Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Tein syntiä viime yönä

syntinen nainen

Jäimme lasten kanssa nukkumaan isänsä luo.
No oon huomannut että hän ehkä on vielä rakastunut muhun mutta mä oon uskossa ja mies ei.
Oonkovasti toivonut ja rukoillut että hänki tulis uskoon...
Mutta yöllä hän tuli viereeni nukkumaan ja sitten josain vaiheessa annoin hänen lykkiä itseäni, vaikka niin hyvin tiesin että se ei ole Jumalan mieleen..
En sillä hetkellä kyennyt enkä edes halunnut vastustaa kiusausta.
Jäimme yöksi sen takia kun olin ollut uskovien kokouksessa niinmyöhään ja lapset isällään hoidossa.
Mutta en ole todennäköisesti palaamassa yhteen hänen kanssaan koska oon halunnut keskittyä pelkästään uskonelämään.
Ja nyt sitten lankesin...

11

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..,,..

      Olet huvittava. Lykkikää vain niin paljon kuin sielu sietää.

      • 246i

        Joka kerta kun ihminen tekee syntiä häneen tulee sisään demoni. demoni syö ihmisen sisältä osittain elävältä ja aiheuttaa sairauksia. Vain usko Kristukseen pelastaa.


      • 246i
        246i kirjoitti:

        Joka kerta kun ihminen tekee syntiä häneen tulee sisään demoni. demoni syö ihmisen sisältä osittain elävältä ja aiheuttaa sairauksia. Vain usko Kristukseen pelastaa.

        Itse olen täysluuseri, nolla olen. Täystyperys olen. Mutta tiedän totuuden. Totuus on Kristus ja Häneen uskova pelastuu.


    • syntinen nainen

      Ei en uskalla käydä enää kyläilemässäkään häne luonaan koska en halua elää synnissä ja varmasti taas käy niin jos näämme.
      Oon huomannut että joka kuukausi juuri ovulaation aikaan on hirveät himot ja silloin on erityisen vaikeaa pitää ajatuksia kurissa.
      Muina aikoina voisi sanoa että on helppoa elää Jumalan mieleistä elämää.

      • jaikalii

        Syntiselle naiselle Jeesus tarjoaa armoaan.
        Jeesus tuli syntisiä pelastamaan, ei vanhurskaita.
        Hän armahti syntisiä, ei vanhurskaita.
        En tiedä kuinka paljon sinä olet perehtynyt evankeliumin sanomaan. Minä olen vähän perehtynyt. Lue kirjoituksiani. Uskon että sanomani on Jumalalta saatua ja opittua.
        http://www.jaikal.se/48683146


    • totta 1

      Syntinen nainen.
      Tiedätkö että epäluuloni on aivan ylitse vuotavaa sinun puheisiisi nähden kun en voi uskoa sitä todeksi vaan puheesi on keksittyä valhetta. Motiivina sinulla näyttää olevan osoittaa uskovat sellaisiksi kuin sinun epäuskosi saa kuvittelemaan.
      Sinunkin kannattaisi uskoa ettet eläisi harhoissa.
      Anteeksi väittämäni mutta uskon näin mistä oli kysymys.

    • Montako_kertaa

      Jeesus opettikaan että tulee antaa anteeksi sitä pyytävälle.

    • 121256

      Kyllähän raamatussakin sanotaan että ilosta antajaa jumalakin rakastaa

    • OttoPetterisi

      Syntisi laatu ja määrä riippuu siitä, minkä uskonlahkon jäsen olet. Pahimmillaan lahkon "armollinen ja rakas jumala" kyttää jostain pilven takaa Sinu ja päättää polttaa Sinut.
      Jossain lahkossa ei edes oman tyttären raiskaus ole synti tai edes paha teko.
      Nyt kannattaa valita lahko ja heidän käsityksensä sen mukaan, mikä kenelläkin on syntiä.

      Parasta on olla kokonaan irti kaikista lahkoista. Näin on elämä helpompaa, eikä tarvitse ahdistus lahkojen määräyksista.

    • Otto_Petteri

      >>...helppoa elää Jumalan mieleistä elämää. <<

      Oletko ihan varma, että Jumala kyttää Sinua ja muita ihmisiä ja päättää tappaa ja polttaa, jos tekee "väärin"?
      Vai olisiko sittenkin kysymys eri lahkojen valheista, jotka nimetään "Jumalan tahdoksi" ja siten pidetään jäseniä lahkon vallan alla?
      Kieltääkö Jumala ehkäisyn? Kieltääkö verenluovutuksen? Polttaako Jumala minut kun syön sianlihaa? Tai muuta vastaavaa?

      Avaa nyt jo viimeinkin silmäsi ja lakkaa uskomasta eri lahkojen valheisiin ja vallanhimoon!

    • ArcAngel__

      1 Kor 10:23

      Saat tehdä mitä haluat, mutta mieti onko se hyödyksi. Ja mitä syntiin tulee

      Joh. 3:16

      Pelkkä usko riittää pelastumiseen. Älä tee asioista liian vaikeaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2257
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe