Tein syntiä viime yönä

syntinen nainen

Jäimme lasten kanssa nukkumaan isänsä luo.
No oon huomannut että hän ehkä on vielä rakastunut muhun mutta mä oon uskossa ja mies ei.
Oonkovasti toivonut ja rukoillut että hänki tulis uskoon...
Mutta yöllä hän tuli viereeni nukkumaan ja sitten josain vaiheessa annoin hänen lykkiä itseäni, vaikka niin hyvin tiesin että se ei ole Jumalan mieleen..
En sillä hetkellä kyennyt enkä edes halunnut vastustaa kiusausta.
Jäimme yöksi sen takia kun olin ollut uskovien kokouksessa niinmyöhään ja lapset isällään hoidossa.
Mutta en ole todennäköisesti palaamassa yhteen hänen kanssaan koska oon halunnut keskittyä pelkästään uskonelämään.
Ja nyt sitten lankesin...

11

201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..,,..

Olet huvittava. Lykkikää vain niin paljon kuin sielu sietää.

• 246i

Joka kerta kun ihminen tekee syntiä häneen tulee sisään demoni. demoni syö ihmisen sisältä osittain elävältä ja aiheuttaa sairauksia. Vain usko Kristukseen pelastaa.

• 246i
        246i kirjoitti:

Joka kerta kun ihminen tekee syntiä häneen tulee sisään demoni. demoni syö ihmisen sisältä osittain elävältä ja aiheuttaa sairauksia. Vain usko Kristukseen pelastaa.

Itse olen täysluuseri, nolla olen. Täystyperys olen. Mutta tiedän totuuden. Totuus on Kristus ja Häneen uskova pelastuu.

• syntinen nainen

Ei en uskalla käydä enää kyläilemässäkään häne luonaan koska en halua elää synnissä ja varmasti taas käy niin jos näämme.
      Oon huomannut että joka kuukausi juuri ovulaation aikaan on hirveät himot ja silloin on erityisen vaikeaa pitää ajatuksia kurissa.
      Muina aikoina voisi sanoa että on helppoa elää Jumalan mieleistä elämää.

• jaikalii

Syntiselle naiselle Jeesus tarjoaa armoaan.
        Jeesus tuli syntisiä pelastamaan, ei vanhurskaita.
        Hän armahti syntisiä, ei vanhurskaita.
        En tiedä kuinka paljon sinä olet perehtynyt evankeliumin sanomaan. Minä olen vähän perehtynyt. Lue kirjoituksiani. Uskon että sanomani on Jumalalta saatua ja opittua.
        http://www.jaikal.se/48683146

• totta 1

Syntinen nainen.
      Tiedätkö että epäluuloni on aivan ylitse vuotavaa sinun puheisiisi nähden kun en voi uskoa sitä todeksi vaan puheesi on keksittyä valhetta. Motiivina sinulla näyttää olevan osoittaa uskovat sellaisiksi kuin sinun epäuskosi saa kuvittelemaan.
      Sinunkin kannattaisi uskoa ettet eläisi harhoissa.
      Anteeksi väittämäni mutta uskon näin mistä oli kysymys.

• Montako_kertaa

Jeesus opettikaan että tulee antaa anteeksi sitä pyytävälle.

• 121256

Kyllähän raamatussakin sanotaan että ilosta antajaa jumalakin rakastaa

• OttoPetterisi

Syntisi laatu ja määrä riippuu siitä, minkä uskonlahkon jäsen olet. Pahimmillaan lahkon "armollinen ja rakas jumala" kyttää jostain pilven takaa Sinu ja päättää polttaa Sinut.
      Jossain lahkossa ei edes oman tyttären raiskaus ole synti tai edes paha teko.
      Nyt kannattaa valita lahko ja heidän käsityksensä sen mukaan, mikä kenelläkin on syntiä.

Parasta on olla kokonaan irti kaikista lahkoista. Näin on elämä helpompaa, eikä tarvitse ahdistus lahkojen määräyksista.

• Otto_Petteri

>>...helppoa elää Jumalan mieleistä elämää. <<

Oletko ihan varma, että Jumala kyttää Sinua ja muita ihmisiä ja päättää tappaa ja polttaa, jos tekee "väärin"?
      Vai olisiko sittenkin kysymys eri lahkojen valheista, jotka nimetään "Jumalan tahdoksi" ja siten pidetään jäseniä lahkon vallan alla?
      Kieltääkö Jumala ehkäisyn? Kieltääkö verenluovutuksen? Polttaako Jumala minut kun syön sianlihaa? Tai muuta vastaavaa?

Avaa nyt jo viimeinkin silmäsi ja lakkaa uskomasta eri lahkojen valheisiin ja vallanhimoon!

• ArcAngel__

1 Kor 10:23

Saat tehdä mitä haluat, mutta mieti onko se hyödyksi. Ja mitä syntiin tulee

Joh. 3:16

Pelkkä usko riittää pelastumiseen. Älä tee asioista liian vaikeaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on tulevan kevään teema?

Sun kohdallasi
      Ikävä
      143
      5890
    2. Maisa Torppa

Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      4885
    3. 254
      3100
    4. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      12
      2041
    5. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      165
      1722
    6. Nainen, älä tee aloitetta, jos

Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak
      Ikävä
      188
      1614
    7. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      104
      1313
    8. Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta

>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii
      Maailman menoa
      220
      1292
    9. Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla

Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj
      Maailman menoa
      96
      1200
    10. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      60
      1157
    Aihe