Olen aika epätoivoinen tämän asian kanssa. Kyseisen ystävän tuntenut koko ikäni ihan vauvaiästä saakka, nyt on viimevuosina tilanne vain pahentunut ja mennyt siihen pisteeseen etten uskalla olla hänen kanssaan edes tekemisissä vaikka haluaisinkin auttaa.
Lisäys vielä, ystävälläni ei ole sukulaisia elossa ja satunnaisia "ei niin tärkeitä" kavereita vain. Joten en todellakaan tiedä minne lähtisi asiaa viemään?
Hän on aina, lapsesta asti ollut todella omistautuva ja mustasukkainenkin jopa minusta. Ei suvaitse muita ystäviä ketä minulla on, ja haukkuu heitä, On myös kertomansa mukaan kehittänyt heille kaikenlaisia "kostosuunnitelmia" mitä haluaisi toteuttaa ihan vain sen takia ,kun he veivät minut häneltä.. (tämä tapahtui joskus 8vuotta sitten)
Muutin erikaupunkiin, hän jäi lapsuudenpaikkakunnalle asumaan perintö omistusasuntoon. Tuhlailee suunnattomasti perintörahaa millä oikeastaan elää ( kouluja ei käynyt loppuun, ei töitä ehkä satunnaisia, silloinkun häntä huvittaa mennä)
Uskon ,että muuttoni laukaisi hänessä jotain, hänestä tuli vielä enemmän tunnekylmempi ihminen, ei välitä tunteista ja olen huomannut ettei hän tunne minkäänlaista empatiaa tai sympatiaa. Hän on todella julma. Myös välillä puhuu outoja, kerran kertoi hänessä olevan demoneita.
Hän tekee impulsiivisia hankintoja, jotka unohtaa, paras oli ehkä koira jonka valehtelemalla sai ostettua (kasvattaja ei olisi myynyt vaikeaa rotua ihmiselle kenellä ei ole kokemusta) ja jälkeenpäin sain kuullakin hänen valehdelleen ties mitä kokemusta kasvattajalleen. Pian oli lopettanut koiran ,ei enää jaksanut.
Hän kertoo blogissaan nauttivansa alistamisesta ja kaikesta "satuttamisesta" seksin aikana.
Kun hänelle soittaa useana päivänä, useaan kertaan, hän saattaa jättää huomiotta jopa kuukausia, jonka jälkeen hän saattaa muistaa tekstiviestillä jossa kertoo että olen hänen parhain ystävänsä.
Sukulaiseni tuntevat hänet myös, ystäväni on hehkuttanut mm.siskolleni miten minä olen hänen sielunsiskonsa ja ollaan läheisempiä kuin kukaan voi koskaan olla? (vaikka saattaa olla vastaamatta puhelimeen kuukausia) eikö kuulostakin jollain tapaa sairaalta? hänen mielestään käytöksessään ei ole mitään outoa, hän ikäänkun ei edes tajua tehneensä mitään vääryyttä tolla vastaamattomuudella
Hän on myös ollut aina patologinen valehtelia. Olen huomannut ajan saatossa hänen tarpeensa valehdella. Pakko valehdella vaikka se olisi jokin aivan naurettava asia. Ja uskoo täysin omiin valheisiinsa, ei taida itse enää muistaa kumpi oli totta ja kumpi keksimää valetta, koska uskoo niin vakaasti omiin tarinoihinsa. Joskus on myös todella harhamaailmoissaan vaikuttaa siltä ,että olisi aineissa mutta tiedän ettei ole.
Viimeeksi kun pyysin häntä käymään, hän sanoi miehelleni muulmuassa ,ettei hän voi koskaan merkitä minulle mitään ,ja että hän kuulemma omistaa minut.. Käyttäytyi muutenkin todella loukkaavasti miestäni kohtaan, ja oli todella mustasukkanen. Tämä riitti mulle, en ole vastannut enää hänen soittoihinsa.
Olen yrittänyt etsiä netistä tietoa. Psykopatiasta on paljon piirteitä, myös epävakaasta persoonasta. Itsetuhoinen hän ei ole..
Auttakaa keksimään?
Mikä mielisairaus ystävälläni voisi olla?
16
126
Vastaukset
- pääsi liiraa!
nuo välilyönti ensin ja pilkku sitten paljastaa sun olevan vanha tuttu mielisairas huuhaalta. Sinä olet se tumma nainen joka on aina lattialla.
- Haukion kala
Tai sit blondi.
- Vikaavikaavikaa
Ei ole iso vika mut paha kun se on päässä.
Tuli mieleen narsisti.
- +,.
Näitä on jokaisen tutuissa :)
- Entäs sitten, kun...
Huomionkipeä narsisti. Sellaiset tapaukset yhteiskunnassamme ovat lisääntyneet merkittävästi johtuen tiedon laajentumisesta, johtuen putkiradiosta, sitten matkaradiosta, sitten musta-valko telkkarista, sitten väritelkkarista, sitten puhelimesta, sitten puhelinvastaajasta, sitten commodore kuusysistä eiku kuusnelosesta, sitten tietokoneesta, sitten autoradiosta, sitten autopuhelimesta, sitten surkeasta Nokian kännykästä, sitten kännykästä, sitten paremmista tietokoneista, sitten internetistä, sitten älypuhelimesta, sitten messingeristä, sitten facebookista, sitten youtubesta
- SITTEN VAIN TAIVAS ON RAJANA. - ap124455
Entäs sitten, kun... kirjoitti:
Huomionkipeä narsisti. Sellaiset tapaukset yhteiskunnassamme ovat lisääntyneet merkittävästi johtuen tiedon laajentumisesta, johtuen putkiradiosta, sitten matkaradiosta, sitten musta-valko telkkarista, sitten väritelkkarista, sitten puhelimesta, sitten puhelinvastaajasta, sitten commodore kuusysistä eiku kuusnelosesta, sitten tietokoneesta, sitten autoradiosta, sitten autopuhelimesta, sitten surkeasta Nokian kännykästä, sitten kännykästä, sitten paremmista tietokoneista, sitten internetistä, sitten älypuhelimesta, sitten messingeristä, sitten facebookista, sitten youtubesta
- SITTEN VAIN TAIVAS ON RAJANA.Narsisti vai vaan narsistisia piirteitä omaava henkilö?
jotain hänessä on, todella pielessä.
t. Aloittaja - No on vähän hullu.
ap124455 kirjoitti:
Narsisti vai vaan narsistisia piirteitä omaava henkilö?
jotain hänessä on, todella pielessä.
t. AloittajaHuomionkipeä, mustasukkainen ja ailahtelevainen. Taitaisi olla lähellä totuutta.
Erittäin epävakaa persoona. Itsetunnon puute tosi raju. Pään sisäiset vierailut mielisairauden puolella hajottavat sekavaa balettia entisestään.
- tuumailija.
kuulostaa huuhaan vajukilta, jolla on pahoja harhoja ja luulee olevansa maailman napa vaikka onkin vain peräaukko.
- Narsisti2
Narsisti
- Juristi1
Hoida oma pääsi ensin kuntoon
skitsofrenia?
- molemmat
Paska tyhmä paska
- ikävätmuistot
Skitso mikä skitso. Hänen kanssaan ei sovi leikitellä. Kokemusta on.
- häijy
Mä en jaksa lukea hehtaari-tekstejä. Tiivistä saatana!!
Diagnoosi on aika helvetin helppo, ootte kaiikki skitsoja ja psykoja. Lääkitys uusiksi ja pakkohoitoon joka sorkka.
Labotomia odottaa... Pistän 15 egeä vetoa väittäessäni, että aloitusviesti on naapurin, v.v;n kirjoittama. Se näkee paljon vaivaa voidakseen osoittaa minut niin hulluksi, että pehmustettu auto korjais mut lopunikäiseen psykiatriseen hoitoon.
Se alkoi puuhaamaan kansalaistukea idealleen presidentti Ahtisaaren aikana. Sai Yle:n Kymenlaakson alueradioonkin aikaseks ääninauhan.
Se valittajaryhmä esitti Ahtisaarelle hänen maakuntakiertueellaan, alueellaan elävästä oudosta tyypistä.
En tietenkään käsittänyt, että v.v oli hankkeen takana. Asutaan samoilla kujilla. Vasta typeristä nettikirjoituksistaan tiesin, että ex-evakko oli asialla.
Sen typerässä nettiviestissä luki näin näin: Reikihoitajan oma mielenterveys.
Äijä oli nähnyt nettikirjoituksistani, että h a r r a s t a n reikimeditaatiota. En ole tehnyt reikihoitoa kenellekään.
Hihhuli-kd-(heitto)uskovaisena v.v uskoo, että itsehoitojärjestelmä reiki olisi itsestään perrrrkeleestä lähtöisin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663372Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh453184Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1222688- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä861487- 391330
- 821199