Olisko kellään mulle bentsoja?
Ne ovat ainoa apu mulle, mutta lääkäri ei kirjoita reseptiä:(
Olisin suuresti kiitollinen jos joku voisi auttaa:)
Ahdistaa..
17
280
Vastaukset
- 9+2
Mene aamulla A-klinikalle ja kerro huolesi.
Mikäli alkoholin vieroitusoireet tai lääkkeiden väärinkäyttö. - mä vaan
mistä oot
- Apujaaaa
Turusta. Mitä sulla on?
- Päihdelääkäri
Muistutan vain siitä, että esimerkiksi bentsodiatsepiinien myymimen on huumausainerikos.
Sen sijaan niiden antaminen ilmaiseksi ei toistaiseksi ole mikään rikos.
Sama juridinen periaate on myös alkoholissa:
5 litraa (tai käytännössä vaikka kuinka paljon) Koskenkorvaa tai mitä tahansa myynnissä olevaa etyylialkoholia voi antaa jollekin lahjaksi , mutta niiden myyminen mitä tahansa korvausta vastaan on rikos.- Stilkkari
mutta pkv-lääkkeiden hallussapito/käyttö ilman reseptiä on rikos. Parempi aina yrittää saada resepti, joskin voi olla vaikeaa. Nykyinen systeemi kannustaa kusettamaan ja rikollisuuteen, ellei ole intohimoinen lääketeollisuuden vastustaja ja hurahtanut lääkkeettömyyteen.
Huolestuttavaa lukea, että tälläkin tavalla etsitään lääkkeitä kun kiellot lisääntyvät.
- Majlis
Täältä löytyy...
- Apujaaaa
Mistä päin olet ja mitä sulla on?
- Ap26
Vieläkö sulla olisi?
- Risperdal
Hommaa risperdal resepti. Bentsoja käyttää vain paskahousut.
- bentsomake
Mutta kun ne eivät kelpaa, kun niistä ei tule heti mukava pöhnä päähän.
- bentsomake
Mutta kun ne eivät kelpaa, niistä kun ei tule heti mukava pöhnä päähän!
- wergre111
Etsi sellainen lääkäri joka kirjoittaa..
- kemistikemppinen
Bentsoja on helppo tehdä itse. Netistä löytyy ohjeita.
- Ap26
Laitappa linkkiä tuleen.
- khmng
Virossa yksityisillä kirjotetaa helposti reseptejä ja halpaa ku mikä
- omaan_käyttöön
Minulla on Tenoxia, Diapamia ja Ataraxia. Terveyskeskuslääkärini ymmärtää ja osaan puhua hänelle huolistani niin ei ole suurta vaivaa saada uusittua reseptiä.
- Bentsaa
Bensaa saa huoltoasemalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166768- 1972500
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1001928En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761507Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911059- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708