLINEN ALUE
Euroopan kovimmat radonarvot mitataan Pispalassa ja Pyynikillä. Säteilyturvakeskuksen sivuilta näätte.
- VERTAILLUT ÄLYÄ
ALOITTAJA ON TAAS JOKU MAALTA MUUTTANUT JOKA MUKA TIETÄÄ.
- ihu
Miksipä ei Jeesuskaan ollut syntynyt Mansessa ?
No kun siltä paikkakunnalla ole koskaan ollut kolmea viisasta Miestä. - kootsi
Se se kautsujärvi on aiivan paaska, pumeka yäyys!
- Katsoja100
Pillerit hukassa?
- hähhäääö
"Suomen gallup"Kukahan ne kaikki ihmiset on testannut,minulta kukaan ei ole kysynyt mitään.Terveisiä Pitkästäniemestä.Missähän kaikkein älykkäimmät ihmiset asuvat,voisiko senkin testata.Kysyy tyhmä.Minulla on puukantinen papinkirja jonka takana lukee,tylsämielinen.
- tiäräkssäänääs
Helsingissä on talo jossa on massiiviset portaat siinä on joonialaiset pylväät samat henkilöt (200kpl) menevät silloin tällöin jos kiireiltään ehtivät.Voisiko tämän ihmisryhmän älykkyden/viisauden testata.En tarkkaan tiedä keitä he ovat ja mikä on heidän työtehtävänsä kyseisessä pylvästalossa.Heillä on kuulemma liian pieni palkka,työtehtäviin nähden.Keitä he ovat.Pikaisia vastauksia.Nim.Tiedonhaluinen.
- onkovaiei
Kyllä ne on viisaimmat joiden rahat löytyy veroparatiiseista niitä voi pitää viisaina,me tyhmät maksetaan veroja täällä ei meitä voi viisaudella kehua.
- kdkjdjf
Nice.
- WROULIN
WROULIN WROULIN WROULIN.. HAHHAHAA
- rikurada
Omias latelet.
on olemassa ikäjakautuma profiilit kaupunginosiin ja asukasluku profiili nelin jo 8. vuotiaita.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Tampere#V.C3.A4est.C3.B6_osa-alueittain
Nykyään esim. Hervannassa asuu 24 897 asukasta joita Mamuja 1/3. - 478548
Vaarallisimmat asuinalueet: Länsi-Tampereella
Spurguimmat: Nekala, Kissanmaa
Nisteimmät: Länsi-Tampereella
Taiteellisimmat: Pispala- itsetiedätsenvai
Ja sinä kuulut tohon toiseen katekoriaan vai.
- eksäläinen
Kauksulla asuu jupporetkuja eniten, mä tiiän sen siitä ku asuin aluks kauksulla ja muutin si herwoodiin. Paras paikka!
- piiru
Kauksu on best tääl oon kaikki paitti alko. Onneks ärrän eessä o lestiheittäjä se kuulema jää eläkkel kiäh kiäh!
- TaneliLXXIV
Mun mielestä Pyynikki on älykkäitten asumapaikka. Rauhallinen ja toimeentuleva työteliäsväki, naapurusto ei muuta vaan pysyy onnellisesti samassa paikassa!
- eimuutteleenää
Joo ei ne eläkeläiset liiemmin muuttele,kyllä se on rauhottumisen paikka kun ikää kertyy.
- Anonyymi
eimuutteleenää kirjoitti:
Joo ei ne eläkeläiset liiemmin muuttele,kyllä se on rauhottumisen paikka kun ikää kertyy.
Viikisaarssa asuu sammakoita.
- Anonyymi
Eipä näy Tahmelassa maahanmuuttajia eikä eri maissa syntyneitä, mieti sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1764987Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184366Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993097Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2512933Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432872- 522501
- 271919
- 221737
- 341733
- 651699