Itse suosin Prismaa (ABC) ja boikotoin ehdottomasti Teboilia KAIKESSA. Pari vuotta sitten suosin vielä Teboilia (Roil Jyväskylä). Käänne tapahtui kun pesetin ko. huoltamolla pikapesussa muutaman viikon vanhaa autoani "harjattomassa" pesussa. Todellisuudessa pesu oli sitten harjallinen. Uutta autoa pesetettäessä halusin siis nimenomaan harjattoman. Valitin kassalle tuohtuneena saaneeni harjallisen pesun. Ensin minua ei edes uskottu kunnes vaivautuivat tarkistamaan pesupoletin koodauksen joka oli virheellinen. Tähän vielä nykyäänkin vaikuttava, pitkäaikainen (ilmeisesti nykyään aseman hoitaja) totesi että sitä sattuu. Ei anteeksipyyntöä, ei uutta pesua, ei mitään. Ja samanlainen oli Teboilin suhtautuminen asiaan kun valitin asiasta sähköpostilla. Ei yhteydenottoa, ei vastausta. Tällöin päätin että Teboilia en käytä ikinä ja myös työssäni olen päässyt vaikuttamaan että yrityksemme ei käytä Teboilin "palvelua" joka olisi tiennyt useamman miljoonan mummon markan sopimusta.
Mitä öljyyhtiötä suosit/boikotoit
21
4150
Vastaukset
- Juuho
Minä tankkaa taas aina Tebolin kylmä-asemalla, paikkakunnan halvempia asemia ja saa alennusta liitonkortilla. ST1:stä minä "boikotoin" koska niiden bensalaatu sai autoni nykimään.
- Smartti
Suosin oikeita HUOLTOASEMIA merkistä riippumatta. Ja boikotoin kaikkia sekatavarakauppoja (ABC etc), jotka myyvät siinä sivussa myös polttoainetta. Hyvän kuvan sain ABC:n toiminnasta kysyessäni kassalta minkä ketjun polttoainetta heillä on myynnissä.. ;-)
- sepi
boikotoin tebskaa huonon bensan takia. Muuten ei välii.
- Jari V.
Ai jaa. Kannattaa hankkia nykyaikainen kulkuneuvo niin riittää kun saa bensan lisäksi mäyriksen edullisesti. ABC on musta ihan ok.
- Valistan työantajaasi
Olet todella törkeä työntekijä jos yrität kostaa kertomallasi tavalla.
Valitettavasti sinunlaisia on liikaa.
Minä käräytän aina niitä jotka aiheuttavat vahinkoa huonolla työmoraalillaan.- täysi
PASKA
- tuollaiset
siveyden sipulit kuin sinä voi työntää syvälle sen enempää tuomitsematta mistä yrityksestä on kyse. Jos (ja kun) tuo alkuperäinen kaveri puhuu totta niin on oikein kertoa totuus ja toimia. Itsekin näihin yliolkaisiin yrityksiin suhtaudun erittäin harkiten, myös työssä.
- työnantajasi
alkaa kirjaimella T ja loppuu kirjaimeen L, eikö. Voi voi, missä näitäkin kasvaa...
- Volvo
työnantajasi kirjoitti:
alkaa kirjaimella T ja loppuu kirjaimeen L, eikö. Voi voi, missä näitäkin kasvaa...
Kyllä se on törkeätä jos duunari käyttää asemaansa työpaikalla henkilökohtaiseen kostoon.
Tyypillistä besserwisser duunarin toimintaa.
Taitaa olla näitä työpaikka-ahdistelijoita. - henk.koht.
Volvo kirjoitti:
Kyllä se on törkeätä jos duunari käyttää asemaansa työpaikalla henkilökohtaiseen kostoon.
Tyypillistä besserwisser duunarin toimintaa.
Taitaa olla näitä työpaikka-ahdistelijoita.Kaverihan kertoi kuinka ko. yhtiö toimii. Jos työssään joutuu ottamaan vastuun niin kyllähän se pitää olla oikeus valita tässä tapauksessa kenen toimintaan voi luottaa. Myös silloin kun kaikki ei menekkään niinkuin pitäisi. Tuollainen vastuun kiertely ja asiakkaan aliarvioiminen on törkeätä kuten tuossa esimerkissä kerrottiin.
Nythän on niin että näillä bensan hinnoilla suosin ehdottomasti halvinta menovettä myyvää asemaa ja päinvastoin.
- Tankkaaja
Hjuva ja halpa.
- pihi
HALVINTA
- Halvinta
Jukos Torfjanovka.95E 0,43€
- efi
Tankkaan vain nesteen asemilla, sillä uskon saavani sieltä Suomen markkinoiden parasta bensiiniä. Kun tankkaan autoni kerran kuussa niin Nesteen pieni hintaero ei tunnu missään.
- Ei muita litkuja
Sain kerran vinkin tutkia, miksi aseman "1" tai aseman "suihkari" kuluu enemmän kuin Nesteen bensaa. Asiaa ei voi mitenkään tutkia luotettavasti. Kaikki ajomatkat ovat erilaisia.
Juttu kuitenkin kävi niin, että siirryin Jettiin, kun se tuli paikkakunnalle. Autosta katosi tuttu teho, tai ainakin tuntui siltä, että 115 hv ei ole enää mitään. Olinko tottunut siihen?
Potku tuli takaisin, kun palasin Nesteelle. Ainakin 10 pirteätä hevosta tuli heti mukaan valjakkoon.
Vaihdoin sitten autoa: 123 hewoista. - Itsellesi
Ei muita litkuja kirjoitti:
Sain kerran vinkin tutkia, miksi aseman "1" tai aseman "suihkari" kuluu enemmän kuin Nesteen bensaa. Asiaa ei voi mitenkään tutkia luotettavasti. Kaikki ajomatkat ovat erilaisia.
Juttu kuitenkin kävi niin, että siirryin Jettiin, kun se tuli paikkakunnalle. Autosta katosi tuttu teho, tai ainakin tuntui siltä, että 115 hv ei ole enää mitään. Olinko tottunut siihen?
Potku tuli takaisin, kun palasin Nesteelle. Ainakin 10 pirteätä hevosta tuli heti mukaan valjakkoon.
Vaihdoin sitten autoa: 123 hewoista.... kun tuollaista lööperiä kirjoittelet
- Rukkas tuuli
Ei muita litkuja kirjoitti:
Sain kerran vinkin tutkia, miksi aseman "1" tai aseman "suihkari" kuluu enemmän kuin Nesteen bensaa. Asiaa ei voi mitenkään tutkia luotettavasti. Kaikki ajomatkat ovat erilaisia.
Juttu kuitenkin kävi niin, että siirryin Jettiin, kun se tuli paikkakunnalle. Autosta katosi tuttu teho, tai ainakin tuntui siltä, että 115 hv ei ole enää mitään. Olinko tottunut siihen?
Potku tuli takaisin, kun palasin Nesteelle. Ainakin 10 pirteätä hevosta tuli heti mukaan valjakkoon.
Vaihdoin sitten autoa: 123 hewoista.Nesteellä naureskellaan,kun pojat myyvät sitä samaa tavaraa.Että silleen. Mikäs se hyvä olikaan,pääsi unohtumaan. Markkinointi senkun jyllää.
Mikäli halunnet maksaa tuote merkistä enemmän,niin oleppa hyvä.
Itse suosin asemia joissa omistaja halunnee vahvistaakseen asiakas kuntaansa myymällä kilpailu kykyiseen hintaan tuotteitaan. Mikä lienee monille muille kova pala. Esimerkkejä,kun löytyy. Ensin estellään "vapaan kilpailun" mukamas
perustamasta omille nurkille. Kuinkas ollakkaan vähän ajan perästä pudotetaan 400,tuotteeen hintaa...Oli kuin olikin ollut liian kova kate?
Jotain oli tehtävä ja äkkiä,sillä aikaa kilpailija pisteli vauhtia töppösiin ja lisäsi myyntiä,asiakas kunta kasvoi kovaa vauhtia. Kauppoja perustettiin pitkin suomea.Lienee
turhaa jatkaa. Uinuvia asiakkaita,kun lienee vielä liian monia. Tässä syy! Miksi hinnat täällä sumessa ovat euroopan korkeempia! Toistaiseksi,vaan muutosta on havaittavissa. Muttei aivan kaikkien osalta voine näissä kirjoituksissa todeta! Se sama typeryys loistaa täälläkin! Sanoisin muutos tulee!!! - Tiedän paremmin
Rukkas tuuli kirjoitti:
Nesteellä naureskellaan,kun pojat myyvät sitä samaa tavaraa.Että silleen. Mikäs se hyvä olikaan,pääsi unohtumaan. Markkinointi senkun jyllää.
Mikäli halunnet maksaa tuote merkistä enemmän,niin oleppa hyvä.
Itse suosin asemia joissa omistaja halunnee vahvistaakseen asiakas kuntaansa myymällä kilpailu kykyiseen hintaan tuotteitaan. Mikä lienee monille muille kova pala. Esimerkkejä,kun löytyy. Ensin estellään "vapaan kilpailun" mukamas
perustamasta omille nurkille. Kuinkas ollakkaan vähän ajan perästä pudotetaan 400,tuotteeen hintaa...Oli kuin olikin ollut liian kova kate?
Jotain oli tehtävä ja äkkiä,sillä aikaa kilpailija pisteli vauhtia töppösiin ja lisäsi myyntiä,asiakas kunta kasvoi kovaa vauhtia. Kauppoja perustettiin pitkin suomea.Lienee
turhaa jatkaa. Uinuvia asiakkaita,kun lienee vielä liian monia. Tässä syy! Miksi hinnat täällä sumessa ovat euroopan korkeempia! Toistaiseksi,vaan muutosta on havaittavissa. Muttei aivan kaikkien osalta voine näissä kirjoituksissa todeta! Se sama typeryys loistaa täälläkin! Sanoisin muutos tulee!!!Käytän aina ja vain Nesteen bensaa,ellei ole pakko tankata jossain matkan varrella.
Se antaa paremman potkun. Usko tai et, mutta olen varma asiasta. Minulla ole mitään kytköksiä siihen firmaan.
- täyttää
kriteerit, metsäasemasta en ole niin varma.
Poikotoin, essoa, shelliä, teboilia, abctä, 1sttä, jne. - Patse
Kyllä se on huomattu, että jostain syystä japsit..varsinkin n.10 vuotiaat kuluttavat Teboilin ja Shellin bensaa 1-3 litraa enemmän per 100km. On testattu monta kertaa...kone vaikuttaa tukkoselta ja ei tahdo "kiertää". Muistaakseni aikanaan oli TM:ssä juttua em. yhtiöiden 95-oktaanisista bensoista...liimailivat Opelin venttiilejä!?
Nesteen bensalla oma kärry toiminut todella hyvin, samoin Jetin ja St 1:n liemellä.
Nesteelle tuli kyllä pitkä miinus Neste etukortin hylkäämisestä, ja Plussakortin tilalle laittamisesta. No Kesko tekee mitä tahtoo, mutta varmasti aiheutti monen...eri kauppaketjun kortin haltijan bensa aseman vaihdon.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792322Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1371481- 1331452
- 1541193
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373927Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683