...on jo vuosia ollut sellainen, että karautan omalla autolla paikalle ja hörpiskelen yhden keskikaljan siinä ruokailua odotellessa. Sitten kun olen syönyt, toivottelen pöydässä oleville hyvää illanjatkoa ja ajan kotiin.
Ainoat motiivit osallistua mainittuun ammattiosaston pikkujouluun ovat erinomainen ruoka ja se, että maksan sievoisen summan jäsenmaksuja vuodessa.
Minun pikkujoulu...
4
2327
Vastaukset
- Paskanjauhamiseen kyllästynyt
pikkujouluni on nykyään sellainen etten enään edes viitsi lähteä sinne kuuntelemaan sitä retoriikkaa kuinka korvaamaton työntekijä on firmalle, kun loput 364 päivää saa kuulla olevansa kävelevä kuluerä. Ei pätkääkään kiinnosta kuunnella niitä itseään täynnä olevia paskantärkeitä pikku-johtajia imeline eukkoineen.
- samalla linjalla liikutaan
olet oikeassa jonnin joutavaa hapatusta ja kuuluu samaaan satsiin kuin harjakaiset,raksalla painetaan kuin viimeistä päivää ja harjakaisten tultua kuvioihin ollaan parhaita työntekijöitä sekä se,että se sana muoto on yleisesti"kuinka me nostettiin tämä talo pytinkiin..." sanoo normaalisti sellainen ykksilö,joka ei tiedä rakentamisesta mitään ja ne koru puheet pikku jouluissa on aivan samat.
- ilman
hei liity ytk;työttömyys kassaan
www.ytk.fi
jäsenmaksu tältä vuodelta 50 ekee. ???? - sinua
vaikka olet sinkku toivon että löydät elämäsi naisen ja sängyn!! sekä jatkat samaan rataa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1748483KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4537657Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763890Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521633726Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183074Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään552865Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442081- 1262076
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231903Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211841