Mitä öljyyhtiötä suosit/boikotoit

Weijo

Itse suosin Prismaa (ABC) ja boikotoin ehdottomasti Teboilia KAIKESSA. Pari vuotta sitten suosin vielä Teboilia (Roil Jyväskylä). Käänne tapahtui kun pesetin ko. huoltamolla pikapesussa muutaman viikon vanhaa autoani "harjattomassa" pesussa. Todellisuudessa pesu oli sitten harjallinen. Uutta autoa pesetettäessä halusin siis nimenomaan harjattoman. Valitin kassalle tuohtuneena saaneeni harjallisen pesun. Ensin minua ei edes uskottu kunnes vaivautuivat tarkistamaan pesupoletin koodauksen joka oli virheellinen. Tähän vielä nykyäänkin vaikuttava, pitkäaikainen (ilmeisesti nykyään aseman hoitaja) totesi että sitä sattuu. Ei anteeksipyyntöä, ei uutta pesua, ei mitään. Ja samanlainen oli Teboilin suhtautuminen asiaan kun valitin asiasta sähköpostilla. Ei yhteydenottoa, ei vastausta. Tällöin päätin että Teboilia en käytä ikinä ja myös työssäni olen päässyt vaikuttamaan että yrityksemme ei käytä Teboilin "palvelua" joka olisi tiennyt useamman miljoonan mummon markan sopimusta.

21

4150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juuho

      Minä tankkaa taas aina Tebolin kylmä-asemalla, paikkakunnan halvempia asemia ja saa alennusta liitonkortilla. ST1:stä minä "boikotoin" koska niiden bensalaatu sai autoni nykimään.

    • Smartti

      Suosin oikeita HUOLTOASEMIA merkistä riippumatta. Ja boikotoin kaikkia sekatavarakauppoja (ABC etc), jotka myyvät siinä sivussa myös polttoainetta. Hyvän kuvan sain ABC:n toiminnasta kysyessäni kassalta minkä ketjun polttoainetta heillä on myynnissä.. ;-)

      • sepi

        boikotoin tebskaa huonon bensan takia. Muuten ei välii.


      • Jari V.

        Ai jaa. Kannattaa hankkia nykyaikainen kulkuneuvo niin riittää kun saa bensan lisäksi mäyriksen edullisesti. ABC on musta ihan ok.


    • Valistan työantajaasi

      Olet todella törkeä työntekijä jos yrität kostaa kertomallasi tavalla.
      Valitettavasti sinunlaisia on liikaa.
      Minä käräytän aina niitä jotka aiheuttavat vahinkoa huonolla työmoraalillaan.

      • täysi

        PASKA


      • tuollaiset

        siveyden sipulit kuin sinä voi työntää syvälle sen enempää tuomitsematta mistä yrityksestä on kyse. Jos (ja kun) tuo alkuperäinen kaveri puhuu totta niin on oikein kertoa totuus ja toimia. Itsekin näihin yliolkaisiin yrityksiin suhtaudun erittäin harkiten, myös työssä.


      • työnantajasi

        alkaa kirjaimella T ja loppuu kirjaimeen L, eikö. Voi voi, missä näitäkin kasvaa...


      • Volvo
        työnantajasi kirjoitti:

        alkaa kirjaimella T ja loppuu kirjaimeen L, eikö. Voi voi, missä näitäkin kasvaa...

        Kyllä se on törkeätä jos duunari käyttää asemaansa työpaikalla henkilökohtaiseen kostoon.
        Tyypillistä besserwisser duunarin toimintaa.
        Taitaa olla näitä työpaikka-ahdistelijoita.


      • henk.koht.
        Volvo kirjoitti:

        Kyllä se on törkeätä jos duunari käyttää asemaansa työpaikalla henkilökohtaiseen kostoon.
        Tyypillistä besserwisser duunarin toimintaa.
        Taitaa olla näitä työpaikka-ahdistelijoita.

        Kaverihan kertoi kuinka ko. yhtiö toimii. Jos työssään joutuu ottamaan vastuun niin kyllähän se pitää olla oikeus valita tässä tapauksessa kenen toimintaan voi luottaa. Myös silloin kun kaikki ei menekkään niinkuin pitäisi. Tuollainen vastuun kiertely ja asiakkaan aliarvioiminen on törkeätä kuten tuossa esimerkissä kerrottiin.


    • Nythän on niin että näillä bensan hinnoilla suosin ehdottomasti halvinta menovettä myyvää asemaa ja päinvastoin.

    • Tankkaaja

      Hjuva ja halpa.

    • pihi

      HALVINTA

      • Halvinta

        Jukos Torfjanovka.95E 0,43€


    • efi

      Tankkaan vain nesteen asemilla, sillä uskon saavani sieltä Suomen markkinoiden parasta bensiiniä. Kun tankkaan autoni kerran kuussa niin Nesteen pieni hintaero ei tunnu missään.

      • Ei muita litkuja

        Sain kerran vinkin tutkia, miksi aseman "1" tai aseman "suihkari" kuluu enemmän kuin Nesteen bensaa. Asiaa ei voi mitenkään tutkia luotettavasti. Kaikki ajomatkat ovat erilaisia.

        Juttu kuitenkin kävi niin, että siirryin Jettiin, kun se tuli paikkakunnalle. Autosta katosi tuttu teho, tai ainakin tuntui siltä, että 115 hv ei ole enää mitään. Olinko tottunut siihen?

        Potku tuli takaisin, kun palasin Nesteelle. Ainakin 10 pirteätä hevosta tuli heti mukaan valjakkoon.
        Vaihdoin sitten autoa: 123 hewoista.


      • Itsellesi
        Ei muita litkuja kirjoitti:

        Sain kerran vinkin tutkia, miksi aseman "1" tai aseman "suihkari" kuluu enemmän kuin Nesteen bensaa. Asiaa ei voi mitenkään tutkia luotettavasti. Kaikki ajomatkat ovat erilaisia.

        Juttu kuitenkin kävi niin, että siirryin Jettiin, kun se tuli paikkakunnalle. Autosta katosi tuttu teho, tai ainakin tuntui siltä, että 115 hv ei ole enää mitään. Olinko tottunut siihen?

        Potku tuli takaisin, kun palasin Nesteelle. Ainakin 10 pirteätä hevosta tuli heti mukaan valjakkoon.
        Vaihdoin sitten autoa: 123 hewoista.

        ... kun tuollaista lööperiä kirjoittelet


      • Rukkas tuuli
        Ei muita litkuja kirjoitti:

        Sain kerran vinkin tutkia, miksi aseman "1" tai aseman "suihkari" kuluu enemmän kuin Nesteen bensaa. Asiaa ei voi mitenkään tutkia luotettavasti. Kaikki ajomatkat ovat erilaisia.

        Juttu kuitenkin kävi niin, että siirryin Jettiin, kun se tuli paikkakunnalle. Autosta katosi tuttu teho, tai ainakin tuntui siltä, että 115 hv ei ole enää mitään. Olinko tottunut siihen?

        Potku tuli takaisin, kun palasin Nesteelle. Ainakin 10 pirteätä hevosta tuli heti mukaan valjakkoon.
        Vaihdoin sitten autoa: 123 hewoista.

        Nesteellä naureskellaan,kun pojat myyvät sitä samaa tavaraa.Että silleen. Mikäs se hyvä olikaan,pääsi unohtumaan. Markkinointi senkun jyllää.
        Mikäli halunnet maksaa tuote merkistä enemmän,niin oleppa hyvä.
        Itse suosin asemia joissa omistaja halunnee vahvistaakseen asiakas kuntaansa myymällä kilpailu kykyiseen hintaan tuotteitaan. Mikä lienee monille muille kova pala. Esimerkkejä,kun löytyy. Ensin estellään "vapaan kilpailun" mukamas
        perustamasta omille nurkille. Kuinkas ollakkaan vähän ajan perästä pudotetaan 400,tuotteeen hintaa...Oli kuin olikin ollut liian kova kate?
        Jotain oli tehtävä ja äkkiä,sillä aikaa kilpailija pisteli vauhtia töppösiin ja lisäsi myyntiä,asiakas kunta kasvoi kovaa vauhtia. Kauppoja perustettiin pitkin suomea.Lienee
        turhaa jatkaa. Uinuvia asiakkaita,kun lienee vielä liian monia. Tässä syy! Miksi hinnat täällä sumessa ovat euroopan korkeempia! Toistaiseksi,vaan muutosta on havaittavissa. Muttei aivan kaikkien osalta voine näissä kirjoituksissa todeta! Se sama typeryys loistaa täälläkin! Sanoisin muutos tulee!!!


      • Tiedän paremmin
        Rukkas tuuli kirjoitti:

        Nesteellä naureskellaan,kun pojat myyvät sitä samaa tavaraa.Että silleen. Mikäs se hyvä olikaan,pääsi unohtumaan. Markkinointi senkun jyllää.
        Mikäli halunnet maksaa tuote merkistä enemmän,niin oleppa hyvä.
        Itse suosin asemia joissa omistaja halunnee vahvistaakseen asiakas kuntaansa myymällä kilpailu kykyiseen hintaan tuotteitaan. Mikä lienee monille muille kova pala. Esimerkkejä,kun löytyy. Ensin estellään "vapaan kilpailun" mukamas
        perustamasta omille nurkille. Kuinkas ollakkaan vähän ajan perästä pudotetaan 400,tuotteeen hintaa...Oli kuin olikin ollut liian kova kate?
        Jotain oli tehtävä ja äkkiä,sillä aikaa kilpailija pisteli vauhtia töppösiin ja lisäsi myyntiä,asiakas kunta kasvoi kovaa vauhtia. Kauppoja perustettiin pitkin suomea.Lienee
        turhaa jatkaa. Uinuvia asiakkaita,kun lienee vielä liian monia. Tässä syy! Miksi hinnat täällä sumessa ovat euroopan korkeempia! Toistaiseksi,vaan muutosta on havaittavissa. Muttei aivan kaikkien osalta voine näissä kirjoituksissa todeta! Se sama typeryys loistaa täälläkin! Sanoisin muutos tulee!!!

        Käytän aina ja vain Nesteen bensaa,ellei ole pakko tankata jossain matkan varrella.
        Se antaa paremman potkun. Usko tai et, mutta olen varma asiasta. Minulla ole mitään kytköksiä siihen firmaan.


    • täyttää

      kriteerit, metsäasemasta en ole niin varma.
      Poikotoin, essoa, shelliä, teboilia, abctä, 1sttä, jne.

    • Patse

      Kyllä se on huomattu, että jostain syystä japsit..varsinkin n.10 vuotiaat kuluttavat Teboilin ja Shellin bensaa 1-3 litraa enemmän per 100km. On testattu monta kertaa...kone vaikuttaa tukkoselta ja ei tahdo "kiertää". Muistaakseni aikanaan oli TM:ssä juttua em. yhtiöiden 95-oktaanisista bensoista...liimailivat Opelin venttiilejä!?

      Nesteen bensalla oma kärry toiminut todella hyvin, samoin Jetin ja St 1:n liemellä.

      Nesteelle tuli kyllä pitkä miinus Neste etukortin hylkäämisestä, ja Plussakortin tilalle laittamisesta. No Kesko tekee mitä tahtoo, mutta varmasti aiheutti monen...eri kauppaketjun kortin haltijan bensa aseman vaihdon.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2322
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      137
      1481
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      154
      1193
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      927
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe