Palstan kreationistit ovat viimeaikoina esitteleet innolla uskoaan numerologiaan ja ufoihin. Sekopäisimmät hihut esittelevät jo enkelten Mars-planeetalle rakentamaa kaupunkia. Tästä syystä olisi paikallaan päivittää tämän palstan nimeksi:
"Kreationismi, numerologia, ufot, jehovan todistajuus ja muut hörhöuskomukset"
Palstalle uusi nimi!
6
122
Vastaukset
- iguhihi
Jaakob, *JC ja yurki100js lienevät siis tällä hetkellä palstan johtavat hörhöstarat - vai mitä mieltä olette?
- iquh
Ne lienee sitä mieltä että olet nikkivaras.
- iguhihi
iquh kirjoitti:
Ne lienee sitä mieltä että olet nikkivaras.
Niin mutta varastan nikkejä ainoastaan ateisteilta. Jeesus kertoi että se on ok. Jeesus kertoo minulle ja poikaystävälleni monenlaisia asioita. Esimerkiksi rakkaalleeni Jeesus oli kertonut että on rakkautta jos otan häneltä suihin. On niin ihanaa elää elävässä uskossa Jeesuksen ja poikaystäväni kanssa. Leikimme usein poikaystäväni kanssa jeesuksenmorsian-leikkiä, jolloin pukeudumme molemmat morsiamiksi ...
- muumaalainen
Kreationismi>
Kannatan :)
- lepakkopalsta
Kyseisten henkilöiden kognitiivisista järjestelmistä ovat kriittisyyspiirit kärähtäneet oikosulkuun ja hörhösuotimet jääneet kokonaan asentamatta.
Etenkin tuo Yurki1000 tuntuu nielevän kaiken höttön, mitä sitten netistä löytääkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011835- 591190
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4611179- 1701063
- 58841
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132837Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49786- 84773
- 51728
- 57691