Sairasta touhua

VIVAMOSSA

Alussa toivotetaan tervetulleeksi, ja jos rehellisesti kertoo olevansa homoseksuaali alkaa rukouskamjanja ”eheytymisen” puolesta. Jos eheytymistä ei tapahdukaan, aletaan syyttämään uskon puutteesta ja tunnustamattomista synneistä. Panokset kovenevat helvettituomioineen ja monenlaisena syrjintänä. Jos yrittää puolustaa itseään ja kritisoi tuomitsijoitaan, saa kuulla olevansa riivattu ja hylätään Saatanan haltuun. Tämä on valitettavasti todellisuutta tämän päivän kirkossa, onneksi ei kuitenkaan aivan kaikissa seurakunnissa.

8

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huomioni

Vastenmielisimmät ihmistyypit ovat niitä jotka kaksinaamaisesti kuiskivat tukeaan seksuaalisille vähemmistöille, mutta kuitenkin väärinkäytöksistä hiljaa olemalla puolustavat henkistä väkivaltaa ylläpitäviä rakenteita.

• kunhan kysyn ?

Tässä samoin, evlut, lukija, zelig, häirikköuskis, vivamossa j n e.....

Sinulla on keskustelut kesken, miksi et jatka uskovien herjaamista täällä, kun aloituksiakin teet ?

Olet kuitenkin väittänyt olevasi uskossa lapsesta saakka ?

Eikö sulla ole mitään sanottavaa ?

• paholaisenkirkko

Miksi kiusaat itseäsi ,mene sellaiseen kirkkoon joka hyväksyy kaiken saastaisuuden .

• pahavaihyvä

Jos kerran olet homo ,niin miksi hakeudut uskontoon joka tuomitsee homouden,vai etkö sitä tiennytkään .Jos haluat uskovien piiriin ,niin lue ensiksi mitä vaatimuksia siihen kuuluu .Raamatusta ilmenee sellaisia kohtia jotka tuomitsevat homouden . " Se
      on kauhistus Jumalan silmissä " .Olen pahoillani ,jos se ei miellytä sinua .

• vapaa_valinta

Älä aloittaja sure. Synnitekosi ei ole ainutkertainen. Siksi kaikki synnintekijät, sen eri muodot tuomitsee Herra ja kysehän on perillepääsystä.
      ts. jos aikoo perille, on tehtävä parannus. Jos ei, niin eihä pakko ole taivastiellä olla. Sillä kaikkihan ovat valintojen äärellä siinä "hyvän ja pahantiedon" puulla.
      Toiset syö siitä ja toiset eivät.

• Immeinenkin

Sitä olen ihmetellyt että miksi pitää mennä sellaiseen porukkaan jossa arvot menevät pahasti ristiin ja sitten valitetaan ja itketään kun sorretaan. Varmasti löytyy porukka jossa ajatellaan samanlailla homoudesta.

Miten mahdettaisiin kokoomuksessa suhtautua tyyppiin, joka pyrkii jäseneksi ja ajatukset ovat täysin vasemmalta? Pitääkö silloin sit itkeä kun ei hvyäksytä sellaisena kuin itse on, miksei kokoomuslaiset muuta politiikkaansa kommarien ehdoilla? Kokoomuksessa sorretaan nyyh nyyh.

• SairaitaOllaanKaikki

Niin en tiedä onko tästäkään mitään apua, mutta kirjoitanpa nyt kuitenkin .. Asia on tietysti niin että Raamatussa on kerrottu paljon asioista jotka ovat Jumalaa vastaan .. älä varasta, älä tee huorin. älä murhaa .. onhan näitä .. ja on myös sanottu, että älä makaa samaa sukupuolta olevan kanssa .. Nyt on niinkin että me ihmiset olemme kaikki jotenkin rikkinäisiä - ainakin jos meitä katsotaan Jumalan täydellisyyden valossa - ja Raamatun opetus on Jumalan täydellisyyden valossa .. Se kertoo Jumalan täydellisyydestä ja kuinka me ihmiset teemme sellaista mikä ei ole hyvä Jumalan edessä - me kaikki olemme itsessämme vajavaisia ja vailla iankaikkista elämää, koska me kaikki olemme sellaisia kuin olemme.

Joten siinä suhteessa olemme kaikki samalla viivalla, synnit tulee meidän kaikkien tunnustaa .. jos mieli Jumalan valtakuntaan .. ei sillä ole mitään tekemistä itse pelastuksen kanssa jos ihmiset ovat sinua vastaan tai puolestasi, sillä ei ihmiset ketään pelasta .. vaan Jumala .. siksi meidän tulee katsoa minkälainen suhde meillä on Jumalaan .. joten käännä katseesi ihmisistä Jumalaan .. tietäen että olet vain yksi meistä jotka tarvitsevat armoa pelastuakseen .

• sinapinsiemenenverran

Jos sinä olet ottanu Jeesuksen Herraksesi ja uskot että hänen täytetty työnsä ristillä riittää kattamaan menneet, nykyiset sekä tulevat synnit, sairaudet ja kaiken muun niinkuin raamattu lupaa, olet armon "koulutettavana" (sana lupaa tämän) et ihmisen tai lain. Jos niin ajattelet ja tunnustat, se mitä muut sanoo ei ole väliä..Ja luota että sen minkä Herra aloittaa hän vie päätökseen, asiat ovat hyvin ja voit jopa nähdä nämä ihmiset uudessa valossa :)
      Jumala ei huolehdi sanassaan synnistä...se on täytetty, ei ole enää mitään huolehdittavaa.
      Sen sijaan lain alla olevat tai armon ja lain sekoitusta viljelevät saivat Paavalilta kaksois tuomion/kirouksen niskaansa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      71
      2963
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2564
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2225
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2138
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1956
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1702
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1536
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1487
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      27
      1302
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      19
      1195
    Aihe