Indx vai Jane....???

*wing,wing*

Kertokaas hyvä kansa, et kumpi on parempi Indx vai Jane...???mä oon ite ehdottomasti sitä mieltä, et Indx vetää pidemmän tikun..!!!siis mä tykkään niin paljon siit Arista...IhQ poika...

19

1892

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ontse

      ehkä jane on parempi.......molemmat sai levytyssopimuksen joten väliäkö sillä!?!

    • -Mie vaan-

      Moi!! :) Musta indx on PAAAALJON parempi todellakin.. Ari on söpö, mut ite tykkään Renestä!! :) :) :) Hauskoja jatkoja sulle..

    • Indx fani!

      Indx tietty!! Ari on ainakin se joka on ansainnu voiton ja osa bändiä se on tsempannu eniten kaikist koko kisan aikana!!

      • Mia-fani

        Jane on todellakin parempi!!


      • jane is my name...
        Mia-fani kirjoitti:

        Jane on todellakin parempi!!

        joo, jane on parempi!....mä tykkään miasta, vai oliko se miia? no silti, se on paras! janen laulut iskevät! indx-laulut on jo vähän liian ulkoa opetellut...ja ne liikkeet!

        ja muutenkin... jane is my name! siis mun nimi on jane!


      • Indx On Hajonnut
        jane is my name... kirjoitti:

        joo, jane on parempi!....mä tykkään miasta, vai oliko se miia? no silti, se on paras! janen laulut iskevät! indx-laulut on jo vähän liian ulkoa opetellut...ja ne liikkeet!

        ja muutenkin... jane is my name! siis mun nimi on jane!

        Taisi tulla indxille loppu äkkiä, missä koko hemmetin bändi on? onko ne sit tehneet "kamikazen" ku ei oo kuulunu mitään koko bändisät??


    • angelique88

      mielestäni Indx on parempi.
      mutta Indx on mielestäni huono nimi bändille..
      jos nimen perusteella pitäisi sanoa
      kumpi on parempi Indx vai Jane,niin se olisi
      ehdottomasti Jane

    • LinDe-MiiA

      Moikkis !!
      Mun mielestä ehdottomasti Indx on parempi.
      ne tanssii hienommin.. Vaikka onhan tytötkin hyviä ollu.
      Mut pojat vei voiton.
      Mutta nimissä.. Jane- bändin nimi on jo olemassa, joten mitäköhän ne sille tekee..
      Indx :iä ei taas oo ollu nimenä..
      Mutta Kyllä se oikeekin voitti, minkä halusin.

    • rene parempi

      ja INDX paras!!!!!

    • petra

      ..on parempi ;)

      • saiggu

        Jane on ihan paras!!!
        Niillä on hyviä biisejä!!!!
        Indx on kans ihan jees!!!!


    • ~OoOoOo~

      INDX ON MUN MIELESTÄ PAREMPI KU JANE...POJAT ON PALJON ENERGISEMPII...NE KAIKKI ON IHANII:)

    • mandu

      mun mielestä ihan rehellisesti,molemmat on ns trendi ilmiö..ne tulee ja ne menee,ei ne näköjään pysyny kauaa valokeilassa!Kyllähän toki muutama palvova fani seuraa heitä ja ostaa cd:eet, mutta indx(söpöstä arista huolimatta) ovat jo menneen talven lumia!
      ei popstar bändit kauaa pysy koossa,sen huomasimme gimmel bändistä!
      ei tollaset tekemällä tehdyt bändit..ei se vaan kestä!(ainakaan kauaa)
      sdaattavathan ne osata laulaa ja tanssia tai näyttää hyviltä...mutta ei tollaset "poikabändit/tyttöbändit oo olluikinä mun juttu :)

    • jennyliini

      siis aivan ehdottomasti se on indx!!!!
      indx on aivan best!!

    • make

      ehkä kunnioituksen ansaitsee ennenmminki sellanen yhtye jotka laulavat ja soittavat itse, ja vielä jos osais tehdä biisitkin itse. JA JOKA ON KOOTTU ITSE!! ohjelmissa kootaan vaan kaupallisia muka-hyviä yhtyeitä, joissa voi olla ihan hyviä laulajiakin, mutta jotka eivät todellakaan olisi itse ikinä päässeet pinnalle. kyllähän itsellä on sympatiat jacksonin puolella, mutta hän pärjäisi ihan hyvin yksin, ja olisi varmasti päässyt pinnalle ilman popstars-hömppää!!
      siinä se on sitten turha selitellä että:ei me mikään tuote olla vaan ihan oikee bändi ja meil on kauheen KIVAA!!

      • Ainut järkevä

        Minusta en kummatkin on ihanakuheita siis niinkuin otetaan vaan pakolla jotkut esim. Idolsissa Jackson tippui heti karsinnoissa ja popstarssissa se pääsi bändiin??!! Eikö jo se todista, että popstars on B-luokan juttu.


    • Tonttu_099

      Jane on selvästi parempi

    • noora

      jane oli ehottomasti parempi!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5045
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe