Tulin tänne toimistokoppini koneelle antamaan väliaikatietoja firmamme pikkujouluista...Ilo alkaa olla ylimmillään ja tässä, kun tätä kirjoitan ottaa muuan konttorikotka akka multa just suihin...Nyt pitää panna sitä kiireesti tuossa pöydällä sillä mun täytyy ehtiä löytää vielä aamuyöksi uusi pano hotellihuoneeseeni...Muija kotona vaan penskojen kanssa,kun isi täällä painaa pitkää päivää....Oujeeh
Väliaikatietoja
Jorkki
5
1878
Vastaukset
- s...n
Mikä on nyt tilanne?
- hönö
Pyytää maanantaina palkankorotusta.Ahkerrointisi työilmapiirin hyväksi on toteen pantu;)
- 88283314
olipas hyvä seksi tarina
- spider
Ei taida olla mikään kummonen "konttorikotka" ku ei saa sitä vertaa kiinnostustas heräämään, ett jättäsit tietokonees vähäks aikaa...
Toinen vaihtoehto on, ett toi koko juttu on pelkkää paskaa...
Hauskaa pikkujoulun jatkoa sulle... ja oon edelleen sitä mieltä, ett ois oikein sulle jos joutusit ryömimään hotellihuoneesees yksinäs;)- spider
En hän mä ookkaan ku vuorokauden jäljessä... Mut toivottavasti jouduit viettämään yön yksinäs...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475106- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131828Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701507Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681457- 811204
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321203- 361046
- 421025
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21974