Uusi puolue?

... ja heti?

Ellei perussuomalaiset ota tiukemmin kantaa ajaakseen tätä järjetöntä maahanmuuttobuumia alas, olisi oikein, että Suomeen perustetaan uusi puolue, joka kertoo ja puhuu asiat suomeksi ja selvästi. Tämä jeesustelu ja hyssyttely ja kaikkialle kumartelu pitää loppua!

En muuten äänestä enää perussuomalaisia enkä muitakaan ellei tämä jeesustelu ja loputon kuoliaaksiymmärtäminen lopu.

12

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olkaatten hyvät

      Tämä olisikin teiltä rasisteilta rehellinen veto. Perustakaa yhden asian puolue, niin todellinen kannatuksenne tulisi näkyville.
      Perustakaa puolue! Päärasisti Halla-aho puheenjohtajaksi!
      Me teidän vastustajannekin kannatamme tätä!

      • vain kaksi?

        Kannatti se teidän maahantuoma somalikin tuoda Ouluun rikastuttamaan kulttuuria. Rikastutti tosi paljon. Eikö vaan?


      • faktaa asiasta

        "Oulun kirvessurmat: Somalialaismies hyökkäsi asunnosta - poliisi ampui kahdesti"
        MTV3


      • liian vaikeaa

        Tuollaiselle vihervasurille ja homolain kannattajalle lienee turha yrittää kertoa, että se ei olisi yhden asian puolue vaan tuo olisi yksi asioista jota puolue ajaisi.


      • ollaan ihmisiksi

        "Perustakaa yhden asian puolue, niin todellinen kannatuksenne tulisi näkyville."

        Ei tuo onnistu. Liikeessä on liian monta wannabee ykkösprofeettaa.

        Ainaisesti vain nahisteltaisiin "jottako pesismailalla vai nyrkkiraudoin", ja muusta yhtä tärkeestä.


      • liian vaikeaa kirjoitti:

        Tuollaiselle vihervasurille ja homolain kannattajalle lienee turha yrittää kertoa, että se ei olisi yhden asian puolue vaan tuo olisi yksi asioista jota puolue ajaisi.

        Onnea vaan uudelle puolueelle.


    • ollaan ihmisiksi

      Miten olisi vaikka puolue nimeltään Muutos 2007?

      Tai Muutos 1933? Sillonhan Aatusta leivotiin diktaattori.

      Muutos 1939 olisi huono nimi. Silloin tapahtui Suomen isänmaallisuutta leimaava talvisodan ihme. Äärikansallismieliset kansanryhmiä toisiaan vastaan kiihottavat eivät todellakaan ole isänmaallisia siinäkään mielessä.

      "Isäm maata ei voi pulustaa" (ääri)kansallismielisyydellä. Siitä seuraa aina vain tuhoa.

    • Suomessa on jo

      Suomen kommunistinen puolue.
      Liittykäämme kaikki puolueeseen ja sosialisoikaamme Suomi.
      Ai kysyt, että miksi.
      No paljonko esim. Neuvostoliittoon tahi muihin sosialistisiin valtioihin tuli pakolaisia vuodessa?
      On ainoa järjestelmä, joka suojelee pakolaisilta.
      Eläköön entiset perussuomalaiset, eläköön yhtenäinen SKP.

      • Olen kanssasi samaa

        mieltä vain suljettu järjestelmä estää maahanmuuton.
        Hyvä perussuomalainen skp


    • peilikauhukuva

      Nämä persut ja peilikuvansa "vihervasurit" voisi laittaa jonnekin tynnyriin ja tapelkoot siellä itsensä tärviölle.
      Samoin jotkut persukakarat kuvittelee itseään sankareiksi kun yleistävät muslimirikollisten teot.
      Jokainen oikea ihminen tuomitsee terroristit, mutta yhtälailla mölisevät persut!

    • pelkkää mölyä

      Eihan pers ole tähänkään mennessä saanut asialle mitää aikaan. Suomi24 huutelua vain.

      • ei pitä paikkoosa

        myö perussuomalaiset ollaa vualkauven aikana mm;
        -erotettu yks kansanetustaja
        -muutama avustaja
        . Teuvo näytti kikkelisä
        -timo on letkautellut
        -oomma osatanna uuven puoluvetoimiston ja vastustamma puoluvetukkee vai oisko ollu oiva ?
        tämmäöstä miärree ei ou muut puoluvveet tehnynä


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe