Vakava aukko, mutta missä viipyy korjaus? Koska on taas turvallista asioida windowsilla? Käytän Ubuntua asiointiin, kunnes saavat korjattua, se on turvallinen.
http://www.tivi.fi/kaikki_uutiset/nyt microsoftia kylla kyrsii google paljasti jo toisen paikkaamattoman windowsaukon/a1042808
Missäs ne windowsin tietoturvapäivitykset taas viipyy?
microsoft kusee taas
3
106
Vastaukset
- mikkistä kyrsii
Paniikki päällä mikkiksellä. Odotettavissa koneet tilttaavia päivityksiä.
- Sama se..!
Eipä tiltannut ainakaan minulla, hyvin on tietoturvapäivitykset asentuneet ennenkin.
Mutta miten llie....> Fataali bugi? Steam hävitti Linux-käyttäjän kaikki tiedot...!!!!!!!- huihai siinä se
......16.1. 16:16 Steam-pelipalvelun Linux-versiosta on mahdollisesti löytynyt erittäin vakava virhe...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614317
- 1053485
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373140Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262598- 452297
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52069- 221984
- 1901848
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951542Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91368