Ip ei ollut minun

torfien otin

Nyt kun äskettäin vaihdoin laajakaistani siihen taloyhtiön ns ilmaiseen niin se edelinen olikin laskuttamatta noin parilta vuodelta. Koska sain hirveän ison jälkilaskun, satoja euroja. Jotenka kaikki mitä nettiin tai vaikka tänne huuhaalle kirjoitin niin ei ollut sitten minun kirjoittamaa koska minulla ei ollut muka laajakaistaa vaikka kuitenkin oli. Nyt vanhasta liittymästäni loppuu helmikuussa vasta tuplalaajakaistan tikun osuus jota harvoin kätin vain ip hämäilyyn. Kun katson laskuerittelyä niin on siellä vieläkin jotain outoja juttuja. Aivan kuin maksaisin jotain ylimääräistä.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huuhaaa

      no tää oli kyllä aika huuhaata

      • noniiniin

        Ihmettelin toki että tuplani maksaa vain 12 euroa. ja joku kanavapakettien ttarjoaja mainitsikin taannoin että teillä ei näyttäis olevan laajakaistaa muttei sen enempiä puuttunut asiaan. Ihme firma toi elisa on kyl.


    • Omat palvelut näet helposti itsepalvelusta https://verkkoasiointi.elisa.fi/
      Mikäli laskut ihmetyttää, niin näet täältä myös laskut ja mitä lasku pitää sisällään :)
      Epäselvyyksissä voit jättää palvelun kautta viestin asiakaspalvelulle, joka on sinuun tämän jälkeen yhteydessä -Jarkko / Elisan Palstatiimi
      http://elisa.fi/palsta

    • Kylmät kädet

      Niin uskomattomia sattumia, että väkisilläkin tulee mieleen, että stalkkaatteko te mua?

    • Kylmät kädet

      Ottakaa mikä tahansa muu, kuin DNA. Itse olen pakotettu niiden asiakkaaksi. Vihaan sitä paskalaitosta. Oulun Puhelin Oyj se oli ennen, kuin muuttui DNA:ksi.

      • Kylmät kädet

        Soneran kanssa tein määräaikaisen sopimuksen kahdeksi vuodeksi, eikä mitään valittamista koko aikana. Itse asiassa, he antoivat ilmaiseksi mulle 72 euron modeemin. Suosittelen lämpimästi Soneraa, vaikka he pyrkivätkin pitämään kiinni asiakkaistaan joskus liiankin lujasti.

        VVO:n perkele meni tekemään sopimuksen DNA:n kanssa.


    •  Vaahtokassi

      Kylmis on Oulun Puhelimelta (DNA) ulos potkittu alkoholisti, entinen työntekijä.

      • tämä on fakta

        Kylmis yrittää vedota alkoholismiin, mutta tosiasiassa se ulospotkittiin epäpätevyytensä takia. Siitä tyypistä ei ollut mihinkään. Kyllä se hymyili paljon ja hurmasi irmoja.

        Mahdollisimman tehokkaasti asiakkaitaan palveleva palveluntarjoaja on lähes pakotettu potkimaan ulos luuserit, kuten Kylmät kädet.


      • Kylmät kädet
        tämä on fakta kirjoitti:

        Kylmis yrittää vedota alkoholismiin, mutta tosiasiassa se ulospotkittiin epäpätevyytensä takia. Siitä tyypistä ei ollut mihinkään. Kyllä se hymyili paljon ja hurmasi irmoja.

        Mahdollisimman tehokkaasti asiakkaitaan palveleva palveluntarjoaja on lähes pakotettu potkimaan ulos luuserit, kuten Kylmät kädet.

        Jännä, kuinka paljon ihminen oppii, tajuaa ja tietää jo ensimmäisen päivänsä aikana. Joku piti alakerrassa omaa serveriään, johon latasi laittomasti elokuvia ja pelejä sellaisella nopeudella, ettei teillä ole käsitystäkään. Se lensi pihalle, kuin leppäkeihäs. Vältti oikeusjutut pelkästään sen takia, ettei tulisi lehtiotsikoita.

        Lisäksi se talon kuntosali työntekijöille on täysin pepusta.


      • En ihmettele.
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Jännä, kuinka paljon ihminen oppii, tajuaa ja tietää jo ensimmäisen päivänsä aikana. Joku piti alakerrassa omaa serveriään, johon latasi laittomasti elokuvia ja pelejä sellaisella nopeudella, ettei teillä ole käsitystäkään. Se lensi pihalle, kuin leppäkeihäs. Vältti oikeusjutut pelkästään sen takia, ettei tulisi lehtiotsikoita.

        Lisäksi se talon kuntosali työntekijöille on täysin pepusta.

        Sielläkö harrastivat peppuseksiä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      322
      10919
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      73
      2381
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      51
      2242
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      35
      1954
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1878
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      164
      1849
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      40
      1408
    8. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      58
      1354
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1349
    10. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      18
      1345
    Aihe