Moi, miten saisin huijattua itseni hankkimaan henkilökortin? Henkilökortin hankkiminen vaatii ainakin kaksi asiointikertaa ja paniikkihäiriön vuoksi minä en ole käynyt missään moniin vuosiin. Olen aikuinen mies ja ahdistaa kun paniikkihäiriö on vienyt minulta koko elämän.
Henkilökortti olisi välttämätön hankkia. Voin minä sen jättää hankkimattakin, mutta jos aion tehdä jotain parannuksia elämässäni, niin tarvitsen henkilökortin. Pian sitä joutuu hakemaan naapurikunnasta ja se vasta mahdotonta olisikin.
Miten hommata henkilökortti?
8
478
Vastaukset
- ???
Onko sinulla ketään, jota voisit pyytää asiointiseuraksi? Jos ei ole ketään tuttua, niin kai sosiaalitoimistosta voisi kerran joku poiketa kanssasi pistämässä asian vireille. Tai sitten menet yksin harjoittelemaan asiaa, ekalla kerralla sen paikan ulko-ovelle, jossa hakemus tehdään, seuraavalla kerralla käyt sisällä pyörähtämässä mutta et juttele kenellekään ja sillä lailla teet siitä ympäristöstä tutun paikan, jossa uskallat toimia.
- Enitenahdistaakaikki
No sepä se kun minulla ei ole ihmisiä joista olisi tällaisissa asioissa apua. Kouluiässä minua vahingoitettiin niin koulussa kuin kotona, joten jouduin lopulta aivan kaikesta sivuun.
Sosiaalipuoli on täällä sen verran todellisuudesta vieraantunutta ja arvaamatonta, etten voi heihinkään luottaa.
Asun vanhempien luona toimeentulotuen varassa. En haluaisi elää näin loppuelämääni ja minun on ajateltava myös vanhentuvia vanhempiani.
Kävin jo katsomassa mihin saan pyörän kiinni, mutta liike on niin pieni että sisälle asti voin mennä vasta asioidessa. Täällä on kolme isompaa päivittäistavarakauppaa ja muita liikkeitä joissa voisi yrittää harjoitella, mutta kaikista pahinta olisi kaupassa jonottaminen.
Kai se on vain mentävä sinne passikuvaan, mutta mitäs jo se ei onnistu. Sitten putoan taas syvemmälle.
- verkossa1
Passin voi hankkia verkossa ja digikameralla otetut lähettää verkossa.
- korjaus
voisi kuvitella ettei aloittajalla ole passia tai henkilökorttia joten silloin passiakaan ei saa käymättä poliisissa. passikuvan pitää olla studiolaatua ja täyttää kaikki miljoona määräystä.
passi on hankalampi ja rajallisempi käyttää.
- häröilyä
JOS aiot tehdä parannuksia, tarvitset...
Eli et vielä tiedä aiotko tehdä vai et.
Et tarvitse korttia mihinkään, kun vasta jossittelet. - Anonyymi
No tuliko jos se henkilökortti hommattua.
- Anonyymi
Aloittajan kortti on jo vanhentunut, se on uusittava viiden vuoden välein. Paniikki tulee varmaan helpommin kun korttia kysellään ja sitä ei ole.
- Anonyymi
Valtio aiheuttaa omilla toimillaan paniikkia kansalaisissa viiden vuoden välein eikö tähän kuuluisi jonkun viranomaisen puuttua
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 164562
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831692Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2741542Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731505Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2421381Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121150Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041089- 931044
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651023