Kaikki JHVH:n ja juutalaisten viholliset tuhoutuvat...

.
...mutta kaikki ne, jotka Adon Yeshuaa rakastavat, tulevat loistamaan kuin aurinko Hänen ikuisessa kuningaskunnassaan aina ja iankaikkisesti !

Kaikille JHVH:n vihollisille on tarpeen tutustua edesmenneestä Yasser Arafatista tehtyyn Honest -raporttiin seuraavassa nettiosoitteessa (varaudu, että filmin latautuminen kestää jonkin aikaa):

http://www.honestreporting.com/m/legacy.asp

Siunausta Yeshuassa !
.

5

428

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KTS

Väärin. JHVH:n palvelijat tuhoutuvat ja Jeesuksen Kristuksen palvelijat voittavat.

Ilmestyskirjan peto viittaa näet selkeästi planeetta Saturnukseen. Tätä väittämää voidaan perustella sillä, että Saturnus oli muinaisella kaldean kielellä (astrologien perinteisellä kielellä) nelikirjaiminen sana: STUR. Tuo sana muutettuna lukuarvoiksi sekä kaldealaisella että hebrealaisella aakkostolla on: S (samech)=60, T (tav)=400, U (vav)=6, R (resh)=200 eli 666.

Lisäksi kun tiedämme, että perinteisesti Saturnusta on pidetty juutalaisten planeettana ja heidän kansallisena suojelushenkenään. Tätä mieltä ovat olleet mm. roomalainen historioitsija Tacitus (Histories V.4), Teosofisen seuran perustaja Helena Blavatsky sekä juutalaisten omat traditionaaliset rabbit, kabbalistit ja esoteeriset kirjoittajat kuten esimerkiksi kuuluisa ennustaja Michel Nostradamus. Jupiterin ja Saturnuksen noin kerran 20 vuodessa tapahtuvaa kirkasta konjunktiota juutalaiset itse kutsuivat "Daavidin tähdeksi" ja onpa Beetlehemin joulutähteäkin arveltu noiden kahden planeetan yhdessä synnyttämäksi valoilmiöksi, joka antoi itämaan tietäjille vihjeen Palestiinassa syntyvästä uudesta kuninkaasta. Myös juutalaisten oma lepopäivä sabatti osuu lauantaiksi, joka on monessa eri kulttuurissa, myös juutalaisuudessa, nimenomaan Saturnuksen (Saturday) oma päivä.

Tuo pedon luku 666 ilmenee geometrisenä symbolina myös Israelin symbolissa, Daavidin tähdessä, jossa on kuusi reunakärkeä, niistä lähtevät kuusi kolmiota sekä kuusitahokkaan muotoinen keskusta eli kolme sisäkkäistä kuutosta. Tämä hyvin tuntemamme ja teosofienkin tunnukseen kuuluva kahdesta kolmiosta koottu kuusisakarainen merkki ei ole alunperin millään tavoin liittynyt juutalaisuuteen eikä juutalaiseen kansaan. Itseasiassa sen varsinainen nimikin on Salomonin Sinetti. Tämä ei tarkoita, että se liittyisi muinaiseen kuningas Salomoon, vaan tämäkin nimi symbolille annettiin vasta joskus keskiajalla juutalaisten kabbalistien toimesta. 1500-luvun alussa Saksassa eli nykyään kuuluisan ja rikkaan Rotschild-suvun kantaisä, joka oli kiinnostunut Kabbalasta. Hänen sukuvaakunansa muodosti punainen kilpi (saksaksi Rot Schildt). Kiinnostuttuaan Kabbalasta, hän kertoi kaikille kääntyneensä juutalaisuuteen, vaikka hän itse asiassa kääntyikin vain kabbalismiin monen nykyajan Hollywood-tähden tapaan. Tämän kääntymyksensä merkiksi hän liitti vaakunaansa kabbalismiin läheisesti liittyvän keltaisen Salomonin Sinetin eli ns. "Daavidin tähden". Vuosisatojen mittaan tämä kuusikanta sitten vakiintui symboloimaan juutalaisuutta laajemminkin. Kun siionistista liikettä perustettiin 1800-luvulla, suostutteli silloinen paroni Rotshild siionistisen liikkeen isää Theodor Hertzliä ottamaan kuusikannan siionistiliikkeen ja tulevan juutalaisvaltion symboliksi ja sellaisena se tunnetaan vielä tänäkin päivänä. Saturnus, jonka tunnusluku on 666 on siis tämän näkökulman mukaan yhtä kuin juutalaisten kansallishaltija, lain jumala, lain kirouksen alkuunpanija ja ilmestyskirjan peto. Ja tuo hänen visuaalinen merkkinsä olisi siis Daavidin tähti.

• rasismia vastaan

sadut ovat parempia kuin nämä sinun esittämäsi, kilpailet nyt alalla jossa kykysi eivät kerta kaikkiaan riitä... Myös kaiketi on tarkoitus että täällä edes yritettäisiin pysyä asiassa ja täysjärkisyydessä- silloinkin kun sheriffiä ei ole.

• .
        Ei ole niin kuin kirjoitit, vaan Israelin Pyhä on sekä VT:n että UT:n J-H-V-H ELOHIM eli ADONAI, joka on ehdottomasti korkein auktoriteetti koko maailmankaikkeudessa. Jesajan kautta Hän julistaa kansalleen Israelille: (Jes.43:11-21)

"10. Te olette minun todistajani, sanoo ADONAI, minun palvelijani, jonka minä olen valinnut, jotta te tuntisitte minut ja uskoisitte minuun ja ymmärtäisitte, että minä se olen. ENNEN MINUA EI OLE LUOTU YHTÄKÄÄN JUMALAA, EIKÄ MINUN JÄLKEENI TOISTA TULE.

11. Minä, minä olen ADONAI, eikä ole muuta pelastajaa, kuin minä.

12. Minä olen ilmoittanut, olen pelastanut ja julistanut, eikä ollut vierasta jumalaa teidän keskuudessanne. Te olette minun todistajani, sanoo ADONAI, ja minä olen Jumala.

13. Tästedeskin minä olen sama. EI KUKAAN VOI VAPAUTTAA MINUN KÄDESTÄNI; minkä minä teen, kuka sen peruuttaa?

14. Näin sanoo ADONAI, teidän LUNASTAJANNE, ISRAELIN PYHÄ: Teidän tähtenne minä lähetän sanan Baabeliin, minä syöksen heidät kaikki pakoon, syöksen kaldealaiset laivoihin, jotka olivat heidän ilonsa.

15. Minä, ADONAI, olen teidän Pyhänne, minä, Israelin Luoja, olen teidän kuninkaanne.

16. Näin sanoo ADONAI, joka teki tien mereen ja polun valtaviin vesiin,

17. joka vei sotaan vaunut ja hevoset, sotaväen ja sankarit kaikki; he vaipuivat eivätkä nousseet, he raukenivat, sammuivat niinkuin lampunsydän:

18. Älkää entisiä muistelko, älkää menneistä välittäkö.

19. Katso, minä teen uutta; nyt se puhkeaa taimelle, ettekö sitä huomaa? Niin, minä teen tien korpeen, virrat erämaahan.

20. Minua kunnioittavat metsän eläimet, aavikkosudet ja kamelikurjet, koska minä johdan vedet korpeen, virrat erämaahan, antaakseni kansani, minun valittuni, juoda.

21. KANSA, jonka minä olen itselleni valmistanut, ON JULISTAVA MINUN KIITOSTANI."

- - -

Muutama kommentti edellä olevaan:

a) Koskien jaetta 10: On olemassa vain yksi Korkein auktoriteetti, joka on muuttumaton ajasta aikaan. Hän on Israelin Pyhä: J-H-V-H ELOHIM. Jokaisen,joka tahtoo pelastua, on tunnustettava Hänen herrautensa ja oltava kuuliainen Hänen Uuden Liiton Kirjoituksissa ilmoittamalle tahdolleen.

b) Koskien jaetta 11: Hän Israelin Pyhä, ADONAI, on AINOA Pelastaja ja vain Häneen turvaamalla, siten kuin UT:ssa on opetettu, voi syntinen ihminen pelastua.

c) Koskien jaetta 12: Israel kansana on Jumalansa ADONAI'n todistaja, samoin kaikki ne, jotka turvaavat Israelin Jumalaan, ADONAI'hin kuten UT:ssa on opetettu.

d) Koskien jaetta 13: VAIN ja AINOASTAAN Israelin Pyhä, ADONAI ELOHIM, voi ja tahtoo pelastaa ihmiset niin Israelista, kuin kaikista muistakin kansoista.

e) Koskien jakeita 14-20: Hän, Israelin Pyhä, ADONAI ELOHIM, on ainoa Lunastaja, kaiken Luoja ja Kuningas, joka johdatti Israelin Egyptin orjuudesta ja on varjeleva heitä vastedeskin ja suojeleva heidät perkeleen vihalta, jota tämä ymmärtämättömien pakanakansain kautta alati lietsoo Juutalaisia kohtaan, kuten on kirjoitettu Ilmestyskirjassa (Ilm.12) ja muuallakin UT:ssa sekä VT:ssa, esim. Danielin kirjassa.

f) Koskien jaetta 21: Jos muistat, niin muutama vuosi sitten Israel voitti Euroviisut iskelmällä, jossa pelkästään ylistetään ja palvotaan Israelin Pyhää, J-H-V-H ELOHIM'ia eli ADONAI'ta. Laulu oli täynnä sanaa:

HALLELUYAH, HALLELUYAH, HALLELUYAH, HALLELUYAH, HALLELUYAH, HALLELUYAH, HALLELUYAH, HALLELUYAH, HALLELUYAH, HALLELUYAH, HALLELUYAH, HALLELUYAH,

- - -

Apostoli Paavali kirjoittaa Israelin Pyhästä esim. seuraavasti: (1.Tim.1:17)

"17. Mutta iankaikkiselle kuninkaalle, katoamattomalle, näkymättömälle, ainoalle Jumalalle, kunnia ja kirkkaus aina ja iankaikkisesti! Amen."

Ei ole pienintäkään epäilystä siitä, etteikö Paavali tässä viitannut Israelin Pyhään, Häneen, josta VT:ssa on kirjoitettu nimellä J-H-V-H ELOHIM !

Oletan sinun, KTS, menneen harhaan tässä asiassa siksi, ettet vielä ymmärrä J-H-V-H ADONAI'n PYHYYTTÄ, joka vaatii synnin rankaisemista. Koska et tätä seikkaa ymmärrä, niin olet etsinyt jotain kiertotietä olla hyväksymättä Korkeinta sellaisena kuin HÄN ON. Siksi olet omaksunut kabbalistisia ja muita salaopillisia selityksiä jumaluudesta.

Kirjoituksesi, että Ilmestyskirjassa muka viitattaisiin Pedon luvulla 666 jollain tavoin Israeliin tai Shabbat'iin tai Saturnukseen ovat höpön höpöä ! Täyttä huuhaata !

Jos ottaisit Raamatun kokonaisilmoituksen ja Ilmestyskirjan kokonaisuuden huomioon, niin ymmärtäisit, että Pedon luvusta puhuttaessa ei kyseessä ole suinkaan Israel tai sen "heimojumala" (kuten aiemmissa teksteissäsi olet väittänyt), vaan lihaksi tullut perkele, joka on VT:n ajoista asti yrittänyt tuhota sekä Israelin kansana, että juutalaiset yksilöinä, samoin kaikki ne valitut Korkeimman Pyhät pakanakansoista, jotka kunnioittavat Israelin Pyhää.

Shabbat on yhä Korkeimman säätämä alkuperäinen lepopäivä. Samoin Israel on kansana edelleen Korkeimman valittu kansa ja tulee aina olemaankin, sillä Jumala ei armolahjojansa eikä kutsumistansa kadu !

Sen lisäksi Korkein on Poikansa Yeshuan kautta lunastanut omaisuudekseen myös kaikki valittunsa kaikista pakanakansoista, joten lopulta on oleva vain YKSI KANSA JA YKSI PAIMEN. Hyvä Paimenemme Yeshua ja me Hänen lampaitansa, jotka Hän johdattaa iankaikkisen elämän vetten lähteille ja on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet meidän silmistämme.

Mikä ihana aika onkaan meillä Yeshuaan turvaavilla edessämme !

Tahdon lopuksi alleviitata sulle KTS (millä tarkoitat: Kristuksen Tosi Soturia), että kuten Johannes kirjoittaa, on sullekin AINOA mahdollisuus päästä iankaikkisesta elämästä osalliseksi hyväksymällä, uskomalla ja omistamalla kohdallesi seuraavat jakeet:
        ( Joh 1:12-13 ja 17:3)

"12. Mutta kaikille, jotka ottivat Hänet (Adon Yeshuan) vastaan, Hän antoi voiman tulla J-H-V-H ELOHIM'in lapsiksi, niille, jotka uskovat Hänen nimeensä,
        13. jotka eivät ole syntyneet verestä eikä lihan tahdosta eikä miehen tahdosta, vaan J-H-V-H ELOHIM'ista."

"3. Mutta tämä on IANKAIKKINEN ELÄMÄ, että he TUNTEVAT Sinut, joka YKSIN olet Totinen J-H-V-H ELOHIM, ja Hänet, jonka Sinä olet lähettänyt, Yeshua HaMashiach'n !"

Edellisen jakeen mukaan on kaikille niille, jotka tahtovat saada osan iankaikkisesta elämästä, EHDOTON VAATIMUS opetella TUNTEMAAN sekä J-H-V-H ELOHIM että Hänen Poikansa Yeshua HaMashiach !

Siunausta Isän ja tämän Pojan Yeshuan tuntemiseen !
        .

• KTS
        Yakov kirjoitti:

.
        Ei ole niin kuin kirjoitit, vaan Israelin Pyhä on sekä VT:n että UT:n J-H-V-H ELOHIM eli ADONAI, joka on ehdottomasti korkein auktoriteetti koko maailmankaikkeudessa. Jesajan kautta Hän julistaa kansalleen Israelille: (Jes.43:11-21)

"10. Te olette minun todistajani, sanoo ADONAI, minun palvelijani, jonka minä olen valinnut, jotta te tuntisitte minut ja uskoisitte minuun ja ymmärtäisitte, että minä se olen. ENNEN MINUA EI OLE LUOTU YHTÄKÄÄN JUMALAA, EIKÄ MINUN JÄLKEENI TOISTA TULE.

11. Minä, minä olen ADONAI, eikä ole muuta pelastajaa, kuin minä.

12. Minä olen ilmoittanut, olen pelastanut ja julistanut, eikä ollut vierasta jumalaa teidän keskuudessanne. Te olette minun todistajani, sanoo ADONAI, ja minä olen Jumala.

13. Tästedeskin minä olen sama. EI KUKAAN VOI VAPAUTTAA MINUN KÄDESTÄNI; minkä minä teen, kuka sen peruuttaa?

14. Näin sanoo ADONAI, teidän LUNASTAJANNE, ISRAELIN PYHÄ: Teidän tähtenne minä lähetän sanan Baabeliin, minä syöksen heidät kaikki pakoon, syöksen kaldealaiset laivoihin, jotka olivat heidän ilonsa.

15. Minä, ADONAI, olen teidän Pyhänne, minä, Israelin Luoja, olen teidän kuninkaanne.

16. Näin sanoo ADONAI, joka teki tien mereen ja polun valtaviin vesiin,

17. joka vei sotaan vaunut ja hevoset, sotaväen ja sankarit kaikki; he vaipuivat eivätkä nousseet, he raukenivat, sammuivat niinkuin lampunsydän:

18. Älkää entisiä muistelko, älkää menneistä välittäkö.

19. Katso, minä teen uutta; nyt se puhkeaa taimelle, ettekö sitä huomaa? Niin, minä teen tien korpeen, virrat erämaahan.

20. Minua kunnioittavat metsän eläimet, aavikkosudet ja kamelikurjet, koska minä johdan vedet korpeen, virrat erämaahan, antaakseni kansani, minun valittuni, juoda.

21. KANSA, jonka minä olen itselleni valmistanut, ON JULISTAVA MINUN KIITOSTANI."

- - -

Muutama kommentti edellä olevaan:

a) Koskien jaetta 10: On olemassa vain yksi Korkein auktoriteetti, joka on muuttumaton ajasta aikaan. Hän on Israelin Pyhä: J-H-V-H ELOHIM. Jokaisen,joka tahtoo pelastua, on tunnustettava Hänen herrautensa ja oltava kuuliainen Hänen Uuden Liiton Kirjoituksissa ilmoittamalle tahdolleen.

b) Koskien jaetta 11: Hän Israelin Pyhä, ADONAI, on AINOA Pelastaja ja vain Häneen turvaamalla, siten kuin UT:ssa on opetettu, voi syntinen ihminen pelastua.

c) Koskien jaetta 12: Israel kansana on Jumalansa ADONAI'n todistaja, samoin kaikki ne, jotka turvaavat Israelin Jumalaan, ADONAI'hin kuten UT:ssa on opetettu.

d) Koskien jaetta 13: VAIN ja AINOASTAAN Israelin Pyhä, ADONAI ELOHIM, voi ja tahtoo pelastaa ihmiset niin Israelista, kuin kaikista muistakin kansoista.

e) Koskien jakeita 14-20: Hän, Israelin Pyhä, ADONAI ELOHIM, on ainoa Lunastaja, kaiken Luoja ja Kuningas, joka johdatti Israelin Egyptin orjuudesta ja on varjeleva heitä vastedeskin ja suojeleva heidät perkeleen vihalta, jota tämä ymmärtämättömien pakanakansain kautta alati lietsoo Juutalaisia kohtaan, kuten on kirjoitettu Ilmestyskirjassa (Ilm.12) ja muuallakin UT:ssa sekä VT:ssa, esim. Danielin kirjassa.

f) Koskien jaetta 21: Jos muistat, niin muutama vuosi sitten Israel voitti Euroviisut iskelmällä, jossa pelkästään ylistetään ja palvotaan Israelin Pyhää, J-H-V-H ELOHIM'ia eli ADONAI'ta. Laulu oli täynnä sanaa:

HALLELUYAH, HALLELUYAH, HALLELUYAH, HALLELUYAH, HALLELUYAH, HALLELUYAH, HALLELUYAH, HALLELUYAH, HALLELUYAH, HALLELUYAH, HALLELUYAH, HALLELUYAH,

- - -

Apostoli Paavali kirjoittaa Israelin Pyhästä esim. seuraavasti: (1.Tim.1:17)

"17. Mutta iankaikkiselle kuninkaalle, katoamattomalle, näkymättömälle, ainoalle Jumalalle, kunnia ja kirkkaus aina ja iankaikkisesti! Amen."

Ei ole pienintäkään epäilystä siitä, etteikö Paavali tässä viitannut Israelin Pyhään, Häneen, josta VT:ssa on kirjoitettu nimellä J-H-V-H ELOHIM !

Oletan sinun, KTS, menneen harhaan tässä asiassa siksi, ettet vielä ymmärrä J-H-V-H ADONAI'n PYHYYTTÄ, joka vaatii synnin rankaisemista. Koska et tätä seikkaa ymmärrä, niin olet etsinyt jotain kiertotietä olla hyväksymättä Korkeinta sellaisena kuin HÄN ON. Siksi olet omaksunut kabbalistisia ja muita salaopillisia selityksiä jumaluudesta.

Kirjoituksesi, että Ilmestyskirjassa muka viitattaisiin Pedon luvulla 666 jollain tavoin Israeliin tai Shabbat'iin tai Saturnukseen ovat höpön höpöä ! Täyttä huuhaata !

Jos ottaisit Raamatun kokonaisilmoituksen ja Ilmestyskirjan kokonaisuuden huomioon, niin ymmärtäisit, että Pedon luvusta puhuttaessa ei kyseessä ole suinkaan Israel tai sen "heimojumala" (kuten aiemmissa teksteissäsi olet väittänyt), vaan lihaksi tullut perkele, joka on VT:n ajoista asti yrittänyt tuhota sekä Israelin kansana, että juutalaiset yksilöinä, samoin kaikki ne valitut Korkeimman Pyhät pakanakansoista, jotka kunnioittavat Israelin Pyhää.

Shabbat on yhä Korkeimman säätämä alkuperäinen lepopäivä. Samoin Israel on kansana edelleen Korkeimman valittu kansa ja tulee aina olemaankin, sillä Jumala ei armolahjojansa eikä kutsumistansa kadu !

Sen lisäksi Korkein on Poikansa Yeshuan kautta lunastanut omaisuudekseen myös kaikki valittunsa kaikista pakanakansoista, joten lopulta on oleva vain YKSI KANSA JA YKSI PAIMEN. Hyvä Paimenemme Yeshua ja me Hänen lampaitansa, jotka Hän johdattaa iankaikkisen elämän vetten lähteille ja on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet meidän silmistämme.

Mikä ihana aika onkaan meillä Yeshuaan turvaavilla edessämme !

Tahdon lopuksi alleviitata sulle KTS (millä tarkoitat: Kristuksen Tosi Soturia), että kuten Johannes kirjoittaa, on sullekin AINOA mahdollisuus päästä iankaikkisesta elämästä osalliseksi hyväksymällä, uskomalla ja omistamalla kohdallesi seuraavat jakeet:
        ( Joh 1:12-13 ja 17:3)

"12. Mutta kaikille, jotka ottivat Hänet (Adon Yeshuan) vastaan, Hän antoi voiman tulla J-H-V-H ELOHIM'in lapsiksi, niille, jotka uskovat Hänen nimeensä,
        13. jotka eivät ole syntyneet verestä eikä lihan tahdosta eikä miehen tahdosta, vaan J-H-V-H ELOHIM'ista."

"3. Mutta tämä on IANKAIKKINEN ELÄMÄ, että he TUNTEVAT Sinut, joka YKSIN olet Totinen J-H-V-H ELOHIM, ja Hänet, jonka Sinä olet lähettänyt, Yeshua HaMashiach'n !"

Edellisen jakeen mukaan on kaikille niille, jotka tahtovat saada osan iankaikkisesta elämästä, EHDOTON VAATIMUS opetella TUNTEMAAN sekä J-H-V-H ELOHIM että Hänen Poikansa Yeshua HaMashiach !

Siunausta Isän ja tämän Pojan Yeshuan tuntemiseen !
        .

Apostolien tekojen mukaan tuo olento, joka Mooseksen ja kumppaneiden kanssa erämaassa vaelteli ei ollut mikään Jumala, vaan ENKELI:

7:30 Ja kun neljäkymmentä vuotta oli kulunut, ilmestyi hänelle Siinain vuoren erämaassa ENKELI palavan orjantappurapensaan liekissä.
        7:35 Tämän Mooseksen, jonka he kielsivät sanoen: 'Kuka sinut on asettanut päämieheksi ja tuomariksi?', hänet Jumala lähetti päämieheksi ja lunastajaksi sen ENKELIN kautta, joka hänelle orjantappurapensaassa oli ilmestynyt.
        7:38 Hän on se, joka seurakunnassa, erämaassa, oli ENKELIN kanssa, joka puhui hänelle Siinain vuorella, ja oli myös isiemme kanssa; ja hän sai eläviä sanoja meille annettaviksi.
        7:53 te, jotka ENKELIEN toimen kautta saitte lain, mutta ette sitä pitäneet."

• KTS kirjoitti:

Apostolien tekojen mukaan tuo olento, joka Mooseksen ja kumppaneiden kanssa erämaassa vaelteli ei ollut mikään Jumala, vaan ENKELI:

7:30 Ja kun neljäkymmentä vuotta oli kulunut, ilmestyi hänelle Siinain vuoren erämaassa ENKELI palavan orjantappurapensaan liekissä.
        7:35 Tämän Mooseksen, jonka he kielsivät sanoen: 'Kuka sinut on asettanut päämieheksi ja tuomariksi?', hänet Jumala lähetti päämieheksi ja lunastajaksi sen ENKELIN kautta, joka hänelle orjantappurapensaassa oli ilmestynyt.
        7:38 Hän on se, joka seurakunnassa, erämaassa, oli ENKELIN kanssa, joka puhui hänelle Siinain vuorella, ja oli myös isiemme kanssa; ja hän sai eläviä sanoja meille annettaviksi.
        7:53 te, jotka ENKELIEN toimen kautta saitte lain, mutta ette sitä pitäneet."

.
        Koska J-H-V-H ELOHIM on Ylhäisin Kirkkaus, jota yksikään ihminen ei voi nähdä kasvoista kasvoihin ja jäädä eloon, niin on varsin ilmeistä, että Hänen tuli ilmestyä palvelijalleen Moosekselle Enkelinsä välityksellä, kuten esille ottamasi kohta osoittaa.

Väitteesi, ettei muka J-H-V-H ELOHIM olisi itse ollut Mooseksen ja Aaronin kanssa, on väärä, kun otamme huomioon seuraavat jakeet:

a) 2.Moos.33:12-23
        "12. Ja Mooses sanoi Herralle: "Katso, sinä sanot minulle: 'Johdata tämä kansa sinne', mutta et ole ilmoittanut minulle, kenen sinä lähetät minun kanssani. Ja kuitenkin sinä sanoit: 'Minä tunnen sinut nimeltäsi, ja sinä olet myös saanut armon minun silmieni edessä'.
        13. Jos siis olen saanut armon sinun silmiesi edessä, niin ilmoita minulle tiesi, että tulisin tuntemaan sinut ja tietäisin saaneeni armon sinun silmiesi edessä; ja katso: tämä kansa on sinun kansasi."
        14. Hän sanoi: "Pitäisikö minun kasvojeni käymän sinun kanssasi ja minun viemän sinut lepoon?"
        15. Hän vastasi hänelle: "Elleivät sinun kasvosi käy meidän kanssamme, niin älä johdata meitä täältä pois.
        16. Sillä mistä muutoin tiedetään, että minä olen saanut armon sinun silmiesi edessä, minä ja sinun kansasi, ellei siitä, että sinä käyt meidän kanssamme, niin että me, minä ja sinun kansasi, olemme erikoiset kaikkien kansojen joukossa, jotka maan päällä ovat?"
        17. Herra vastasi Moosekselle: "Mitä sinä nyt pyydät, sen minä myös teen; sillä sinä olet saanut armon minun silmieni edessä, ja minä tunnen sinut nimeltäsi".
        18. Silloin hän sanoi: "Anna siis minun nähdä sinun kirkkautesi".
        19. Hän vastasi: "Minä annan kaiken ihanuuteni käydä sinun ohitsesi ja huudan nimen 'Herra' sinun edessäsi. Ja minä olen armollinen, kenelle olen armollinen, armahdan, ketä armahdan".
        20. Ja hän sanoi vielä: "Sinä et voi nähdä minun kasvojani; sillä ei kukaan, joka näkee minut, jää eloon".
        21. Sitten Herra sanoi: "Katso, tässä on paikka minun läheisyydessäni; astu tuohon kalliolle.
        22. Ja kun minun kirkkauteni kulkee ohitse, asetan minä sinut kallion rotkoon ja peitän sinut kädelläni, kunnes olen kulkenut ohi.
        23. Kun minä sitten siirrän pois käteni, näet sinä minun selkäpuoleni; mutta minun kasvojani ei voi kenkään katsoa."

b) 2.Moos.34:1-7

"1. Ja Herra sanoi Moosekselle: "Veistä itsellesi kaksi kivitaulua,
        entisten kaltaista, niin minä kirjoitan niihin tauluihin ne sanat, jotka olivat entisissä tauluissa, jotka sinä murskasit.
        2. Ole siis huomenaamuksi valmis; ja nouse huomenaamuna Siinain vuorelle ja seiso siellä minua vastassa vuoren huipulla.
        3. Mutta älköön kukaan nousko sinne sinun kanssasi, älköönkä ketään näkykö koko vuorella; lampaitakaan ja karjaa älköön käykö laitumella vuoren vaiheilla."
        4. Ja Mooses veisti kaksi kivitaulua, entisten kaltaista. Ja varhain seuraavana aamuna Mooses nousi Siinain vuorelle, niinkuin Herra oli häntä käskenyt, ja otti ne kaksi kivitaulua käteensä.
        5. Niin Herra astui alas pilvessä, ja Mooses asettui siellä hänen läheisyyteensä ja huusi Herran nimeä.
        6. Ja Herra kulki hänen ohitsensa ja huusi: "Herra, Herra on laupias ja armahtavainen Jumala, pitkämielinen ja suuri armossa ja uskollisuudessa,
        7. joka pysyy armollisena tuhansille, joka antaa anteeksi pahat teot, rikokset ja synnit, mutta ei kuitenkaan jätä rankaisematta, vaan kostaa isien pahat teot lapsille ja lasten lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen".

- - -

Viitaten edellisiin lainauksiin ja niissä erityisesti jakeeseen 2.Moos.33:20 ja 34:6-7, on aivan selvää, mistä persoonasta puhutaan.

Ihminen voi nähdä enkelin kasvoista kasvoihin ja jopa painiskella tämän kanssa. Näin on minullekin käynyt hereillä ollessani kerran etsiessäni J-H-V-H:n Kasvoja v.1972. Voitin ottelun kuten Ja'akov muinoin. Myös sain kokea samaa kuin Ja'akov: Ottelun jälkeen, tosin vasta viiden vuoden kuluttua, minun oikeanpuoleinen lonkkajänteeni loukkaantui erittäin pahasti Israelissa työskennellessäni noin kolmen vuoden ajaksi...

Koska Korkein itse todella on niin valtava kirkkaus, että kirkkaimmat tähdetkin ovat Hänen rinnallaan vain himmeää tuiketta, niin on varsin selvää, että Hänen tulee ottaa muoto jossakin muussa hahmossa, kuin koko täyteydessään, ilmestyessään palvelijoilleen.

Siunausta Yeshuassa !
        .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      23
      6790
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      28
      4268
    3. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      34
      3136
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      172
      3005
    5. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      10
      1978
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1754
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      150
      1634
    8. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      147
      1622
    9. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1548
    10. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      22
      1490
    Aihe