On paljon mukavaa kun on hyvä porukka joka on liikenteessä ja on hauskaa, pelejä, leikkejä ja todella hyvät syötävät ja juotavat. Itselläni on taas edessä pikkujoulut ja odotan oikein kunnolla tulevaa. Ei tarvitse pettää tai mitään kun on luottamus omaan parisuhteeseen ja ja OMAAN ITSEENSÄ mikä on kaikkein tärkeintä ettei petä. Mukaavaa ja pientä flirttiä voi olla mutta sänkyyn ei tarvi mennä kuin oman puolisonsa kanssa. Olen tavannut monta paria jotka ovat eronneet justiinsa pikkujoulujen jälkeen kun on tullut ilmi että on petetty puolin sun toisin. Pikkujouluista kannattaa nauttia eikä hakea yhden yön tuttavuuksia vaikka olisi kuinka mukava tahansa kun ei ole morkkista kun on tehty jotain väärää. Nautin itse siitä kun puhtaasti voin sanoa miehelleni että istuin jonkun miehen sylissä ja halailin jonkun kanssa mutta kun edes pusua en kenellekään anna, kun sen voi säästää omalle puolisolle. Hyvät naiset ja miehet menkää itseenne ja miettikää minkä takia te petätte omaa puolisoanne pikkujouluissa? Eikö omassa suhteessa ole tarpeeksi jännitystä tai flirttiä? Sitä kannattaa varjella ja ottaa joskus joku rooli päälle ja olkaa puolisonne kanssa kuin olisitte just ensimmäistä kertaa tavannut ja juuri se ilta kun aloitte oleen yhdessä. Vanhat muistot antaa hiukan säpinää ei tarvitse pettää. Itse en ole vielä joutunut tähän keinoon puuttumaan vaikka olemme olleet jo 15 vuotta naimisissa. Tsemppiä kaikille ja koettakaa olla pettämättä.
PIKKUJOULU MEININKIÄ
7
3474
Vastaukset
- almost angel
Sul on oikee asenne, kumpa kaikkia ajattelis noin...
Iloista joulunalusaikaa sinulle=) - perse
ketä kiinnostaa??
- hönö
Et sinäkään olisi lukenut hänen kirjoitusta ja vielä vaivautunut vastaamaan,ellet olisi kiinostunut;)
- N79
Aivan, pikkujouluthan ovat hauskanpitoa varten! Eli pidetään hauskaa hyvässä seurassa ja hyvällä mielellä eikä tarvitse aamulla herätä morkkikseen, että mitähän sitä tuli tehtyä. Ei ole mitään järkeä pettää tai muuten hölmöillä pikkujouluissa (eikä tietenkään muulloinkaan!), sillähän aiheuttaa vaan itselleen ja muille pahan mielen.
Oma mieheni on itse asiassa tällä hetkellä työpaikkansa pikkujouluissa ja ei todellakaan tarvitse täällä kotona pelätä sitä, että hän pettäisi tai örveltäisi muuten. Kun suhde on kunnossa ja luottamus pelaa, ei ole syytä pelkoon.
Hauskaa pikkujouluaikaa!- Älä ole varma
Miehesi parhaillaan nuolee viehättävän naisen tussua (tiedät kyllä kenen), joka sivumennen sanoen on huomattavasti tiukempi kuin oma sillinhajuinen toosasi.
- N79
Älä ole varma kirjoitti:
Miehesi parhaillaan nuolee viehättävän naisen tussua (tiedät kyllä kenen), joka sivumennen sanoen on huomattavasti tiukempi kuin oma sillinhajuinen toosasi.
Hah, johan minä arvasin että joku älypää vastailee jotain tuon suuntaista. Valitan, ei mene läpi.
- Adonis_FIN
Älä ole varma kirjoitti:
yököttää jos vaan haiskahtaakin.se haju ei meinaa lähteä pesemälläkään :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982