Nyt kun äskettäin vaihdoin laajakaistani siihen taloyhtiön ns ilmaiseen niin se edelinen olikin laskuttamatta noin parilta vuodelta. Koska sain hirveän ison jälkilaskun, satoja euroja. Jotenka kaikki mitä nettiin tai vaikka tänne huuhaalle kirjoitin niin ei ollut sitten minun kirjoittamaa koska minulla ei ollut muka laajakaistaa vaikka kuitenkin oli. Nyt vanhasta liittymästäni loppuu helmikuussa vasta tuplalaajakaistan tikun osuus jota harvoin kätin vain ip hämäilyyn. Kun katson laskuerittelyä niin on siellä vieläkin jotain outoja juttuja. Aivan kuin maksaisin jotain ylimääräistä.
Ip ei ollut minun
10
<50
Vastaukset
- huuhaaa
no tää oli kyllä aika huuhaata
- noniiniin
Ihmettelin toki että tuplani maksaa vain 12 euroa. ja joku kanavapakettien ttarjoaja mainitsikin taannoin että teillä ei näyttäis olevan laajakaistaa muttei sen enempiä puuttunut asiaan. Ihme firma toi elisa on kyl.
Omat palvelut näet helposti itsepalvelusta https://verkkoasiointi.elisa.fi/
Mikäli laskut ihmetyttää, niin näet täältä myös laskut ja mitä lasku pitää sisällään :)
Epäselvyyksissä voit jättää palvelun kautta viestin asiakaspalvelulle, joka on sinuun tämän jälkeen yhteydessä -Jarkko / Elisan Palstatiimi
http://elisa.fi/palsta- Kylmät kädet
Niin uskomattomia sattumia, että väkisilläkin tulee mieleen, että stalkkaatteko te mua?
- Kylmät kädet
Ottakaa mikä tahansa muu, kuin DNA. Itse olen pakotettu niiden asiakkaaksi. Vihaan sitä paskalaitosta. Oulun Puhelin Oyj se oli ennen, kuin muuttui DNA:ksi.
- Kylmät kädet
Soneran kanssa tein määräaikaisen sopimuksen kahdeksi vuodeksi, eikä mitään valittamista koko aikana. Itse asiassa, he antoivat ilmaiseksi mulle 72 euron modeemin. Suosittelen lämpimästi Soneraa, vaikka he pyrkivätkin pitämään kiinni asiakkaistaan joskus liiankin lujasti.
VVO:n perkele meni tekemään sopimuksen DNA:n kanssa.
- Vaahtokassi
Kylmis on Oulun Puhelimelta (DNA) ulos potkittu alkoholisti, entinen työntekijä.
- tämä on fakta
Kylmis yrittää vedota alkoholismiin, mutta tosiasiassa se ulospotkittiin epäpätevyytensä takia. Siitä tyypistä ei ollut mihinkään. Kyllä se hymyili paljon ja hurmasi irmoja.
Mahdollisimman tehokkaasti asiakkaitaan palveleva palveluntarjoaja on lähes pakotettu potkimaan ulos luuserit, kuten Kylmät kädet. - Kylmät kädet
tämä on fakta kirjoitti:
Kylmis yrittää vedota alkoholismiin, mutta tosiasiassa se ulospotkittiin epäpätevyytensä takia. Siitä tyypistä ei ollut mihinkään. Kyllä se hymyili paljon ja hurmasi irmoja.
Mahdollisimman tehokkaasti asiakkaitaan palveleva palveluntarjoaja on lähes pakotettu potkimaan ulos luuserit, kuten Kylmät kädet.Jännä, kuinka paljon ihminen oppii, tajuaa ja tietää jo ensimmäisen päivänsä aikana. Joku piti alakerrassa omaa serveriään, johon latasi laittomasti elokuvia ja pelejä sellaisella nopeudella, ettei teillä ole käsitystäkään. Se lensi pihalle, kuin leppäkeihäs. Vältti oikeusjutut pelkästään sen takia, ettei tulisi lehtiotsikoita.
Lisäksi se talon kuntosali työntekijöille on täysin pepusta. - En ihmettele.
Kylmät kädet kirjoitti:
Jännä, kuinka paljon ihminen oppii, tajuaa ja tietää jo ensimmäisen päivänsä aikana. Joku piti alakerrassa omaa serveriään, johon latasi laittomasti elokuvia ja pelejä sellaisella nopeudella, ettei teillä ole käsitystäkään. Se lensi pihalle, kuin leppäkeihäs. Vältti oikeusjutut pelkästään sen takia, ettei tulisi lehtiotsikoita.
Lisäksi se talon kuntosali työntekijöille on täysin pepusta.Sielläkö harrastivat peppuseksiä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763392
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t312001Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681919Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian171466- 281401
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261328Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61306Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671247Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101207Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531025