Jäimme lasten kanssa nukkumaan isänsä luo.
No oon huomannut että hän ehkä on vielä rakastunut muhun mutta mä oon uskossa ja mies ei.
Oonkovasti toivonut ja rukoillut että hänki tulis uskoon...
Mutta yöllä hän tuli viereeni nukkumaan ja sitten josain vaiheessa annoin hänen lykkiä itseäni, vaikka niin hyvin tiesin että se ei ole Jumalan mieleen..
En sillä hetkellä kyennyt enkä edes halunnut vastustaa kiusausta.
Jäimme yöksi sen takia kun olin ollut uskovien kokouksessa niinmyöhään ja lapset isällään hoidossa.
Mutta en ole todennäköisesti palaamassa yhteen hänen kanssaan koska oon halunnut keskittyä pelkästään uskonelämään.
Ja nyt sitten lankesin...
Tein syntiä viime yönä
11
201
Vastaukset
- ..,,..
Olet huvittava. Lykkikää vain niin paljon kuin sielu sietää.
- 246i
Joka kerta kun ihminen tekee syntiä häneen tulee sisään demoni. demoni syö ihmisen sisältä osittain elävältä ja aiheuttaa sairauksia. Vain usko Kristukseen pelastaa.
- 246i
246i kirjoitti:
Joka kerta kun ihminen tekee syntiä häneen tulee sisään demoni. demoni syö ihmisen sisältä osittain elävältä ja aiheuttaa sairauksia. Vain usko Kristukseen pelastaa.
Itse olen täysluuseri, nolla olen. Täystyperys olen. Mutta tiedän totuuden. Totuus on Kristus ja Häneen uskova pelastuu.
- syntinen nainen
Ei en uskalla käydä enää kyläilemässäkään häne luonaan koska en halua elää synnissä ja varmasti taas käy niin jos näämme.
Oon huomannut että joka kuukausi juuri ovulaation aikaan on hirveät himot ja silloin on erityisen vaikeaa pitää ajatuksia kurissa.
Muina aikoina voisi sanoa että on helppoa elää Jumalan mieleistä elämää.- jaikalii
Syntiselle naiselle Jeesus tarjoaa armoaan.
Jeesus tuli syntisiä pelastamaan, ei vanhurskaita.
Hän armahti syntisiä, ei vanhurskaita.
En tiedä kuinka paljon sinä olet perehtynyt evankeliumin sanomaan. Minä olen vähän perehtynyt. Lue kirjoituksiani. Uskon että sanomani on Jumalalta saatua ja opittua.
http://www.jaikal.se/48683146
- totta 1
Syntinen nainen.
Tiedätkö että epäluuloni on aivan ylitse vuotavaa sinun puheisiisi nähden kun en voi uskoa sitä todeksi vaan puheesi on keksittyä valhetta. Motiivina sinulla näyttää olevan osoittaa uskovat sellaisiksi kuin sinun epäuskosi saa kuvittelemaan.
Sinunkin kannattaisi uskoa ettet eläisi harhoissa.
Anteeksi väittämäni mutta uskon näin mistä oli kysymys. - Montako_kertaa
Jeesus opettikaan että tulee antaa anteeksi sitä pyytävälle.
- 121256
Kyllähän raamatussakin sanotaan että ilosta antajaa jumalakin rakastaa
- OttoPetterisi
Syntisi laatu ja määrä riippuu siitä, minkä uskonlahkon jäsen olet. Pahimmillaan lahkon "armollinen ja rakas jumala" kyttää jostain pilven takaa Sinu ja päättää polttaa Sinut.
Jossain lahkossa ei edes oman tyttären raiskaus ole synti tai edes paha teko.
Nyt kannattaa valita lahko ja heidän käsityksensä sen mukaan, mikä kenelläkin on syntiä.
Parasta on olla kokonaan irti kaikista lahkoista. Näin on elämä helpompaa, eikä tarvitse ahdistus lahkojen määräyksista. - Otto_Petteri
>>...helppoa elää Jumalan mieleistä elämää. <<
Oletko ihan varma, että Jumala kyttää Sinua ja muita ihmisiä ja päättää tappaa ja polttaa, jos tekee "väärin"?
Vai olisiko sittenkin kysymys eri lahkojen valheista, jotka nimetään "Jumalan tahdoksi" ja siten pidetään jäseniä lahkon vallan alla?
Kieltääkö Jumala ehkäisyn? Kieltääkö verenluovutuksen? Polttaako Jumala minut kun syön sianlihaa? Tai muuta vastaavaa?
Avaa nyt jo viimeinkin silmäsi ja lakkaa uskomasta eri lahkojen valheisiin ja vallanhimoon! - ArcAngel__
1 Kor 10:23
Saat tehdä mitä haluat, mutta mieti onko se hyödyksi. Ja mitä syntiin tulee
Joh. 3:16
Pelkkä usko riittää pelastumiseen. Älä tee asioista liian vaikeaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1435890
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2644885Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400002543100- 122041
- 1651722
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak1881614- 1041313
Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii2201292Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj961200- 601157