Kertokaas hyvä kansa, et kumpi on parempi Indx vai Jane...???mä oon ite ehdottomasti sitä mieltä, et Indx vetää pidemmän tikun..!!!siis mä tykkään niin paljon siit Arista...IhQ poika...
Indx vai Jane....???
19
1920
Vastaukset
- ontse
ehkä jane on parempi.......molemmat sai levytyssopimuksen joten väliäkö sillä!?!
- -Mie vaan-
Moi!! :) Musta indx on PAAAALJON parempi todellakin.. Ari on söpö, mut ite tykkään Renestä!! :) :) :) Hauskoja jatkoja sulle..
- Indx fani!
Indx tietty!! Ari on ainakin se joka on ansainnu voiton ja osa bändiä se on tsempannu eniten kaikist koko kisan aikana!!
- Mia-fani
Jane on todellakin parempi!!
- jane is my name...
Mia-fani kirjoitti:
Jane on todellakin parempi!!
joo, jane on parempi!....mä tykkään miasta, vai oliko se miia? no silti, se on paras! janen laulut iskevät! indx-laulut on jo vähän liian ulkoa opetellut...ja ne liikkeet!
ja muutenkin... jane is my name! siis mun nimi on jane! - Indx On Hajonnut
jane is my name... kirjoitti:
joo, jane on parempi!....mä tykkään miasta, vai oliko se miia? no silti, se on paras! janen laulut iskevät! indx-laulut on jo vähän liian ulkoa opetellut...ja ne liikkeet!
ja muutenkin... jane is my name! siis mun nimi on jane!Taisi tulla indxille loppu äkkiä, missä koko hemmetin bändi on? onko ne sit tehneet "kamikazen" ku ei oo kuulunu mitään koko bändisät??
- angelique88
mielestäni Indx on parempi.
mutta Indx on mielestäni huono nimi bändille..
jos nimen perusteella pitäisi sanoa
kumpi on parempi Indx vai Jane,niin se olisi
ehdottomasti Jane - LinDe-MiiA
Moikkis !!
Mun mielestä ehdottomasti Indx on parempi.
ne tanssii hienommin.. Vaikka onhan tytötkin hyviä ollu.
Mut pojat vei voiton.
Mutta nimissä.. Jane- bändin nimi on jo olemassa, joten mitäköhän ne sille tekee..
Indx :iä ei taas oo ollu nimenä..
Mutta Kyllä se oikeekin voitti, minkä halusin. - rene parempi
ja INDX paras!!!!!
- petra
..on parempi ;)
- saiggu
Jane on ihan paras!!!
Niillä on hyviä biisejä!!!!
Indx on kans ihan jees!!!!
- ~OoOoOo~
INDX ON MUN MIELESTÄ PAREMPI KU JANE...POJAT ON PALJON ENERGISEMPII...NE KAIKKI ON IHANII:)
- mandu
mun mielestä ihan rehellisesti,molemmat on ns trendi ilmiö..ne tulee ja ne menee,ei ne näköjään pysyny kauaa valokeilassa!Kyllähän toki muutama palvova fani seuraa heitä ja ostaa cd:eet, mutta indx(söpöstä arista huolimatta) ovat jo menneen talven lumia!
ei popstar bändit kauaa pysy koossa,sen huomasimme gimmel bändistä!
ei tollaset tekemällä tehdyt bändit..ei se vaan kestä!(ainakaan kauaa)
sdaattavathan ne osata laulaa ja tanssia tai näyttää hyviltä...mutta ei tollaset "poikabändit/tyttöbändit oo olluikinä mun juttu :) - jennyliini
siis aivan ehdottomasti se on indx!!!!
indx on aivan best!! - make
ehkä kunnioituksen ansaitsee ennenmminki sellanen yhtye jotka laulavat ja soittavat itse, ja vielä jos osais tehdä biisitkin itse. JA JOKA ON KOOTTU ITSE!! ohjelmissa kootaan vaan kaupallisia muka-hyviä yhtyeitä, joissa voi olla ihan hyviä laulajiakin, mutta jotka eivät todellakaan olisi itse ikinä päässeet pinnalle. kyllähän itsellä on sympatiat jacksonin puolella, mutta hän pärjäisi ihan hyvin yksin, ja olisi varmasti päässyt pinnalle ilman popstars-hömppää!!
siinä se on sitten turha selitellä että:ei me mikään tuote olla vaan ihan oikee bändi ja meil on kauheen KIVAA!!- Ainut järkevä
Minusta en kummatkin on ihanakuheita siis niinkuin otetaan vaan pakolla jotkut esim. Idolsissa Jackson tippui heti karsinnoissa ja popstarssissa se pääsi bändiin??!! Eikö jo se todista, että popstars on B-luokan juttu.
- Tonttu_099
Jane on selvästi parempi
- noora
jane oli ehottomasti parempi!!
- Kaverille kans
http://www.indxmusic.fi/foorumi/viewtopic.php?t=56&sid=dc55e0eadb2e754d06595b9015b765cf
kertokaa se heillekin:-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1082619
- 1072052
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2071583Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41575Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581021
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976