Vakava aukko, mutta missä viipyy korjaus? Koska on taas turvallista asioida windowsilla? Käytän Ubuntua asiointiin, kunnes saavat korjattua, se on turvallinen.
http://www.tivi.fi/kaikki_uutiset/nyt microsoftia kylla kyrsii google paljasti jo toisen paikkaamattoman windowsaukon/a1042808
Missäs ne windowsin tietoturvapäivitykset taas viipyy?
microsoft kusee taas
3
118
Vastaukset
- mikkistä kyrsii
Paniikki päällä mikkiksellä. Odotettavissa koneet tilttaavia päivityksiä.
- Sama se..!
Eipä tiltannut ainakaan minulla, hyvin on tietoturvapäivitykset asentuneet ennenkin.
Mutta miten llie....> Fataali bugi? Steam hävitti Linux-käyttäjän kaikki tiedot...!!!!!!!- huihai siinä se
......16.1. 16:16 Steam-pelipalvelun Linux-versiosta on mahdollisesti löytynyt erittäin vakava virhe...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317746
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455260- 594822
- 763497
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162035Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗321981- 311849
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441707- 371649
- 1631489