PIKKUJOULU MEININKIÄ

NETTA

On paljon mukavaa kun on hyvä porukka joka on liikenteessä ja on hauskaa, pelejä, leikkejä ja todella hyvät syötävät ja juotavat. Itselläni on taas edessä pikkujoulut ja odotan oikein kunnolla tulevaa. Ei tarvitse pettää tai mitään kun on luottamus omaan parisuhteeseen ja ja OMAAN ITSEENSÄ mikä on kaikkein tärkeintä ettei petä. Mukaavaa ja pientä flirttiä voi olla mutta sänkyyn ei tarvi mennä kuin oman puolisonsa kanssa. Olen tavannut monta paria jotka ovat eronneet justiinsa pikkujoulujen jälkeen kun on tullut ilmi että on petetty puolin sun toisin. Pikkujouluista kannattaa nauttia eikä hakea yhden yön tuttavuuksia vaikka olisi kuinka mukava tahansa kun ei ole morkkista kun on tehty jotain väärää. Nautin itse siitä kun puhtaasti voin sanoa miehelleni että istuin jonkun miehen sylissä ja halailin jonkun kanssa mutta kun edes pusua en kenellekään anna, kun sen voi säästää omalle puolisolle. Hyvät naiset ja miehet menkää itseenne ja miettikää minkä takia te petätte omaa puolisoanne pikkujouluissa? Eikö omassa suhteessa ole tarpeeksi jännitystä tai flirttiä? Sitä kannattaa varjella ja ottaa joskus joku rooli päälle ja olkaa puolisonne kanssa kuin olisitte just ensimmäistä kertaa tavannut ja juuri se ilta kun aloitte oleen yhdessä. Vanhat muistot antaa hiukan säpinää ei tarvitse pettää. Itse en ole vielä joutunut tähän keinoon puuttumaan vaikka olemme olleet jo 15 vuotta naimisissa. Tsemppiä kaikille ja koettakaa olla pettämättä.

7

3455

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • almost angel

      Sul on oikee asenne, kumpa kaikkia ajattelis noin...

      Iloista joulunalusaikaa sinulle=)

    • perse

      ketä kiinnostaa??

      • hönö

        Et sinäkään olisi lukenut hänen kirjoitusta ja vielä vaivautunut vastaamaan,ellet olisi kiinostunut;)


    • N79

      Aivan, pikkujouluthan ovat hauskanpitoa varten! Eli pidetään hauskaa hyvässä seurassa ja hyvällä mielellä eikä tarvitse aamulla herätä morkkikseen, että mitähän sitä tuli tehtyä. Ei ole mitään järkeä pettää tai muuten hölmöillä pikkujouluissa (eikä tietenkään muulloinkaan!), sillähän aiheuttaa vaan itselleen ja muille pahan mielen.

      Oma mieheni on itse asiassa tällä hetkellä työpaikkansa pikkujouluissa ja ei todellakaan tarvitse täällä kotona pelätä sitä, että hän pettäisi tai örveltäisi muuten. Kun suhde on kunnossa ja luottamus pelaa, ei ole syytä pelkoon.

      Hauskaa pikkujouluaikaa!

      • Älä ole varma

        Miehesi parhaillaan nuolee viehättävän naisen tussua (tiedät kyllä kenen), joka sivumennen sanoen on huomattavasti tiukempi kuin oma sillinhajuinen toosasi.


      • N79
        Älä ole varma kirjoitti:

        Miehesi parhaillaan nuolee viehättävän naisen tussua (tiedät kyllä kenen), joka sivumennen sanoen on huomattavasti tiukempi kuin oma sillinhajuinen toosasi.

        Hah, johan minä arvasin että joku älypää vastailee jotain tuon suuntaista. Valitan, ei mene läpi.


      • Adonis_FIN
        Älä ole varma kirjoitti:

        Miehesi parhaillaan nuolee viehättävän naisen tussua (tiedät kyllä kenen), joka sivumennen sanoen on huomattavasti tiukempi kuin oma sillinhajuinen toosasi.

        yököttää jos vaan haiskahtaakin.se haju ei meinaa lähteä pesemälläkään :(


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      327
      2762
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      93
      2069
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1610
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1144
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1022
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      983
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      940
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      883
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      832
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      744
    Aihe