Maailman loppu tulee vuonna 2050

Nyt aika uskoa

Nyt tiedätte sen, aik.aa elää ihmisiksi 35 vuotta

19

131

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luulot herkimmilleen

Maailmanloppua kuivaharjoitellaan vuonna 2034 (1914 120), jotta maailmanloppu ei enää pääse yllättämään, kuten tuli yllätyksenä ja pyytämättä faxilla esimerkiksi 1914, 1925 ja 1975.

• Lopultakin

Myö totistajat tiiämmä ettei maailma lopu, Raamattu sannoo niin, mutta järjestelmien asijat päätetään, saavat päätöksen. Väärien uskontojen loppu koittaa, niiden, jotka puhuvat maailmanlopusta.

Katsokaa Herätkää nro 23 v. 1968 kuinka hyvin voidaan periaatteessa tietää loppu, siis järhjestelmille.
        Maailmallisten kirjoittajien perusteella tiedettiin että ydinsota USA - N-liitto käydään 1975, ja finanssialan luopio-uskovainen koulunkäynyt tiesi että rahanarvo romahtaa 1975, mutta vain vartiotorni tiesi ymmärtää että romahtaneella rahanarvolla on oma merkityksensä ydinpommien polttamissa kaupungeissa, saasteisella maaseudulla.

Tuon voi totistajana kirjoittaa, koska vartiotorni on myöntänyt jälkeenpäin, että vartiotorniseura ei ennustanut loppua, vaan yksittäiset todistajat innostuivat, nimiä mainitsematta, ja jonka todistajat kysyttäessä sanovat, eivät aivopesun osoituksena, vaan nöyryyden merkkinä.

• herkistykäämme
        Lopultakin kirjoitti:

Myö totistajat tiiämmä ettei maailma lopu, Raamattu sannoo niin, mutta järjestelmien asijat päätetään, saavat päätöksen. Väärien uskontojen loppu koittaa, niiden, jotka puhuvat maailmanlopusta.

Katsokaa Herätkää nro 23 v. 1968 kuinka hyvin voidaan periaatteessa tietää loppu, siis järhjestelmille.
        Maailmallisten kirjoittajien perusteella tiedettiin että ydinsota USA - N-liitto käydään 1975, ja finanssialan luopio-uskovainen koulunkäynyt tiesi että rahanarvo romahtaa 1975, mutta vain vartiotorni tiesi ymmärtää että romahtaneella rahanarvolla on oma merkityksensä ydinpommien polttamissa kaupungeissa, saasteisella maaseudulla.

Tuon voi totistajana kirjoittaa, koska vartiotorni on myöntänyt jälkeenpäin, että vartiotorniseura ei ennustanut loppua, vaan yksittäiset todistajat innostuivat, nimiä mainitsematta, ja jonka todistajat kysyttäessä sanovat, eivät aivopesun osoituksena, vaan nöyryyden merkkinä.

>>Myö totistajat tiiämmä ettei maailma lopu...

Siitä huolimatta hyö revittiit konventtiteemalla vai mikä teema se oli, että "Kuinka voit säilyä tulevassa maailmanlopussa

>>Raamattu sannoo niin...

Raamattu o lällärikammoo Koraanin rinnalla, se sentään lupaa neitsykäisiä herkkäuskoisille.

>>Tuon voi totistajana kirjoittaa, koska vartiotorni on myöntänyt jälkeenpäin, että vartiotorniseura ei ennustanut loppua, vaan yksittäiset todistajat innostuivat...

Nuo samat "jotkut" sekä "eräät" innostuivat samalla myös ennen kuin vuoden 1925 maailmanloppu tuli ja tuhosi heidät. Se oli Raamatussa osoitettu esikuva siitä kuinka samat "jotkut" sekä "eräät" kohtavivat tiensä pään vuoden 1975 maailmanlopussa.

Totisesti olemme eläneet loputtomia V-lopun aikoja jo vuodesta 1799.

• Nyt on aika uskoa
        herkistykäämme kirjoitti:

>>Myö totistajat tiiämmä ettei maailma lopu...

Siitä huolimatta hyö revittiit konventtiteemalla vai mikä teema se oli, että "Kuinka voit säilyä tulevassa maailmanlopussa

>>Raamattu sannoo niin...

Raamattu o lällärikammoo Koraanin rinnalla, se sentään lupaa neitsykäisiä herkkäuskoisille.

>>Tuon voi totistajana kirjoittaa, koska vartiotorni on myöntänyt jälkeenpäin, että vartiotorniseura ei ennustanut loppua, vaan yksittäiset todistajat innostuivat...

Nuo samat "jotkut" sekä "eräät" innostuivat samalla myös ennen kuin vuoden 1925 maailmanloppu tuli ja tuhosi heidät. Se oli Raamatussa osoitettu esikuva siitä kuinka samat "jotkut" sekä "eräät" kohtavivat tiensä pään vuoden 1975 maailmanlopussa.

Totisesti olemme eläneet loputtomia V-lopun aikoja jo vuodesta 1799.

Mitä meinaat syödä v. 2050

• ei pelkkää leipää
        Nyt on aika uskoa kirjoitti:

Mitä meinaat syödä v. 2050

Katsotaan mitä muonaa tarjouksista on nurkkiin kertynyt, mustamakkara ja puolukkahillo olisi juhlaa, ryynäri olisi hyvänä kakkosena.

• loppuja jonossa

Vartiotorniseura opettaa tällä hetkellä riemuvuosien lähtölaukaukseksi vuotta 1473 eaa. Jos laskemme tästä Rutherfordin 1925 maailmanloppunumerologialla 3500 vuotta (70*50) eteenpäin, niin tulemme vuoteen 2028.

• Ei tullut vuonna 1975 eikä tule 2050

• Nyt aika uskoa
        totuusvoittaaaina kirjoitti:

Ei tullut vuonna 1975 eikä tule 2050

Sen ovat todistaneet yliopisto tason professorit ympäri maailmaa että maailman loppu on varma v. 2050
        Nyt ei kannata enää pelleillä asian kanssa, nyt on tosi kyseessä.

• Bekkerellejä riittää
        ei pelkkää leipää kirjoitti:

Katsotaan mitä muonaa tarjouksista on nurkkiin kertynyt, mustamakkara ja puolukkahillo olisi juhlaa, ryynäri olisi hyvänä kakkosena.

Ryynäriolisi hyvänä kakkosena , " -
        Siellähän voisi sitten sanoittaa vaikkapa ajankuluksi " ryynäritangon , " sillä saisi kuuluisuutta ja lauman misuja ympärilleen ,
        " ...Ryynärin , Sinun Jääkapissas nään , se kutsuu mua , vaikka kääntäisin pään ,Se on ... mulle vastustamato-oon , Se mulla sielussain palaa , siks' sua halaan .. näin , "
        Ja se Evis voisi sitten laulaa sen Säteilevästi hymyillen ; kun siellä niitä Bekkerellejä varmaan riittää sen lämpöydinsodan jälkeen ,
        Ja mikael Jackson voisi siinä välissä heittää pari kärrynpyörää , ..

• Varma tieto

Ei tullut vuonna 1975 eikä tule 2050

>>Ei tullut vuonna 1975 eikä tule 2050 >>
        Se tulee vuonna 2080.

• Vasen takarengas
        Bekkerellejä riittää kirjoitti:

Ryynäriolisi hyvänä kakkosena , " -
        Siellähän voisi sitten sanoittaa vaikkapa ajankuluksi " ryynäritangon , " sillä saisi kuuluisuutta ja lauman misuja ympärilleen ,
        " ...Ryynärin , Sinun Jääkapissas nään , se kutsuu mua , vaikka kääntäisin pään ,Se on ... mulle vastustamato-oon , Se mulla sielussain palaa , siks' sua halaan .. näin , "
        Ja se Evis voisi sitten laulaa sen Säteilevästi hymyillen ; kun siellä niitä Bekkerellejä varmaan riittää sen lämpöydinsodan jälkeen ,
        Ja mikael Jackson voisi siinä välissä heittää pari kärrynpyörää , ..

Keskuslämpöydinajatussodan tiimellyksessä ryynäri saa rapean kuoren. Jos jotain sanoittelisi, niin Ryynärissä on pelastus -nimisen valtakunnanlaulun. Siinä lyriikan keinoin kertoisi jehovantodistajille, että kuumennettu veri täyttää kaikki ne ehdot, jotka V-liike on asettanut veren osien eteriakäytön suhteen.

Jacko The Whacko on heittänyt lusikan nurkkaan nyt juorupuolella turvataan Princeen.

• Nyt aika uskoa kirjoitti:

Sen ovat todistaneet yliopisto tason professorit ympäri maailmaa että maailman loppu on varma v. 2050
        Nyt ei kannata enää pelleillä asian kanssa, nyt on tosi kyseessä.

Noita hehhuli ennustajia on ollut iät ja ajat. Piti varmasti tulla jo kun vuosi 999 vaihtui vuoteen 1000. Ihmettelen kun jotkut Mellerit ja jehovan todistajat oli hiljaa kun tuli millenium eli vuosi 2000

• Uskikset sekoilee

Noita hehhuli ennustajia on ollut iät ja ajat. Piti varmasti tulla jo kun vuosi 999 vaihtui vuoteen 1000. Ihmettelen kun jotkut Mellerit ja jehovan todistajat oli hiljaa kun tuli millenium eli vuosi 2000

>>Ihmettelen kun ... jehovan todistajat oli hiljaa kun tuli millenium eli vuosi 2000

Minä en ihmettele yhtään, koska viimeistään vuosituhannen vaihdetta oli jo 1980-luvulla opetettu V-liikkeessä yhtemä maailmanlopun ajankohtana.

• Maran Huti:

totuusvoittaaaina20.1.2015 00:52
        Noita hehhuli ennustajia on ollut iät ja ajat. ________

niinpäs onkin
        iham LUTHERkin sitä omalle elinajalleen ennusti ====>>

**Martti Luther Ennusti maailmanlopun tapahtuvan viimeistään vuonna **
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_maailmanlopun_päivämääristä

• väärin arvas Mara
        Maran Huti: kirjoitti:

totuusvoittaaaina20.1.2015 00:52
        Noita hehhuli ennustajia on ollut iät ja ajat. ________

niinpäs onkin
        iham LUTHERkin sitä omalle elinajalleen ennusti ====>>

**Martti Luther Ennusti maailmanlopun tapahtuvan viimeistään vuonna **
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_maailmanlopun_päivämääristä

** Luther itse vanheni kiukkuisena ja kyynisenä.
        Maailmanloppu ei tullutkaan
        vaan syntyi
        lopulta lähes 70 miljoonan jäsenen massiivinen kirkkokunta
        sekä
        sen sisällä valtava määrä erilaisia säätiöitä ja synodeja,
        jotka kantavat Martti Lutherin nimeä.**

http://www.kirkkojakaupunki.fi/arkisto/paakirjoitus-ja-kolumnit/1521

• bhffch

Jeesus odotti lopun olevan aivan käsillä, hänen pettymys heijastuu lauseessa: "Jumalani jumalani, miksi minut hylkäsit". Herran päivän odotettiin koittavan tuona pääsiäisenä, mutta kun ei niin ei. Kristityt turvaavat Jeesuksen suuhun pantuihin sanoihin: "Sitä päivää ja hetkeä ei tiedä kuin Isä yksin. He unohtavat,että Jeesus ei puhu vuodesta mitään, päivä ja nimenomainen hetki eli tunti oli salassa, mutta lopun uskottiin koittavan kuitenkin vielä tuonna vuonna.
      Ilmestyskirja päättyykin Jeesuksen sanoihin:Totisesti minä tulen PIAN.Tuon pian-sana on kreikan takhy, joka tarkoittaa erittäin lyhyttä aikaa. Kun Jeesuskin erehtyi, alkoi odotus ja selittäminen.

• aika pitkäksi tulee

Kun Jeesuskin erehtyi, alkoi odotus ja selittäminen.

Eikä selittämisellä ole loppua näkyvissä.

• Maailmanloppu

Moni herkkäuskoinen lankeaa tuollaiseen ennustukseen. Mayat ennustivat satoja vuosia sitten maailmanlopun, muistaakseni 21.12.2010, (vuosi ehkä väärin) - ja se oli kautta maailman ihmisten tiedossa ja jopa lehtiuutisina ja arvausten kohteena viikkoja.
      Päivä tuli ja meni, mutta kuinka monelle se oli kauhun päivä - ihan turhaan?

Koska jt:t niin hirveän tarkkaan yrittävät elää Raamatun tietojen valossa, niin kuinka heiltä on jäänyt huomaamatta sanat: Kukaan ei tiedä päivää, eikä hetkeä, jolloin Hän tulee.
      Ettekö usko sitä?

• Lueskelija

Itse en ole todistaja, mutta ihailen heitä suuresti kun heillä on siistit vaatteet ja hyvä käytös sekä ovat oikeassakin.
        Tapasin juuri erään Helsingin yliopiston maailmanlopputieteen professorin, ja hän sanoi että lopullisemmat päätelmät on tehtävä juuri vartiotorneista, vaikka esim. valituista paloista voi alkaa. Siten hänen mielestään todistajat ovat oikeassa.
        Olen kuullut, että sanotulle professorille ollaan esittämässä nobelin palkintoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      91
      5248
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      55
      4099
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2209
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      2007
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1805
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1454
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1270
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1056
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1000
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      991
    Aihe