...on jo vuosia ollut sellainen, että karautan omalla autolla paikalle ja hörpiskelen yhden keskikaljan siinä ruokailua odotellessa. Sitten kun olen syönyt, toivottelen pöydässä oleville hyvää illanjatkoa ja ajan kotiin.
Ainoat motiivit osallistua mainittuun ammattiosaston pikkujouluun ovat erinomainen ruoka ja se, että maksan sievoisen summan jäsenmaksuja vuodessa.
Minun pikkujoulu...
4
2313
Vastaukset
- Paskanjauhamiseen kyllästynyt
pikkujouluni on nykyään sellainen etten enään edes viitsi lähteä sinne kuuntelemaan sitä retoriikkaa kuinka korvaamaton työntekijä on firmalle, kun loput 364 päivää saa kuulla olevansa kävelevä kuluerä. Ei pätkääkään kiinnosta kuunnella niitä itseään täynnä olevia paskantärkeitä pikku-johtajia imeline eukkoineen.
- samalla linjalla liikutaan
olet oikeassa jonnin joutavaa hapatusta ja kuuluu samaaan satsiin kuin harjakaiset,raksalla painetaan kuin viimeistä päivää ja harjakaisten tultua kuvioihin ollaan parhaita työntekijöitä sekä se,että se sana muoto on yleisesti"kuinka me nostettiin tämä talo pytinkiin..." sanoo normaalisti sellainen ykksilö,joka ei tiedä rakentamisesta mitään ja ne koru puheet pikku jouluissa on aivan samat.
- ilman
hei liity ytk;työttömyys kassaan
www.ytk.fi
jäsenmaksu tältä vuodelta 50 ekee. ???? - sinua
vaikka olet sinkku toivon että löydät elämäsi naisen ja sängyn!! sekä jatkat samaan rataa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2812221Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys161640Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2141342Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851155- 761134
Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60963TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p18934Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva135915- 51876
Mä tuun aina rakastamaan sua J
Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai61843