http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1421398477423.html
Tulipa tuolla itsekin autoiltua muutamia satoja kilometrejä just kuluneena perjantaina. Keli ei mikään huippuhuono ollut, eikä kyllä mikään hyväkään. Ihan normaalisti pystyi kuitenkin ajamaan.
Muutamat idiootit ajoivat suht hyvissä olosuhteissa 60 km/h 80:n alueilla ja keräsivät taakseen jonoja. Jonottajista vain harva lähti ohittamaan sitä keulilla hidastelevaa. Välit liian ahtaita, joten minullekin jäi mahdollisuudeksi vain ohittaa kaikki letkat kerralla, ei niihin ahtaisiin väleihin viitsinyt koukkia, kun tietäähän sen, että siitä alkaa vaan valoshow takana ja tööttäily.
Teillä oli loskaa/sohjoa, liian paljon, loskan poistajia ei näkynyt missään. Suolatuilta kuitenkin vaikuttivat päätiet, mutta eihän sillä suolauksella sitä sohjoa/loskaa teiltä poisteta, sehän vaan kasaantuu teiden suuntaisiksi valleiksi. Päätieltä jos poikkeaa suolaamattomille ja pelkästään auratuille sivuteille, niin paljon parempihan siellä on ajaa.
Loskaliirrot aiheuttaa onnettomuuksia ja kukaan ei aja uusilla renkailla, liian usein liian leveilläkin renkailla ajetaan, se kun on ollut niin muka muotia.
Nokkakolari jälleen!
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043558
- 623207
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342704- 822507
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706