Olisko kellään mulle bentsoja?
Ne ovat ainoa apu mulle, mutta lääkäri ei kirjoita reseptiä:(
Olisin suuresti kiitollinen jos joku voisi auttaa:)
Ahdistaa..
17
197
Vastaukset
- 9+2
Mene aamulla A-klinikalle ja kerro huolesi.
Mikäli alkoholin vieroitusoireet tai lääkkeiden väärinkäyttö. - mä vaan
mistä oot
- Apujaaaa
Turusta. Mitä sulla on?
- Päihdelääkäri
Muistutan vain siitä, että esimerkiksi bentsodiatsepiinien myymimen on huumausainerikos.
Sen sijaan niiden antaminen ilmaiseksi ei toistaiseksi ole mikään rikos.
Sama juridinen periaate on myös alkoholissa:
5 litraa (tai käytännössä vaikka kuinka paljon) Koskenkorvaa tai mitä tahansa myynnissä olevaa etyylialkoholia voi antaa jollekin lahjaksi , mutta niiden myyminen mitä tahansa korvausta vastaan on rikos.- Stilkkari
mutta pkv-lääkkeiden hallussapito/käyttö ilman reseptiä on rikos. Parempi aina yrittää saada resepti, joskin voi olla vaikeaa. Nykyinen systeemi kannustaa kusettamaan ja rikollisuuteen, ellei ole intohimoinen lääketeollisuuden vastustaja ja hurahtanut lääkkeettömyyteen.
Huolestuttavaa lukea, että tälläkin tavalla etsitään lääkkeitä kun kiellot lisääntyvät.
- Majlis
Täältä löytyy...
- Apujaaaa
Mistä päin olet ja mitä sulla on?
- Ap26
Vieläkö sulla olisi?
- Risperdal
Hommaa risperdal resepti. Bentsoja käyttää vain paskahousut.
- bentsomake
Mutta kun ne eivät kelpaa, kun niistä ei tule heti mukava pöhnä päähän.
- bentsomake
Mutta kun ne eivät kelpaa, niistä kun ei tule heti mukava pöhnä päähän!
- wergre111
Etsi sellainen lääkäri joka kirjoittaa..
- kemistikemppinen
Bentsoja on helppo tehdä itse. Netistä löytyy ohjeita.
- Ap26
Laitappa linkkiä tuleen.
- khmng
Virossa yksityisillä kirjotetaa helposti reseptejä ja halpaa ku mikä
- omaan_käyttöön
Minulla on Tenoxia, Diapamia ja Ataraxia. Terveyskeskuslääkärini ymmärtää ja osaan puhua hänelle huolistani niin ei ole suurta vaivaa saada uusittua reseptiä.
- Bentsaa
Bensaa saa huoltoasemalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1055127Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453353Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503185Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382407Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2471490Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 801237
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1311097