Vasaemmistoliiton 299 ääntä kerännyt Uudenmaan ääniharava Milla "Miffy" Jaakkola avautuu ja esittelee "sulojaan" AlastonSuomi-sivustolla:
"confession
23.11.2010 00:54:49
Minä käytän huumetta nimeltä kannabis.
Nyt voitte vapaasti heittää lokaa.
Olen jo haiseva hippi, riippuvainen, hedonisti, en osaa nauttia elämästä ihan ilman huumeita ja olen sairas sekä vammainen. Nämä olen jo kuullut. Haluan silti sanoa:
Minulla on oikeus kehooni. Sama se haluanko sen sisälle tietynlaista savua vai nyrkkiä, kukaan ei saa tulla aiheuttamaan ylimääräistä kärsimystä minulle sen johdosta. Kenellekään en tee pahaa, mutta haluan nauttia tietyistä asioista jotka tuottavat minulle nautintoa. Voit vapaasti olla tämän johdosta mitä mieltä tahansa, mutta se ei muuta sitä mistä minä nautin. Sinulla ei ole mitään oikeutta tulla riistämään minulta sitä mikä minulle suurinta nautintoa tuottaa vaikka Suomen laki sanoisi mitä. Laki joka polkee ihmisoikeuksia on väärä eikä saata olla laki ensinkään.
Ugh
.(ps. lastensuojelu kävi em. syystä vahtimassa meitä viikon tarkkuudella vuoden verran eikä löytänyt mitään valittamista lasten elinolosuhteista; ei mitään muuta kuin sen, että minun lapseni eivät kotoa opi huumevastaisuutta. tästä on siis myös turha nillittää enää.) " >>>>
http://alastonsuomi.com/Miffy/blogs
Vasuri-klassikko: Milla "Miffy" Jaakkola vasemmiston "prinsessa"
Arkistojen aarteita
2
2362
Vastaukset
- oninjknkjknjknj
Heh,ääniharava ja alta 300 änestäjää...varsinainen..
- jhggfgg
Pitää ymmärtää että nyt puhutaan vasemmistoliitosta. Auringonlaskun puolueen ehdokkaalle 299 ääntä on kova saavutus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt394558Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.532454Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391004Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161975- 107816
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok70804- 48750
- 135749
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,48686- 52680